Tere
Jälle väike uurimistöö enne teenindusseminekut.
Nimelt tosool lekib. Umbes stiilis 300km ja liiter.
Lekkekohta ei ole leidnud. Nüüd kui õli kontrollisin, on õlivardal näha natuke mingit valget vahtu.
Sumbutist halli suitsu vms ei tule...
Et siis kas on tõenäoline, et tosooli mootorissesattumisel tekiv vaht?
900s '97 - kas tosool mootoris ?
Muidu vähemalt 900'l jookseb lekkiva soojendusradika jahutusvedelik mõõda toru maha, mitte salongi. Aga kui õlitase ka kerkib, siis kusagilt ilmselt ploki ja kaane vahelt saavad õli ja jahutusvedelik kokku. Selle tuvastamine üldjuhul eeldab mootori lahtivõtmist nii et suht kulukas lõbu.
Kas õli tõesti heledamat tooni pole võtnud?
Ploki pealt pole näha jahutusvedeliku jälgi (märga kohta).
Kulu on sul ikka päris suur.
Ma täpselt enam ei mäleta, aga kui Tallinnas ära käisin, tuli juba peale kallata.
No ja õli oli tõesti justkui väheke juurde tekkinud.
Igatahes lõppesid need sümtomid mulle väikese remondiga.
Erinevate tihendite (ploki kaane, klapikambrikaane, sisse- ja väljalaskekollektori tihendite ning klapisääretihendite) vahetusega. Ehk kui mootor lahti, siis juba vahetada.
Ja loomulikult veel plokikaane lihvimine.
Mine tea, äkki sai kuuma Saksamaa kiirteedel.
Remondimees oli veel nii hagar, et sooveldas klapipesad ka üle
Tihendit tellisin Troostist.
Tulid Gargoga väääga kiiresti (ühe päevaga) kohale
Ja "ainult" nädala sain bussiga tööle käidud
Aga jalameestel omad rõõmud -
Ploki pealt pole näha jahutusvedeliku jälgi (märga kohta).
Kulu on sul ikka päris suur.
Ma täpselt enam ei mäleta, aga kui Tallinnas ära käisin, tuli juba peale kallata.
No ja õli oli tõesti justkui väheke juurde tekkinud.
Igatahes lõppesid need sümtomid mulle väikese remondiga.
Erinevate tihendite (ploki kaane, klapikambrikaane, sisse- ja väljalaskekollektori tihendite ning klapisääretihendite) vahetusega. Ehk kui mootor lahti, siis juba vahetada.
Ja loomulikult veel plokikaane lihvimine.
Mine tea, äkki sai kuuma Saksamaa kiirteedel.
Remondimees oli veel nii hagar, et sooveldas klapipesad ka üle

Tihendit tellisin Troostist.
Tulid Gargoga väääga kiiresti (ühe päevaga) kohale

Ja "ainult" nädala sain bussiga tööle käidud

Aga jalameestel omad rõõmud -

Noo ega siis muud kui esmaspäeval pangast raha nõudlema.
Paha ei teeks tõesti juba muud tihendid ka ära vahetada.
Lisaks šarniirid, ilmselt mootoripadi ka, või siis käigukasti oma. Käigukang tõmbleb päris tublisti, kui ebatasane tee.
Paha ei teeks tõesti juba muud tihendid ka ära vahetada.
Lisaks šarniirid, ilmselt mootoripadi ka, või siis käigukasti oma. Käigukang tõmbleb päris tublisti, kui ebatasane tee.
Kindlasti lase kaas ära survestada,lisaks lihvimisele,kui juba maas on.Korduvalt nähtud neid
"tuntud tegijate"juures tehtud odavaid plokikaane tihendi vahetusi,mis loetud päevade pärast meile on jõudnud,et jälle otsast alata. Rekord oli juulis, mil Hr.Iisak kuu jooksul 4 (loe neli) mujal värskelt tehtud tihendivahetusi üle pidi tegema(õigem oleks mainida,et totaalsed pearemondid tuli teostada).
DOHC kaantel on mikropraod väga lihtsad tulema,kui kuuma saavad.
"tuntud tegijate"juures tehtud odavaid plokikaane tihendi vahetusi,mis loetud päevade pärast meile on jõudnud,et jälle otsast alata. Rekord oli juulis, mil Hr.Iisak kuu jooksul 4 (loe neli) mujal värskelt tehtud tihendivahetusi üle pidi tegema(õigem oleks mainida,et totaalsed pearemondid tuli teostada).
DOHC kaantel on mikropraod väga lihtsad tulema,kui kuuma saavad.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989