http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ma nüüd üritan ka lõpuks ometi saada soobi omanikuks;)
oskab keegi kommenteerida seda isendit?
-
- Postitusi: 116
- Liitunud: R Sept 08, 2006 14:41
- Asukoht: Rakvere
- Auto:
minu arvuti seda aadressi ei kuva, loodan et viga ikka miupoolne:notworthy:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mis siin muud ikka kommenteerida, kui
:head::head:
Mis siin muud ikka kommenteerida, kui

"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Vaevalt et niivõrd uut autot mõni surmatõbi vaevab aga siiski kõik on võimalik. Tõestatud! Üle tasuks ikka vaadata mõnes töökojas. Xenonpirnid on kindlasti kas tuhmid või vilguvad ja käigukastiõli võiks profülaktika mõttes ka uuendada. Hea oleks proovida autot külmana auklikul teel. Sachsi originaalamordid kolisesid päris vastikult.
Algselt postitas: egonr
mis seal ikka tuleb vist näpud taha ajada, käisin täna proovisõitu ka tegemas, esmaspäeval tegelen edasi. Peb oma "vana" sõiduki ka realiseerima...![]()
Eriti kuri cambäki plaan.

Iga ratas veab and then some!
Kuule jah, kõige sümpaatsem müügimees ever keda näinud olen, viitsis tegeleda, proovisin seal mingi 4-5 masinat ära, mees ei kaotanud kannatust!:headbang:
ma kunagi sõitsin 4,6 liitrise V8 cadillaciga, seda oli küll raske maha saada, see oli ka esivedu vedu ning 224kW aga selle veojõukontroll oli aastast 97, ehk siis lasi mingi 10sekki rattal suitseda ja siis hakkab segama alles:)
ma kunagi sõitsin 4,6 liitrise V8 cadillaciga, seda oli küll raske maha saada, see oli ka esivedu vedu ning 224kW aga selle veojõukontroll oli aastast 97, ehk siis lasi mingi 10sekki rattal suitseda ja siis hakkab segama alles:)