9-5 aero rõhk
Küsimus eelkõige 9-5 aero (184kw) omanikele. Kahtlused tekkisid just sellest et tipp kiiruseks sain 245 odomeetri (3 inimest autos) järgi aga olen kuulnud et aerod peax vabalt 260kmh minema. Teien asi mis kummalisena toimib on rõhu näidik mis max rõhul läheb kollase ja punase piirile kuigi loogiline olex kui ta lähex punase keskele. Teada tahakski et kas peabki rõhu näidik punase algusesse pidama jääma või peab hakkama viga otsima. Ettetänades
Sohh. 3 inimest autos ja sa hangid kiiruseid 245 km/h ??? 
Alustame sellest, et kui sa seda just kinnisel alal seda ei teinud siis on päris hirmus lugu.
Kuid miks sa arvad, et su odomeeter ei valeta? Oled sa vaadanud mis mõõdus rehvid sul all on? ja üldiselt sellise kiiruse juures on sadu pisidetaile, mis su kiirust vähendada võivad. Teekatte materjal, tuul, kallak, kütus, kaal, teepikkus, halb karma, auto seisukord, rehvide olukord ja rõhk. jne jne.

Alustame sellest, et kui sa seda just kinnisel alal seda ei teinud siis on päris hirmus lugu.
Kuid miks sa arvad, et su odomeeter ei valeta? Oled sa vaadanud mis mõõdus rehvid sul all on? ja üldiselt sellise kiiruse juures on sadu pisidetaile, mis su kiirust vähendada võivad. Teekatte materjal, tuul, kallak, kütus, kaal, teepikkus, halb karma, auto seisukord, rehvide olukord ja rõhk. jne jne.

Iga ratas veab and then some!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Esiteks, miks ma küll arvan, et spido valetab. Teiseks, millega sa mõõtsid? Kolmandaks, on seal ilmselt 250 peal elektroonika ees, nagu enamusel autodel (see on nüüd mu enda arvamus, mitte fakt) ja neljandaks ära enam nii tee, isegi mitte varahommikul tühjal teel, eriti veel teiste inimestega koos autos.
Seier punase ala alguses on normaalne.
Seier punase ala alguses on normaalne.
Algselt postitas: Cyber
Esiteks, miks ma küll arvan, et spido valetab. Teiseks, millega sa mõõtsid? Kolmandaks, on seal ilmselt 250 peal elektroonika ees, nagu enamusel autodel (see on nüüd mu enda arvamus, mitte fakt) ja neljandaks ära enam nii tee, isegi mitte varahommikul tühjal teel, eriti veel teiste inimestega koos autos.
Seier punase ala alguses on normaalne.
9-5 manualist oleks nagu meelde jäänud, et Aerol vähendatakse turborõhku 250 km/h peal (ja teistel 9-5 mudelitel 240 km/h peal). Seega tsipa teistsugune põhimõte, kui sakslaste elektrooniline piiraja. 260 on vist veitsa palju pakutud.... ehk uuest peast, 1 inimesega autos ja spetsiaalsetes tingimustes on võimalik. Turborõhu näidiku kohta ei oska midagi öelda, Kiltsil kiirendades ei taibanud seda jälgida

Ja 3 inimest autos kohta ütleks nii, et..... minu elu arvatavasti kõige ohtlikum moment toimus nii, et ma seda ise õigel ajal ei teadnudki. Nimelt sõber otsustas oma uue autoga "vajutada" Peterburi maantee sirge peal kuni 200 km/h ja meid oli autos 4 inimest.... Ei tundunud väga ohtlik, arvestades seda, et ilm oli ilus, tee sirge ja puhas ja auto heas korras. Olin ise tagaistmel. Hiljem selgus, et..... ühel rehvil oli suur muhk külje peal, mis oli saadud arvatavasti eelnevalt kruusateel ühest pommiaugust läbi sõites ja see muhk oli koos meiega kogu Peterburi maantee. Ei hakka spekuleerima teemal, mis oleks saanud selle muhu lõhkemisel 200 kiltsi tunnis


"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Algselt postitas: driven
Küsimus eelkõige 9-5 aero (184kw) omanikele. Kahtlused tekkisid just sellest et tipp kiiruseks sain 245 odomeetri (3 inimest autos) järgi aga olen kuulnud et aerod peax vabalt 260kmh minema. Teien asi mis kummalisena toimib on rõhu näidik mis max rõhul läheb kollase ja punase piirile kuigi loogiline olex kui ta lähex punase keskele. Teada tahakski et kas peabki rõhu näidik punase algusesse pidama jääma või peab hakkama viga otsima. Ettetänades
Kõigepealt tekita mingi arusaadav pealkiri oma postitusele:wall:
Mis rõhk sel aerol ikka on.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
See auto ei saa 260 kuidagi minna. Ei tea küll mis aerod need on mis 260 vabalt lähevad
(stock)
Kui ei eksi, siis piiratakse rõhku mingil väga suurel kiirusel. minu autol alates 235kmh.
Originaalis ongi punase-kollase piiril rõhukell.
Krt miks foorumisse sellist juttu tullakse ajama.... võiks omavahel sõpradega ehk, aga kohe niimoodi suure kella külge?

Kui ei eksi, siis piiratakse rõhku mingil väga suurel kiirusel. minu autol alates 235kmh.
Originaalis ongi punase-kollase piiril rõhukell.
Krt miks foorumisse sellist juttu tullakse ajama.... võiks omavahel sõpradega ehk, aga kohe niimoodi suure kella külge?
Sent from my Monte Carlo using B236
Kihutamise koht on Saksamaa kiirteed, sai just ise sealt tuldud, väga lahe oli. Ikka müstika on, kui ise rahulikult 200 km/h kulged ja sust nagu magavast elevandist mööda sõidetakse...
Kiirusekummardajatele soovitan sinna minna, endal on tükiks ajaks kihutamise isu täis.
Sorry OT pärast
Kiirusekummardajatele soovitan sinna minna, endal on tükiks ajaks kihutamise isu täis.
Sorry OT pärast
Algselt postitas: driven
245 km/h, pärnu maanteel, 3 inimest autos ja kurat, rõhk liiga madal, kiirus liiga väike...
Heh, rullnokad BMW-dest Saabidesse kolinud või

Hea, et sa ei öelnud veel, et öösel oli jube läbrakas ja vastu hommikut oli vaja käppelt tallna pealeka ja tsikkide järgi minna. Järgmine kord, avalikus foorumis, valeta, et proovisid seda liikluseks suletud rajal ja üksi, muidu võib-olla inimesed, kes oskaksid su tehnilistele küsimustele vastata, vaatavad "natuke imelikult" sinu pihta.