huvitab, mis mootorite modifikatsioonid on classikutel.?
1,8 2,0 2,1 2,3
ja kuidas on classiku mootorile pandud 2 nukkvõlli ehk 9000 plokikaan?
või nii see vaid paistab?
kas palju ymberehitust??
klassik 2,1 l
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
no näed, teisedki, ei tea ja kahtlevad, seepärast selle teema tegin.
kõik need variandid on olemas classikute peal.
aga 900 ja 9000 mootoritele ju kastid lähevad erinevalt kylge, seega päris niisama viltu keerates neid ei vaheta.
alles äsja nägin yhe 92 a classiku peal 2 nukvõlliga mootorit, mis meenutas pealt 9000 oma.
seepärast tahaks teada, kas on võimalik tavalisele 2,0 classiku mootorile see 9000 plokikaas panna koos 9000 pritsete ja muude asjadega.
aga 1,8 on vanadel 99 tel ja ka 900 del täitsa olemas- pealt veidi teistsuguneja väiksem klapikambrikaan..
kõik need variandid on olemas classikute peal.
aga 900 ja 9000 mootoritele ju kastid lähevad erinevalt kylge, seega päris niisama viltu keerates neid ei vaheta.
alles äsja nägin yhe 92 a classiku peal 2 nukvõlliga mootorit, mis meenutas pealt 9000 oma.
seepärast tahaks teada, kas on võimalik tavalisele 2,0 classiku mootorile see 9000 plokikaas panna koos 9000 pritsete ja muude asjadega.
aga 1,8 on vanadel 99 tel ja ka 900 del täitsa olemas- pealt veidi teistsuguneja väiksem klapikambrikaan..
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Paar päeva tagasi Trionicuga sel teemal vesteldes, soovitas ta mul doonoriks üks 9000 turbo otsida. (mingi mõte liigub selles suunas, et autole VIN koodi järgne mootor ikkagi peale otsida) Saab lihtsalt kõik ümber tõsta ja asi tahe. See et mootor 9000-l risti on, ei tähenda veel plokk teine on..

- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
nagu ma kirjutasin, et B202 DOHC (2 nukaga) mootorit pandi nii 900-sele kui ka 9000ndele (juba alates `85), st plokk ja kaas on neil identsed. pritsesüsteem ilmselt ka, aga peab asetustega mängima.
cyber, räägi oma plaanidest lähemalt, kas tahad T16-st peale tõsta või mis mõttes doonormodra?
cyber, räägi oma plaanidest lähemalt, kas tahad T16-st peale tõsta või mis mõttes doonormodra?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
classikul ju kast modra all --
9000 modra taga.
kas on sama karteri põhja kujuga??
1:
et 9000 modra saaks panna classiku käigukasti peale??
2:
kas 9000 plokikaane saab panna classiku plokile peale??
9000 modra taga.
kas on sama karteri põhja kujuga??
1:
et 9000 modra saaks panna classiku käigukasti peale??
2:
kas 9000 plokikaane saab panna classiku plokile peale??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
käigukasti jebimise koha pealt ei oska öelda, aga kui mõlemad on B202 modrad, siis peaks 9000ndelt võetav plokikaas sobima täpselt 900se B202 ploki peale /ise pole teinud, olen teoreetik/.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: aljoga
cyber, räägi oma plaanidest lähemalt, kas tahad T16-st peale tõsta või mis mõttes doonormodra?
Jah, tahan küll. Mul on ju VINi järgi see auto 16v turbo. Esialgu ma küll unistan, sest hetkel jääb finantsist puudu. Elukaaslasele peaks selle ka kuidagi selgeks tegema..



Ivometsale:
minu arusaamist pidi on vastus su mõlemale küsimusele "jah".
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
aga näeh, kodanik no fear`il seisab garaazinurgas üks vana 9000 turbomodra üle, äkki saad temaga kaubale, enne kui ta mutrivõtme külge paneb.
ps: T16 on T8-ga võrreldes jõu ja vääne poolest ikka jõle loom, aga T16-lt ei tule enam seda "vana-head-õiget" klassiku Saabi häält
ps: T16 on T8-ga võrreldes jõu ja vääne poolest ikka jõle loom, aga T16-lt ei tule enam seda "vana-head-õiget" klassiku Saabi häält

- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tühja sest häälest kui keegi järgi ei jõua, et seda kuulda..Algselt postitas: aljoga
T16-lt ei tule enam seda "vana-head-õiget" klassiku Saabi häält![]()

Nägin ka seda No feari posti aga nagu ma ütlesin on mul esialgu ainult plaan. Ilmselt selle teostamiseni ma selle aasta sees siiski ei jõua.

ma ei tea kui adekvaatne see info on, aga kunagi päris mitu aastat tagasi , siis kui mulle klassiku kiiks alles pähe lõi, sai suheldud 1 kontvõõra sommiga meilitsi, kah klassiku hull, neti kaudu juhukontakt sisuliselt, kuulasin maad, soomemaad, seletas, et 2.1 on mingi tüüpiline viga, kaanetihendi ära nätsutamine kui õigesti mäletan, et 2.0 pidi soome friikide hinnagul lollikindlam olema, eeldan, et meie jutt käis ikka mõlemal juhul laiast peast (16 klapist)
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
kas see 1,8 pold mitte Triumphi mootor, mida pandi aint 99-le?!
PS: üks link väidetavalt kõikide klassikule pandud modrade kohta: http://home.swipnet.se/danny/900classic_engines.htm
PS: üks link väidetavalt kõikide klassikule pandud modrade kohta: http://home.swipnet.se/danny/900classic_engines.htm
Aljoga toodud link käsitleb vaid 900 mootoreid, kõigil töömaht 1985 cm3, ... väljaarvatud üks väidetavalt 2,1 l, millel töömahtu määratud polegi (aitäh, Aljoga)
Ajavahemikul 1979-87 toodetud nii B (kuni 1981) kui H (alates 1981) tüüpi mootoritele annab venelaste hooldus ja remondikäsiraamat töömahuks kõigile kah 1985 cm3.
Ajavahemikul 1979-87 toodetud nii B (kuni 1981) kui H (alates 1981) tüüpi mootoritele annab venelaste hooldus ja remondikäsiraamat töömahuks kõigile kah 1985 cm3.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 
