Auto akkas järsku sellist kahtlast häält tegema gaasi andes ja kui gaasi lahti lased siis nagu miski plagiseb või midagi. Hääl tuleb sealt õhu sissevõtu orust ma pakun et turboga seotud. A ja vahepeal sureb välja kui pöörded alla vajuvad.
Auto on 91a 2.3T 147kw automaat.
Ma tegin telefooniga väikse klipi ka.kehv aga kuuleb küll häält.
http://www.hot.ee/dclivi/MOV00118.mov
Mure: Saab 9000 teeb kahtlast häält
Ma ka enam ei käivitaks.Viitab millegile väga ebameeldivale.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nii, täna sai autot lammutatud ja targemaks ei saanud. Turbo labad olid kõik terved ja vaakum voolikud olid kinni.
Seda häält teeb ta ainult siis ku vajutad kaasi ja lased järsku lahti. Kui tasakesi lahti lased siis ei tee ta seda häält.
Seda häält teeb ta ainult siis ku vajutad kaasi ja lased järsku lahti. Kui tasakesi lahti lased siis ei tee ta seda häält.
Väike pilt ka. Pole küll eriti hea aga näeb ikka.
http://www.hot.ee/dclivi/DSC00124.JPG
http://www.hot.ee/dclivi/DSC00124.JPG
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
Kui minu 9-5 sellist häält hakkas tegema siis ootas mind ees 30 k mootoriremont. Jõudu ja jaksu!
Ma pakun,et sul on tagavararehv tühi...Algselt postitas: N2kk
Kas keegi tõesti oska midagi pakkuda? Või ma pean tõesti auto kuidagi auto linna targa inimese juurde viima et ta ütleks mulle et mul kuskil mingi voolik näiteks lahti...?

Pakkuda võib pokkerilauas või TVmängus. Kas sa arvad,et siin on kari hiromante,kes läbi kuvari su autole diagnoosi panevad?
Kui omal mõistus üle ei käi siis on targem ja lõppkokkuvõttes äkki odavam auto spetsialistide kätte toimetada mitte siin foorumis jonnida,et keegi ei aita:bs:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Mure vist rohkem selles, et kas võiks autoga remondikohta sõita või peaks treileri tellima. Kuid ega foorumi kaudu tõesti diagnoosida eriti saa, kui pole just mingi spetsiifiline häda.
Häält võib mootori juures teha mitu asja, antud juhul võib turbo olla küll. See ei pruugi pealtnäha katki ollagi. Kuid ära ise turbot lammutama hakka! Võid ju terve turboagregaadi kontrolli viia, siis ei pea autot treileriga vedama.
Häält võib mootori juures teha mitu asja, antud juhul võib turbo olla küll. See ei pruugi pealtnäha katki ollagi. Kuid ära ise turbot lammutama hakka! Võid ju terve turboagregaadi kontrolli viia, siis ei pea autot treileriga vedama.
Algselt postitas: N2kk
Väike pilt ka. Pole küll eriti hea aga näeb ikka.
http://www.hot.ee/dclivi/DSC00124.JPG
Liiguta turboturbiini(seal kus labad on) üless alla ja vaata kui suur lõtk sees on, lõtku põhjas proovi turbiini ringi ajada, saad teada kas käib vasta korpust või mitte!!
Kas ennem turbo ulus ka!!
Ma pole käskind kellelgi öelda et mis mu auto viga on vaid ma küsisin kas keegi ei oska mida pakkuda et mis võib viga olla ja ma saaks kontrollida seda. Auto on vaja igatpidi remonti viia aga siis ma lihtsalt teaks kas ma saan ta ise viia või ma pean treileri kutsuma. Ja ma arvan et mul ei ole odavam äkki spetsalisti juurde viia kui ma pean treileri kutsuma linnast 15km välja järga ja siis remonti viima. Ta võtam mingi elu summa selle eest et mulle üelda näiteks et tavai mine osta uus turbo. No siis kutsu jälle uuesti treila järgi ja auto tagasi koju ja palgapäeva ootama et sama teekond uuesti ette võtta.Algselt postitas: iisakMa pakun,et sul on tagavararehv tühi...Algselt postitas: N2kk
Kas keegi tõesti oska midagi pakkuda? Või ma pean tõesti auto kuidagi auto linna targa inimese juurde viima et ta ütleks mulle et mul kuskil mingi voolik näiteks lahti...?
Pakkuda võib pokkerilauas või TVmängus. Kas sa arvad,et siin on kari hiromante,kes läbi kuvari su autole diagnoosi panevad?
Kui omal mõistus üle ei käi siis on targem ja lõppkokkuvõttes äkki odavam auto spetsialistide kätte toimetada mitte siin foorumis jonnida,et keegi ei aita:bs:
A ja tagavarakumm ei ole tühi...Kontrollisin kuna soovitasid.
Ma ei mäleta küll et oleks ulunud. Aga ega mul oli selle turboga ennem juba jama. Kõigepealt oli wg varras lahti ja pärast oli rõhk ka pea 0Algselt postitas: ametivendAlgselt postitas: N2kk
Väike pilt ka. Pole küll eriti hea aga näeb ikka.
http://www.hot.ee/dclivi/DSC00124.JPG
Liiguta turboturbiini(seal kus labad on) üless alla ja vaata kui suur lõtk sees on, lõtku põhjas proovi turbiini ringi ajada, saad teada kas käib vasta korpust või mitte!!
Kas ennem turbo ulus ka!!
Algselt postitas: N2kk
Auto on vaja igatpidi remonti viia aga siis ma lihtsalt teaks kas ma saan ta ise viia või ma pean treileri kutsuma. Ja ma arvan et mul ei ole odavam äkki spetsalisti juurde viia kui ma pean treileri kutsuma linnast 15km välja järga ja siis remonti viima. Ta võtam mingi elu summa selle eest et mulle üelda näiteks et tavai mine osta uus turbo. No siis kutsu jälle uuesti treila järgi ja auto tagasi koju ja palgapäeva ootama et sama teekond uuesti ette võtta.
Aga kui sa manuali loed siis seal on ka näiteks kirjas, et sa võid automaat kastiga autot põhimõtteliselt ka puksiiris vedada. Lisama vist pidi vähemalt 1L õli automaat kasti või midagi taolist ei mäleta 100% ning kindlasti liikuma pea teokiirusel ca 20 km/h. Olen ise nõnda enda masina järgi tassinud ühe kodaniku aerot. Täiesti edukalt sai hakkama ainult ahvi kannatust on vaja.
Iga ratas veab and then some!
See oleks siis tund aega linna "rallimist" pluss linnas manöönerdamine pluss vihased kaasliiklejad. See on päris tappev varant aga jah ka võimalik.Algselt postitas: IFF
Aga kui sa manuali loed siis seal on ka näiteks kirjas, et sa võid automaat kastiga autot põhimõtteliselt ka puksiiris vedada. Lisama vist pidi vähemalt 1L õli automaat kasti või midagi taolist ei mäleta 100% ning kindlasti liikuma pea teokiirusel ca 20 km/h. Olen ise nõnda enda masina järgi tassinud ühe kodaniku aerot. Täiesti edukalt sai hakkama ainult ahvi kannatust on vaja.

