Küsimus turbo kohta

Tonnised ja nende mured
Vasta
N2kk
Postitusi: 54
Liitunud: R Juul 27, 2007 9:02
Asukoht:
Auto:

#1

Küsimus siis selline: Mis turbol viga on et ta nagu ei töötaks...aga viliseb ja seier liigub ka mingi mõne millimeerti jagu, aga minekut ei ole. Oleks nagu ilma turbota 60kw mootor kuigi peaks olema 147kw? Kas tal pole rõhku, või on midagi muud viga. Mingit suitsu ei tule ega minagi, kõik tundub täiesti korras olevat. Auto ise on 9000 2.3t 147kw 90a.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Kas seier seisab lihtsalt paigal kollase ja valge piiril, kas peale käivitamist jääb kuhugi poole valge peale? Kas auto käib normaalselt või lonkab? Äkki on lihtsalt mõni vaakumvoolik lahti.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#3

Sul võib turbost tulev rõhk kuhugi ära lipsata. Ehk siis ilmselt on sisselaskes õhu leke. Turbo laeb küll aga kõik rõhk sisiseb kuskil välja ning auto tundub kui 1,6'ne diisel :)

Edit: kontrolli sisselaske hermeetilisust. Intercooler, torud, ülemminekud jne.
Iga ratas veab and then some!
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

Samuti võib WG varras poolkõvas asendis olla...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

seal peale turbot on jämedad õhuvoolikud, yks mis radikasse läheb ja teine radikast tuleb ja sisselaskesse läheb. äkki kuskilt lahti, või laseb mõni lõdvik läbi. need peavad ikka päris kõvasti kinni olema, ja korralikud terved lõdvikud, sest turbo puhub sinna suurt rõhku. kunagi kuskil nägin, et oli teibiga parandatud--- aga see ei pea.!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Kõige lihtsam on sisselase ära survestada.Kohe saab aru,mis toimub.
N2kk
Postitusi: 54
Liitunud: R Juul 27, 2007 9:02
Asukoht:
Auto:

#7

Selge kontrollin siis ned lõdvikud ja asjad üle ja vaatab mis edasi saab. Mis see WG varras on? ma suht dumdum selle koha pealt;)
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: N2kk
Selge kontrollin siis ned lõdvikud ja asjad üle ja vaatab mis edasi saab. Mis see WG varras on? ma suht dumdum selle koha pealt;)

WG = wastegate, ehk siis varras, mis avab klappi, mis turbost liigse rõhu välja laseb.
Iga ratas veab and then some!
kristo9000
Postitusi: 97
Liitunud: L Okt 14, 2006 16:02
Asukoht:
Auto:

#9

mul oli alumiinium toru(mis tuleb jahutist ja läheb sisselaskesse)sees auk mis oli tekkinud vastu kere hõõrdudes ja ennem seda ei näinud kui toru maha võtsin.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: kristo9000
mul oli alumiinium toru(mis tuleb jahutist ja läheb sisselaskesse)sees auk mis oli tekkinud vastu kere hõõrdudes ja ennem seda ei näinud kui toru maha võtsin.
Seda on tihti juhtunud,eriti tonnistel,kus toru vabalt lõdvikute otsas kõlgub.
Vasta