900 ng annab teate Coolant Level Low

Teemad elektroonikast...
Vasta
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#1

Lõi nimelt eile sihukese veateate ette, vaatasin jahutusvedeliku taset, see on ok. Äkki termostaat ei lase ainet läbi või on hoopis kliimaautomaati vaja täita. Teade tuleb ette, kui auto on juba soe. Külmast peas on Check ok. Et, kas kuskil siin foorumis või kuskil mujal on äkki 900 ng manuali või veateate kirjeldusi.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#2

Kalla peale. See loksub ju paisupaagis kui kiirendad jne.
Kasutaja avatar
mddr
Postitusi: 161
Liitunud: T Jaan 04, 2005 10:41
Asukoht:
Auto:

#3

Kui jahutusvedelik on ikka vähemalt COLD piirini, siis kahtlustaks taseme andurit. Nagu ma foorumilugejana aru olen saanud, ei ole selle anduri rikked suureks harulduseks.

Aga veateatest oled õigesti aru saanud, see käib jahutusvedeliku taseme kohta.
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#4

Aga, miks ta soojast peast teate annab? Ja, kas see andur asub paisupaagis. Vedeliku tase on jah, kuni kirjani Cold. Ehk, et vähe teda nigu pole. Ise kahtlustan rohkem seda, et äkki termostaat ei ava suurt ringi ja äkki kogu jahutus käib plokis oleva vedeliku pealt. Masin on Italist toodud ja seal seisnud mingid ajad ning termostaati pole veel jõudud nädala jooksul vahetada.
Kasutaja avatar
mddr
Postitusi: 161
Liitunud: T Jaan 04, 2005 10:41
Asukoht:
Auto:

#5

Jah, paisupaagi küljes asub.

Suure ringi avanemist/mitteavanemist saad ehk voolikute katsumise teel kindlaks teha. Aga praeguse ilmaga läheks ta ju kiirelt keema, kui just termostaat kuidagi pooles vinnas pole.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#6

Coolant level low ei seostu nagu temperatuuriga. Kui termostaat kinni on siis peaks asi kas keema minema või läheb ilgelt kaua soojaks. Oleneb kuhu ta kinni jäi ja temperatuuri näidiku pealt ju näeb ka kohe ära kuhu maani seier tõuseb. Paisupaagi küljes ikka see taseme andur, ehk juhe kannatada saand või tõesti andur ise peetis.
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#7

Tänan.
Aga see küsimus, et kust leiaks sellele autole manuali, või veateadete nimistu (kirjeldused).
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Andur peetis,nagu neil kombeks,eeldusel,et vedelikutase normis on.
Fabrik
Postitusi: 281
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.

#9

Kahjuks ei tonka sakslast, kuid leidsn ajaloost teema,et keegi tõlkis seda manuali, et sihuke pakkumine, mul naine mingi reglamikujundaja ja oleks nõus selle ära küljendama, kui originaal ees on.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: Fabrik
Kahjuks ei tonka sakslast
Olemas on ka inglisekeelsed manuaalid.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

VM`st saad osta ja netis neid ka igasuguseid.
Vasta