mootori pöörded kukuvad pea nulli

Tonnised ja nende mured
Vasta
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#1

selline kummaline asi:
kui teise käiguga niimoodi mõnusalt vajutan, et selja istmesse tõmbab ja turbo täiega rakendub :head: ja siis käigu välja lükkan, juhtub selline asi, et mootoripöörded kukuvad momendiks hästi madalale 100-400 pööret ja siis viskab kohe normi tagasi. tahhomeeter nagu võngub korra sinna alla ja läheb u 800 peale tagasi ja auto käib normaalselt.
eriti pole sellele tähelepanu pööranud, aga paar korda on nüüd välja surnud pärast turbolaksu. milles asi?

korra mõtlesin, et äkki turborõhu kadumisel tekib momendiks mingi õhuauk, et mootor ei saa õhku kätte? et peaks õhufiltrit vahetama? väga loll mõte??? või...:freak:
Nimevahetus vl -> Veiko
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#2

Oli sama asi 88a. 9000-l. Segusiibri hoova taga on "amort", mis katki. Selle ideeks ilmselt ongi see, et kui gaasi järsult lahti lased, peab segusiiber lõpuosas aeglaselt sulguma. Sihuke "ufo"-kujuline metalljublakas, sees kummist õhuga täidetud kamber. Just see kumm oligi sees katki.
Võib muidugi muudki olla, aga tundub väga sarnane viga olema - pärast turbolaksu suri vahest välja...kuratlikult ebamugav tunne kusjuures. Vahetus muidugi aitas.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

IAC klapp ja gaasiklapikamber tulevad puhtaks kasida ,siis kaovad tavaliselt tühikäiguprobleemid.
Veiko
Postitusi: 254
Liitunud: E Dets 27, 2004 21:19
Asukoht:
Auto:

#4

vabandust lolli küsimuse pärast, aga kus need asuvad ?
Nimevahetus vl -> Veiko
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

IAC asub throttle body all,viimase külge kinnitub gaasitross.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#6

Sarnane probleem pöörded kõiguvad 1000-800, kui sõidad ja lased tühjakäigule siis võivad 100 minna (tavaliselt 500) või juhtub et mootor sureb ültse välja. Ja sõiduajal kui pöörded on alla 2000 pikka (1/2min) aega auto võib hakkata tõmblema, vajutades gaasi probleem hetkeks kaob, eriti tüüdab ära linnas sõites.
Vahetasin küünlaid, jagaja kaant, puhastasin klemme, puhastasin ka IAC klappi.
Tegemist on 9000 2.0 94kW 87a
Kus saaks Tartus Tech külge pista?
__In Boost We Trust__
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Tech-2 on universaalne scanner/tester,sobib pea kõigile markidele peale VAG
brandide.Vahetad kaarti ja kaablit ning ligipääs olemas.
Tegelikkuses kasutavad seda eestis ainult GM `le kuuluvate markide esindajad ja Saabi softikaarte omavad ainult VikingMotors,Anti Palm(Autotarvete oü) ja TroostAuto.
Sellise riista omamine on üpris kulukas.Pime riist ise maksab 5-7000 USD,sõltuvalt,kust hangid.Softid peale selle:headbang:
Vasta