pagassi tuli
Manuaalis on õpetatud ka lampide vahetamist. Ilusad pildid juures ja puha. Uuri sealt!Algselt postitas: decade
kuidas pagassis pirni vahetada? autox 9-5 '01
http://www.saabfaq.auto.ru/_9-5/SAAB_9-5_user_guide.pdf
Alates lk. 209 hakkavad vastavad õpetused.
Aga äkki oled sa ta hoopis välja lülitanud? Ma tonnisel lülitasin pagassi lambi kogemata välja. Lüliti oli lambi küljes, ladusin pagassi kola täis ja mingi asi läks lüliti vastu ning lülis välja.Algselt postitas: decade
njah, pirn on terve ja kaitse tunudb ka terve olevat aga tuli ei põle. on kellegil veel ideid milles asi?
Kas 9-5'l on üldse lülimise funktsioon olemas?
Millest järeldad,et pirn terve? Terve hõõgniit ei näita tihti tegelikkust.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 498
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
jälle andmeid vähe. sedaan või vagun?
kas armatuuris näitab kui luuk lahti teha?
kui ei näita, siis sedaani puhul kõige tõenäolisem viga luugi juhtmetes hinge juures. või luku sees olev mikrolüliti.
vagunitel juhtmetega reeglina probleeme pole. siis luku lüliti näiteks.
kas armatuuris näitab kui luuk lahti teha?
kui ei näita, siis sedaani puhul kõige tõenäolisem viga luugi juhtmetes hinge juures. või luku sees olev mikrolüliti.
vagunitel juhtmetega reeglina probleeme pole. siis luku lüliti näiteks.
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 498
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
ei ole raske. uus juhtmestik maksab 2-3 kilo ja läheb mõne aja pärast ikka katki. lihtsalt luuki sisenemise lahendus on nõme.
tõmba kõigepealt luuki sisse minemise kohalt plast põlve ümbert kummilutt maha ja vaata, kas juhtmed on katki. edasi pead ise mõtlema, mida sa teha tahad. kas lapid ära või ostad/lased paigaldada vikingust uue juhtmestiku.
tõmba kõigepealt luuki sisse minemise kohalt plast põlve ümbert kummilutt maha ja vaata, kas juhtmed on katki. edasi pead ise mõtlema, mida sa teha tahad. kas lapid ära või ostad/lased paigaldada vikingust uue juhtmestiku.
Lisaksin veel,et kui otsustad lappida vana juhtmestiku,siis lihtsalt murdekohtade parandamine teeb asja veelgi hullemaks,kuna need jäävad jäigemaks ning kohe varsti lagunevad lapitu kõrvalt. Parim-lihtsaim lahendus
on asendada kõik juhtmed osaliselt,jootes alates veel mitteliikuvast kohast kuni jälle mitteliikuva kohani uued juhtmejupid vahele.
on asendada kõik juhtmed osaliselt,jootes alates veel mitteliikuvast kohast kuni jälle mitteliikuva kohani uued juhtmejupid vahele.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989