sooviks Rootsist Saabi
No kuule, just ostuabi teemas, seal, kus sa ise tegid selle postituse on teema SAABi otsimine interneti kaudu, linke on seal piisavalt. 
Inimeste laiskus on ikka piiritu, teeme uue teema ja las vastavad, otsida ei viitsi keegi, isegi kui nina all midagi on.
terv, kuri teager

Inimeste laiskus on ikka piiritu, teeme uue teema ja las vastavad, otsida ei viitsi keegi, isegi kui nina all midagi on.
terv, kuri teager

kas kellelgi on olnud vaja Rootsist autot ostes ka uus liikluskindlustus teha või kuidas olete selle lahendanud? Oletame, et minu soovitud autol kindlustust ei ole, kas uue poliisi saab teha sama kiirelt nagu Eestis? Laupäeval ka? Loodan müügifirmast infot saada aga hea oleks pisut ette teada, et mis suurusjärku raha peaks tagavaraks olema jne
Kui peaks olema vaja transiitnumbrid osta siis mis need maksavad ja kas kindlustus on sel juhul äkki numbrite hinna sees või lisaks?
Kui peaks olema vaja transiitnumbrid osta siis mis need maksavad ja kas kindlustus on sel juhul äkki numbrite hinna sees või lisaks?
Väga hea kui nii on. Millisel algallikal su info põhineb? Rääkisin just ühe Rootsi müüjaga, kes väitis, et polegi head varianti, kuidas ma saaks temalt firma nimele auto osta:Algselt postitas: Helix
Firmast ehk autopoest ostes on kõikidel müüdavatel autodel nn komplekskindlustus, kehtib kuni ületad piiri. Mingit paberit selle kohta ostja kaasa ei saa.
- kui nad jätavad oma nr-d külge siis on auto ilma kindlustuseta ja mul Stockholmi pikk tee

- Vägverketist eksportnumbrite tellimine võtab üldiselt nädala ja sisaldab kindlustust küll aga miskipärast (ei saanudki aru miks) peab sel juhul regama auto lõpuks eraisiku nimele

