Kas hooldusvaba aku on tõesti täiesti hooldusvaba?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kui peale kuuajast seismist tonnine enam ei käivitunud, märkasin et Boschi aku seisundi märk on rohelisest mustaks muutunud. Oletan et hapet on vähemaks jäänud. Et aku on hooldusvaba, siis mingeid korke ega katteid lahti kangutada ei saa. Kas hooldusvabade akude puhul ikkagi toimub vedeliku aurustumine või mitte? Kas hooldusvaba aku on tõesti täiesti hooldusvaba või ainult "natuke" hooldusvaba?
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
ei ole mina seda sorti akusi kudagi hooldada saanud kestab niikaua kui kestab siis kuusakoskisse
Aga ega seee tooni muutumine ei tähenda, et ta korras pole mul kadus see tuluke juba esimene aasta minema, viis a. sõitsin veel.
Aga ega seee tooni muutumine ei tähenda, et ta korras pole mul kadus see tuluke juba esimene aasta minema, viis a. sõitsin veel.
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Oli kunagi Bosch hooldusvaba aku, pidasvastu ainult 3a.
Võid proovida laadida, aga talvepoole tuleb uus aku panna.
Boschi igaljuhul rohkem ei osta, kasutan Exide akut teist aastat, olen rahul.
Võid proovida laadida, aga talvepoole tuleb uus aku panna.
Boschi igaljuhul rohkem ei osta, kasutan Exide akut teist aastat, olen rahul.
__In Boost We Trust__
kunagi sapukatega jännates tegin autole kingituse ja ostsin samuti Boschi hooldevaba aku.
Kuid kuna laadimist kontrollis relee, siis küpsetas too aku esimese aastaga ära. Välja ei paistnud see kuidagi, aga pikemalt seistes kadus mahtuvus ikka ruttu ära.
Lõpuks sai siis akul kaan maha kangutatud ja sinna see aku surigi. Kaanel polnud suletavaid korke, kogu kaan oli ühes tükis kinni liimitud.
Äkki sul midagi sarnast, et laeb kogu aeg akut liiaga, nii et aku sisu keeb varsti pudruks.

Kuid kuna laadimist kontrollis relee, siis küpsetas too aku esimese aastaga ära. Välja ei paistnud see kuidagi, aga pikemalt seistes kadus mahtuvus ikka ruttu ära.

Lõpuks sai siis akul kaan maha kangutatud ja sinna see aku surigi. Kaanel polnud suletavaid korke, kogu kaan oli ühes tükis kinni liimitud.
Äkki sul midagi sarnast, et laeb kogu aeg akut liiaga, nii et aku sisu keeb varsti pudruks.
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
Mul oli aastaid tagasi ka sapukal peal FIAMM hooldusvaba aku,kuid sel oli keskel kaan nihutatav ja eemaldatav--nii,et sai destvett lisada.Aga pinge kippus kõikuma kõvast ja keetis hoolega.Aga aku pidas ka 3 aastat.Viimastel aegadel olen ka Exide peale jäänd.Pole kaubanduslik reklaam
:P
:P
Algselt postitas: qdwin
Kui peale kuuajast seismist tonnine enam ei käivitunud, märkasin et Boschi aku seisundi märk on rohelisest mustaks muutunud. Oletan et hapet on vähemaks jäänud. Et aku on hooldusvaba, siis mingeid korke ega katteid lahti kangutada ei saa. Kas hooldusvabade akude puhul ikkagi toimub vedeliku aurustumine või mitte? Kas hooldusvaba aku on tõesti täiesti hooldusvaba või ainult "natuke" hooldusvaba?
Täitsa hooldusvaba on(ei saa ju miskit peale laadimise/pesemise) teha.Hapet aurustub sealt paraku jah(¨vett tegelt),kui liigselt laadida,voi alalaadida pidevalt.
Zeleeaku on koige hooldevabam,aga ka 3X kallim vedelikuakust.Töötab ka kummuliasendis.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Huvitav kust alates muutub normaalne laadimine pidevaks alalaadimiseks? Kui pikka maad ja kui tihti peaks sõitma? 5x nädalas, 2 ühekilomeetrist sõitu päevas on vist alalaadimine? Palju tahab aku geneka pealt ajaliselt laadimist?Algselt postitas: Trionic
voi alalaadida pidevalt.
Akutootjad soovitavad ikka korra kuus laadida,kui ainult linnatsüklis sõidetakse ja eriti külmal ajal.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 175
- Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
- Asukoht:
- Auto:
Neid saab ka ikka laadida ja kestavad kauem, isegi silm võib olla täitsa must, ..ikka on vool sees, kui laadida.
See jutt võib sinu masinate kohta kehtida,kuid silmini elektroonikat täislaotud uued mudelid kardavad poolpeetis akut,nagu katku. Vähe neid "ajusid"lennanud vigase-pooltühja aku süül.Algselt postitas: tynyty
Neid saab ka ikka laadida ja kestavad kauem, isegi silm võib olla täitsa must, ..ikka on vool sees, kui laadida.

Ei tasu üritada kokku hoida aku ja määrdeainete pealt.Karistus võib tulla karm rahakotile:bs:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: qdwinHuvitav kust alates muutub normaalne laadimine pidevaks alalaadimiseks? Kui pikka maad ja kui tihti peaks sõitma? 5x nädalas, 2 ühekilomeetrist sõitu päevas on vist alalaadimine? Palju tahab aku geneka pealt ajaliselt laadimist?Algselt postitas: Trionic
voi alalaadida pidevalt.
Vanasti väideti,et vähemalt 50km. pidevat sõitu taastab enam vähem korduvate käivituste-eelse seisundi.Max.mahtuvuse saamiseks tuleks rohkem sõita. Käivitushetkel tarbib starter halvemal juhul üle 100 ampri voolu,lisaks veel mootori-,ja muu elektroonika.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 175
- Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: TrionicSee jutt võib sinu masinate kohta kehtida,kuid silmini elektroonikat täislaotud uued mudelid kardavad poolpeetis akut,nagu katku. Vähe neid "ajusid"lennanud vigase-pooltühja aku süül.Algselt postitas: tynyty
Neid saab ka ikka laadida ja kestavad kauem, isegi silm võib olla täitsa must, ..ikka on vool sees, kui laadida.
Ei tasu üritada kokku hoida aku ja määrdeainete pealt.Karistus võib tulla karm rahakotile:bs:
Kas siis küülik polegi silmini elektroonikat täis:D:D:D
Ok. jutul on iva sees:wise: