Mis see 9-3 võre siia puutub?????Algselt postitas: roomlane
NG-l võiks ikka NG kannel olla, mitte 9-3-e lai ja kole...![]()
Saab 900 Talladega. 2.3T, Nordic Stage 3-4, 1997, Kenzy (endine Iisaku/Trionicu masin)
Iisak viitsib teha kõiki maailmakõiksust parandavaid asju,ainult tema täiesti isiklik ja üliharuldane/-rariteetne BMW vajub varsti maasse.Iisakul on vaja Trolle juhtida ja Tallajate sidureid purustada. Imelik sell see Iisak;) .Algselt postitas: suur
Iisak oli päris pikalt Griffiniehitaja ka. Usun, et kui Tald müüdud saab (mitte varem), siis viitsib Cyber iisaku staatuseks nt. "tallaja" panna.
Läks OT-ks
Let`s get OT.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
ok, sai täna nati proovitud seda "kirsipunast Tallekest."
Muidu oli täitsa taltsas, väga jäik ja täpne rool. minu auto juhitavusega võrreldes oli palju parem rool miskipärast:wtf: eks ma aiman ka miks...
taltsas oli kuni gaasipedalit vajutada. Trollist R-st on ikka asi tunduvalt kiirem ja erksam. vägagi ergas ütleks. Kui teise käiguga rahulikult gaas poole peale vajutada on niikui T taha tuleb kets kets kets. turborõhku ei piiratagi esimeste käikudega. ses suhtes on kiirendamisel teise käiguga vaja GAASIGA MÄNGIDA! Kolmandaga on minek lõbus aga üle 4000rpm linnas ei jõudnud.
positiivne kogemus.saaks sinna korraliku spec sidurilamelli ka ja kuuese kasti.nämm
Tunda oli ausalt et asi on ikka VÄGA KORRALIKULT ehitatud:notworthy:
Muidu oli täitsa taltsas, väga jäik ja täpne rool. minu auto juhitavusega võrreldes oli palju parem rool miskipärast:wtf: eks ma aiman ka miks...
taltsas oli kuni gaasipedalit vajutada. Trollist R-st on ikka asi tunduvalt kiirem ja erksam. vägagi ergas ütleks. Kui teise käiguga rahulikult gaas poole peale vajutada on niikui T taha tuleb kets kets kets. turborõhku ei piiratagi esimeste käikudega. ses suhtes on kiirendamisel teise käiguga vaja GAASIGA MÄNGIDA! Kolmandaga on minek lõbus aga üle 4000rpm linnas ei jõudnud.
positiivne kogemus.saaks sinna korraliku spec sidurilamelli ka ja kuuese kasti.nämm
Tunda oli ausalt et asi on ikka VÄGA KORRALIKULT ehitatud:notworthy:
Sent from my Monte Carlo using B236
Käiguhoovastik ja kulissi liigendid said käsitööna tehtud lõtkuvabaks(treitud teflonpuksid oem. plastpukside asemele),lisaks tutikad mootori-kastipadjad.
Enam pole probleeme 8000rpm. juures 5ndat käiku sisse saada,nagu Kiltsil esimene kord.
Enam pole probleeme 8000rpm. juures 5ndat käiku sisse saada,nagu Kiltsil esimene kord.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kuna omal rahakott pääle ei hakanud, siis sai suur julgustükk tehtud ja heale sõbrale saabihaigus nakatatud, nüüd siis üks Saabipede juures.
:eureka: Asjal oli ka ikka omakasu mängus, et saan ka ise Saabijumalate viimase kahe projekti vilju nautida (Troll R vs. Talladega)
Hetkel olen ise sellega sõitnud rohkem kui auto omanik ja mulje on super!
Au Saabijumalatele!
Talladega uus omanik on: Fooruminimi - Kenzy.
:eureka: Asjal oli ka ikka omakasu mängus, et saan ka ise Saabijumalate viimase kahe projekti vilju nautida (Troll R vs. Talladega)

Hetkel olen ise sellega sõitnud rohkem kui auto omanik ja mulje on super!

Au Saabijumalatele!
Talladega uus omanik on: Fooruminimi - Kenzy.

Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Algselt postitas: Ingvar
Järjekordselt üks võimas Saab Pärnus siis juures. Kas uus omanik tuleb ka mulle naabrimeheks ja auto hakkab Trolli kõrval Kooli tn seisma?
Kõik ju tore!! Aga miks seismas kooli tänaval? Masinad ikka sõitmiseks mõeldud!! Ja Factorit nägin sagedamini kruiisimas tonnisega,ei mina ole teda trolliga siin linnas liiklemas näinud!
Või sõidab see elukas nii kiiresti ,et minu silm seda ei seleta!!
Juhuu....

Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Talladega ei hakka asetsema Pärnus, kolisin sealt 2 aastat tagasi ära, nüüd pesitsen kosel, ning talla ka siin....
Esimesed muljed on ka käes, parimad sõnad talla kohta, ning esimene väike elektrooniline viperus ka käes, aga see pole ei loojate ega ka kasutaja viga... Ettenägematu probleem, mis saab homme lahenduse...
To: factor hakka juba linnast tulema, sest liigud ootavad...
Esimesed muljed on ka käes, parimad sõnad talla kohta, ning esimene väike elektrooniline viperus ka käes, aga see pole ei loojate ega ka kasutaja viga... Ettenägematu probleem, mis saab homme lahenduse...
To: factor hakka juba linnast tulema, sest liigud ootavad...
Talladega ei hakka asetsema Pärnus, kolisin sealt 2 aastat tagasi ära, nüüd pesitsen kosel, ning talla ka siin....
Esimesed muljed on ka käes, parimad sõnad talla kohta, ning esimene väike elektrooniline viperus ka käes, aga see pole ei loojate ega ka kasutaja viga... Ettenägematu probleem, mis saab homme lahenduse...
To: factor hakka juba linnast tulema, sest liigud ootavad...
Esimesed muljed on ka käes, parimad sõnad talla kohta, ning esimene väike elektrooniline viperus ka käes, aga see pole ei loojate ega ka kasutaja viga... Ettenägematu probleem, mis saab homme lahenduse...
To: factor hakka juba linnast tulema, sest liigud ootavad...
Eks selliseid võib juurdegi tulla,aga enam mitte nii,nagu Talla tuli.Algselt postitas: Cyber
See on juba neljas auto mille teema pealkirjas sisladub "Iisaku ja/või Trionicu endine"..Selge näide sellest, et tähtis pole võit, vaid osavõtt! Saabikud võivad neile ordeni anda!
Kui keegi näiteks tellib KORRAS auto,siis otsime vastava doonori ja ehitame KORRAS auto. Või,kui kusagil tuleb müüki mõni vigadega,aga eriline isend ja hind ka vastav(nagu Troll oli).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
kenzy tsitaat:
parimad sõnad talla kohta, ning esimene väike elektrooniline viperus ka käes, aga see pole ei loojate ega ka kasutaja viga... Ettenägematu probleem, mis saab homme lahenduse...
To: factor hakka juba linnast tulema, sest liigud ootavad...
Tundub,et ICE aeg-ajalt ei taha seda el istet juhtida.Tuleb teha,nagu tonnisel,kahe releega ja kõik.Ei mingeid ecu`sid ja liigset keemiat.
parimad sõnad talla kohta, ning esimene väike elektrooniline viperus ka käes, aga see pole ei loojate ega ka kasutaja viga... Ettenägematu probleem, mis saab homme lahenduse...
To: factor hakka juba linnast tulema, sest liigud ootavad...
Tundub,et ICE aeg-ajalt ei taha seda el istet juhtida.Tuleb teha,nagu tonnisel,kahe releega ja kõik.Ei mingeid ecu`sid ja liigset keemiat.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Saladuskatte all öeldes:)arvan, et said törts metsikuma auto kui Factoril on. Ja kui kuskil kavatsete "püsse" võrdlema hakata, tehke ohutus kohas. Tallat on vaja taltsutada!Algselt postitas: kenzy
Talladega ei hakka asetsema Pärnus, kolisin sealt 2 aastat tagasi ära, nüüd pesitsen kosel, ning talla ka siin....
Esimesed muljed on ka käes, parimad sõnad talla kohta, ning esimene väike elektrooniline viperus ka käes, aga see pole ei loojate ega ka kasutaja viga... Ettenägematu probleem, mis saab homme lahenduse...
To: factor hakka juba linnast tulema, sest liigud ootavad...
Sent from my Monte Carlo using B236