Tonnise õlisurve kadunud

Tonnised ja nende mured
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#1

Needus tabab jälle:angry: see on juba kolmas kord kui autoga enne kokkutulekut midagi juhtub, täna kadus õlisurve ( laupäeval sai uus õli sisse valatud ):angry:. Aga seekord tulemata ei jäta, tulen kasvõi jalgrattaga!!!:angry:
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14419
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Jesss... orgunni end hommikuks Tallinna, Edasi saad kindlasti..;)

PS. kontrolli õlifiltri olukorda. Äkki saad surve tagasi. Tihend äkki paha..
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#3

See võib olla loll küsimus aga kuidas filtri tihend õlisurvesse puutub?
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7140
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: saabotska
See võib olla loll küsimus aga kuidas filtri tihend õlisurvesse puutub?
ei puutugi eriti.Reduktsioonklapp kiilus kinni kindlasti(halvema variandiga ei hakka traumeerima)
moded võivad OT mujale visata.

EDIT: Tehtud by Suur
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#5

Anduri korrasolekut ka kontrollinud oled?
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#6

Algselt postitas: KT100
Anduri korrasolekut ka kontrollinud oled?

Mul ükskord läbi anduri ajas õli välja.
__In Boost We Trust__
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#7

andur korras
To: Trionic- halvim varjant on pump jah?:headbang:
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14419
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

Nojah... õhtul õlle kõrvale kirjutatud... Ilmselt oleks sul õlirida taga kui filter pahasti oleks... Niiet jah, ilmselt midagi muud. Sry segaduse tekitamise pärast
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#9

Kõige lihtsam on sul reduktsiooniklapp üles otsida mootori küljest. Lahti keerata ja diagnoosida.
Klassikul on klapp väga halva koha juures, võta või mootor maha, et üks tobe polt lahti saada.
Kui klappi lahti ei saa, anna haamriga mõni koputus talle, ehk lööb kinni.
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#10

Võtangi siin vaikselt hoogu, et hakata seda klappi näppima.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#11

Nagu ma aru saan siis see klapp asub otsakaanes all paremal, vahetult väntvõlli rihmaratta kõrval. Sai siis see lahti võetud, Sealt alt tuli välja vedru. Aga minu teada peaks seal veel ka kolb olema kuid seda ma ei tuvastanud. Vähemalt peale vedru ja vähese õli ei väljunud sellest avast midagi. Nõu vaja
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7665
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#12

kolb peab ka olema .
vedru hoiab kolbi yleval. võimalus, et kolb on sinna kinni jäänd- paska täiskittind.
proovi kuidagi välja meelitada ikka. siis tee puhtaks ja pane tagasi
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#13

Kolb on päris õhukesest metallist. Ei ole soovitav väga jõudu kasutada. Puhastamisel mitte kraapida.
:drive:
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#14

Nonii kolb välja ja puhtaks, kokku tagasi ja õlisurve olemas:headbang:
Tänud Autotarvete OÜ le julgustamise eest ja loomulikult ka kõigile foorumlastele.
Kokkutulekule SAABun siiski SAABiga:D
:beer:
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#15

Oli mingit sodi näha ka või vedru väsinud?
Mul enda masinaga ka vahepeal probleeme õlisurvega. Kuna ligi ei pääse ilma suuremate lammutustöid tegemata olen sunnitud natuke lihtsalt koputama.
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#16

Mingi sitatükk seal oli küll jah, aga vedru väsimuse kohta ei oska midagi öelda.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#17

SAABIJUMALAD KARISTAGE MIND! Kui juba ühe korra see klapp kinni jääb siis on ju loogiline, et vahetatakse õli ja ka filter ehk tehakse ka mootori läbipesu. Aga mina seda ei teinud ja sain ka karistada:wall: olen laisk autojuht- kõikide mehaanikute hirm. Aga pole hullu sai jälle reduktsioonklapp lahti võetud ja kokku pandud :headbang:( kogu töö 1 tund - pole profesionaal ). Seekord olen targem vahetan, õli ja filtri ja ehk SAAB veast jagu.
Tegedlt siit ka SAABijumalatele küsimus: tundub et mootoris on ennem olnud mineraalõli ( mistõttu see õlitus probleem mul ka tekkis kuna valasin nüüd sinna poolsünti ) , kas on mõtet poolsünti uuesti proovida või läheb mineraal.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7140
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

Sa ei vahetanud klappi uue vastu,ega teinud kaanes olevat pesa korralikult puhtaks.Puhastamine on üpris komplitseeritud tegevus ja klapp peab olema kriimuvaba.Mineraalõli võid sinna panna küll,aga SOBIVA spetsifikatsiooniga õli on tunduvalt kallim,kui korralik poolsünt. Igasugust solki ei maksa panna.
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#19

Nii, probleemid jätkuvad. Nüüdseks on 3 korda vahetatud õli ja tehtud 2 korda mootori läbipesu ning vahetatud klapp ( vedru ka ) kuid kinni jääb see raibe ikkagi. Õli on mootoris puhas ( näeb siiani välja nagu oleks eile vahetatud ) ja klapp näeb välja selline nagu siis kui ma ta pakendist välja võtsin.
Kinni jääb ta siis kui sõidad tsipa sportlikumalt, jätad mootori seisu ja uuesti käivitamisel jääb tuli põlema, siis keerad rattad paremale välja võtad pakiruumist rattaristi keerad reduktsiooniklapi korgi maha võtad klapi välja, puhastad ära ja kokku tagasi, aega võtab see kümme minutit. Aga raisk mul on sellest juba kopp ees:angry:. Milles viga kas klapipesa on ka siis juba kannatada saand või? Kuigi siis peaks ka klapile jäljed peale jääma.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#20

Targem oleks vist kogu see kaas, kus reduktsioonklapp sees välja vahetada. Saab rahus sõita vähemalt.
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#21

Endalgi see mõte peas läbi käind.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#22

Nii, nüüdseks on asi niikaugele jõudnud, et uus ( vana ) mootori otsakaan asub homme minu poole teele. Ja loodetavasti klapi kinnikiilumise probleem laheneb.
Tänud timutile!
Mingi päev SAAB jälle näpud õliseks teha:thumb:
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7140
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#23

Algselt postitas: saabotska
Nii, probleemid jätkuvad. Nüüdseks on 3 korda vahetatud õli ja tehtud 2 korda mootori läbipesu ning vahetatud klapp ( vedru ka ) kuid kinni jääb see raibe ikkagi. Õli on mootoris puhas ( näeb siiani välja nagu oleks eile vahetatud ) ja klapp näeb välja selline nagu siis kui ma ta pakendist välja võtsin.
Kinni jääb ta siis kui sõidad tsipa sportlikumalt, jätad mootori seisu ja uuesti käivitamisel jääb tuli põlema, siis keerad rattad paremale välja võtad pakiruumist rattaristi keerad reduktsiooniklapi korgi maha võtad klapi välja, puhastad ära ja kokku tagasi, aega võtab see kümme minutit. Aga raisk mul on sellest juba kopp ees:angry:. Milles viga kas klapipesa on ka siis juba kannatada saand või? Kuigi siis peaks ka klapile jäljed peale jääma.

Pesa tuleb ju ka korrastada.See ongi põhiline takerdumise põhjustaja.Kriimuline kolb pole kunagi peavalu valmistanud,ikka pesa.
Kasutaja avatar
saabotska
Postitusi: 306
Liitunud: P Mai 22, 2005 16:26
Asukoht: Rakvere
Auto: SAAB 9-5 1.9TiD `08

#24

Pesaga on selline lugu, et mõni aeg tagasi leidsin ma sealt alumiiniumi tüki mis arvatavasti pärineb sealtsamast klapipesast. Silmaga nagu ei tuvasta aga sõrmega katsudes tundub et ühest pesa servast on tükk puudu.
Seda pesa on saanud lakkuda ja "kraapida" küll ja küll.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7140
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#25

Qdwini masinal sa oi-oi ,kui mitu korda seda pesa poleeritud-nühitud. Algul meil,pärast mr.Qdwin ise lakkus seda edasi,olles valmistanud mitmeid eririistu pesa põhjani pääsemiseks, aga lõpuks sai hea.
Vasta