Info põhineb isiklikel kogemustel. Variant A: mina olen sõitnud Rootsi numbritega Eestisse ja siis numbrid neile tagastanud (eeldab et müüja usakdab sind), variant B: tuled eksport numbritega, saamine võtab aega 3 päeva, 1 päev tellivad, 2 päev trükivad, 3 päev toob kuller kohale, kusjuures see toimub sama täpselt nagu hommikul päike tõuseb ja õhtul loojub. Lihtne. Üldine reegel Rootsis on see, et keegi müüjatest ei tea ise ka õieti kuidas asi käib(loe: nad müüvad suhteliselt vähe ekspordiks autosid ja mida Stockist kaugemale seda hullem), seega üllatusteks tuleb valmis olla, näiteks ühe tehnilise passi poole puudumine või pole kumbagi poolt, taotlemine võtab jälle 3 päeva.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Liikluskindlustuse tegemine võtab 5 min. Agent või firma saadab näiteks faksi tagasi, mida aksepteeritakse vastuvaidelmatult.
Stockholmi piirkonna inimesed on tänu eestlaste tegudele suht umbusklikud. Mida kaugemale, seda sõbralikumad (aga kehvema inglise keele oskusega). Ka hinnad on odavamad aga vastavalt ka on autod tihtipeale kehvema varustusega. Koonrid on need rootslased autot ostes.
Transiitnumbrid on müüjale loomlikult kõige ohutum variant - tema väravast sõidab auto välja juba teise inimese vastutusel (näiteks parkimistrahvid lähevad siis teise inimese kraesse). Mina sõitsin müüja numbritega ja tema tehtud kindlustusega. Oli väga sõbralik mees. Ilmselt tahtis ta väga saada risust lahti ning olemasolevate umbritega, tema tellitud kindlustusega ja lubadusega et võtan kohe auto eestis arvele ja saadan numbrid postiga Vägverketisse tagasi (mida ma muidugi ka tegin), sain ilusti eestisse. NB! Kui midagi on tegematta, ei lase Rootsi toll (või oli see piirivalve) sadama territooriumile. Kõik mu paberid korjati kokku ja mindi putkasse kontrollima.
Stockholmi piirkonna inimesed on tänu eestlaste tegudele suht umbusklikud. Mida kaugemale, seda sõbralikumad (aga kehvema inglise keele oskusega). Ka hinnad on odavamad aga vastavalt ka on autod tihtipeale kehvema varustusega. Koonrid on need rootslased autot ostes.
Transiitnumbrid on müüjale loomlikult kõige ohutum variant - tema väravast sõidab auto välja juba teise inimese vastutusel (näiteks parkimistrahvid lähevad siis teise inimese kraesse). Mina sõitsin müüja numbritega ja tema tehtud kindlustusega. Oli väga sõbralik mees. Ilmselt tahtis ta väga saada risust lahti ning olemasolevate umbritega, tema tellitud kindlustusega ja lubadusega et võtan kohe auto eestis arvele ja saadan numbrid postiga Vägverketisse tagasi (mida ma muidugi ka tegin), sain ilusti eestisse. NB! Kui midagi on tegematta, ei lase Rootsi toll (või oli see piirivalve) sadama territooriumile. Kõik mu paberid korjati kokku ja mindi putkasse kontrollima.
üldiselt ega nad ei pruugi välismaalasi usaldada küll. mina tegin nii:
1. ostu-müügi leping ark-i saidilt saadud blanketile, eesti keelne.
2. maksin sullis
3. müüja andis teh passi a poole
4. müüja kirjutas mulle rootsikeelse volituse
5. sõitsin autoga koju. rootsi piiril vastasin küsimusele, kas ostsin selle auto, et veel mitte, aga võib olla. keegi ei saa keelata ju kokkulepet omanikuga, et proovin mõnda aega.
6. Eestis sõitmiseks oli mul ka volituse inglise keelne variant.
7. kodus panin numbrid postiga müüja poole teele.
8. müüja sai numbrid kätte ja saatis seepeale mulle teh passi b poole
9. läksin arki, kaasas ostuleping, teh passi mõlemad osas ja võtsin auto arvele.
rootslasele on ilgelt kriitiline saada tagasi numbrid, et arvelt maha saada. siis varuvariandina olid mul endal kaasas ka mingid iidvanad numbriplaadid, mille ma oleksin ilmselt peale keeranud, kui müüja oleks pujään olnud ja keeldunud mind oma numbritega teele laskmast ja sadamasse ära sõitnmud. seal numbrid maha ja oled justkui treileriga toodud. siis eesti poolel muidugi sadamas ilmselt rohkem jama, ei saa vist enne välja sõita, kui ajutine regamine tehtud. aga kindlustuse asja ma päris täpselt ei teagi, omanik väitis, et see on nagu peal, aga mingit paberit mälu järgi rootsi kindlustusest küll ei olnud, kas peaks? üldiselt tähtis madalat profiili hoida ja koju ära sõita.
1. ostu-müügi leping ark-i saidilt saadud blanketile, eesti keelne.
2. maksin sullis
3. müüja andis teh passi a poole
4. müüja kirjutas mulle rootsikeelse volituse
5. sõitsin autoga koju. rootsi piiril vastasin küsimusele, kas ostsin selle auto, et veel mitte, aga võib olla. keegi ei saa keelata ju kokkulepet omanikuga, et proovin mõnda aega.
6. Eestis sõitmiseks oli mul ka volituse inglise keelne variant.
7. kodus panin numbrid postiga müüja poole teele.
8. müüja sai numbrid kätte ja saatis seepeale mulle teh passi b poole
9. läksin arki, kaasas ostuleping, teh passi mõlemad osas ja võtsin auto arvele.
rootslasele on ilgelt kriitiline saada tagasi numbrid, et arvelt maha saada. siis varuvariandina olid mul endal kaasas ka mingid iidvanad numbriplaadid, mille ma oleksin ilmselt peale keeranud, kui müüja oleks pujään olnud ja keeldunud mind oma numbritega teele laskmast ja sadamasse ära sõitnmud. seal numbrid maha ja oled justkui treileriga toodud. siis eesti poolel muidugi sadamas ilmselt rohkem jama, ei saa vist enne välja sõita, kui ajutine regamine tehtud. aga kindlustuse asja ma päris täpselt ei teagi, omanik väitis, et see on nagu peal, aga mingit paberit mälu järgi rootsi kindlustusest küll ei olnud, kas peaks? üldiselt tähtis madalat profiili hoida ja koju ära sõita.
Algselt postitas: niek
üldiselt ega nad ei pruugi välismaalasi usaldada küll. mina tegin nii:
1. ostu-müügi leping ark-i saidilt saadud blanketile, eesti keelne.
2. maksin sullis
3. müüja andis teh passi a poole
4. müüja kirjutas mulle rootsikeelse volituse
5. sõitsin autoga koju. rootsi piiril vastasin küsimusele, kas ostsin selle auto, et veel mitte, aga võib olla. keegi ei saa keelata ju kokkulepet omanikuga, et proovin mõnda aega.
6. Eestis sõitmiseks oli mul ka volituse inglise keelne variant.
7. kodus panin numbrid postiga müüja poole teele.
8. müüja sai numbrid kätte ja saatis seepeale mulle teh passi b poole
9. läksin arki, kaasas ostuleping, teh passi mõlemad osas ja võtsin auto arvele.
rootslasele on ilgelt kriitiline saada tagasi numbrid, et arvelt maha saada. siis varuvariandina olid mul endal kaasas ka mingid iidvanad numbriplaadid, mille ma oleksin ilmselt peale keeranud, kui müüja oleks pujään olnud ja keeldunud mind oma numbritega teele laskmast ja sadamasse ära sõitnmud. seal numbrid maha ja oled justkui treileriga toodud. siis eesti poolel muidugi sadamas ilmselt rohkem jama, ei saa vist enne välja sõita, kui ajutine regamine tehtud. aga kindlustuse asja ma päris täpselt ei teagi, omanik väitis, et see on nagu peal, aga mingit paberit mälu järgi rootsi kindlustusest küll ei olnud, kas peaks? üldiselt tähtis madalat profiili hoida ja koju ära sõita.
Väga vajalikud tarkused! Keegi sekretäridest võiks selle kleepsuks panna

Tahaks teada, kas keegi on muidu rootsis koos müüjaga kuskil tehnilises kontrollis käinud? Otsin praegu hääd 9000 Annyt ja tundub, et peab minema ise rootsi järgi minema. Kuna ise mootori seisukorda eriti hinnata ei oska, siis oleks hea, kui teaks, kus ja kuidas rootsimaal saab spetsialistidel mootor üle lasta vaadata

Algselt postitas: rts
Otsin praegu hääd 9000 Annyt ja tundub, et peab minema ise rootsi järgi minema. Kuna ise mootori seisukorda eriti hinnata ei oska, siis oleks hea, kui teaks, kus ja kuidas rootsimaal saab spetsialistidel mootor üle lasta vaadata![]()
Mis sellel annyl siis viga on, et Rootsist otsima pead minema?
55581286