Lugesin selliselt webilehelt
www.ukcar.com/road_tests/saab/SAAB.9-5.AERO
alljärgnevat informatsiooni aero mootori kohta
The power hike from 230bhp of old to 250 bhp of HOT has been made possible by revising Saab's own 32- bit Trionic engine-management system to increase the fuel/air mixture, while winding up the variable-turbo boost pressure to 1.5 bars. With the five-speed manual transmission, torque remains unchanged at the old figure of 258 ft.-lbs. .peak , but get this with a 20-second turbo overboost function increasing torque to 273 ft.-lbs.
Kas ma olen õigesti aru saanud et alates 2002 aasta aerodel peaks turbo 20 sekundi jooksul yle rõhku andma oma tava maksimum rõhust. Kysimus olekski millal peaks see aset leidma sest enda aerol pole kyll midagi sellist tähele pannud.
aero turbo
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Jep. Sellist käitumist kasutatakse paljudel autodel. Toimib kui lajatada suurematel kiirustel gaas põhja, näiteks möödasõidul. Väiksematel kiirustel piiratakse väänet, st. hetkelistest ülerõhust pole haisugi.