Mul manuaali ei ole sest auto rootsist kasutatul ostetud ja 91a. oma. See kuhugi aastatega jalutama läind.
Algselt postitas: N2kkSee oleks siis tund aega linna "rallimist" pluss linnas manöönerdamine pluss vihased kaasliiklejad. See on päris tappev varant aga jah ka võimalik.Algselt postitas: IFF
Aga kui sa manuali loed siis seal on ka näiteks kirjas, et sa võid automaat kastiga autot põhimõtteliselt ka puksiiris vedada. Lisama vist pidi vähemalt 1L õli automaat kasti või midagi taolist ei mäleta 100% ning kindlasti liikuma pea teokiirusel ca 20 km/h. Olen ise nõnda enda masina järgi tassinud ühe kodaniku aerot. Täiesti edukalt sai hakkama ainult ahvi kannatust on vaja.
Mul manuaali ei ole sest auto rootsist kasutatul ostetud ja 91a. oma. See kuhugi aastatega jalutama läind.
No milles häda. Ma tõin selle automaat kastiga masina Virukeskuse autoparkla 4 korruselt ära ning läbi Tallinna kesklinna.

Iga ratas veab and then some!
Kuni 60km ühe jutiga ja kuni 40km/h ei ole Saabi automaatkasti jaoks probleem:wise:
Pamper maksab 600.- + 18% kuni 25 km linnast välja. Ma ei usu,et see elu summa on:bs:
Pamper maksab 600.- + 18% kuni 25 km linnast välja. Ma ei usu,et see elu summa on:bs:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: ametivendAlgselt postitas: N2kk
Väike pilt ka. Pole küll eriti hea aga näeb ikka.
http://www.hot.ee/dclivi/DSC00124.JPG
Liiguta turboturbiini(seal kus labad on) üless alla ja vaata kui suur lõtk sees on, lõtku põhjas proovi turbiini ringi ajada, saad teada kas käib vasta korpust või mitte!!
Kas ennem turbo ulus ka!!
Turbol on tiivik/labad ka kompressori poolel, lisaks turbiinile:poke:ja radiaallõtk palju ei näita,sest õlirõhk tsentreerib võlli/tiivikud/puksi ära ja tööseisundis lõtk kaob. Näitajaks on pikilõtk.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
No nii nüüd jändasin natuke ja teada sain nii palju et turbiin käib ilusti ringa ja ei logise.
No siis võtsin jubguse kokku ja proovin käima panna. Tagant tuleb õrnalt valget suitsu ja selline hea lõhn tuli ka. See tähendab vist et mul laseb kuskilt õli läbi? Äkki ongi see turbo, mis laseb läbi ja teeb selle pärast sellist häält. Ma vaatasin et ta veits õlise sealt toru juurest mis pealt poolt sinna läheb.
A ja kus neil saabidel see kett on?(Ei käi selle teema alla) Kõik ütlevad et kontrolli ketti ja soovitavad keti ära vahetada, jne. Vaatasin ja leidsin aint ühe jämeda kummist "püksirihma" sealt? Mis aastani see kett seal kapoti all oli?
No siis võtsin jubguse kokku ja proovin käima panna. Tagant tuleb õrnalt valget suitsu ja selline hea lõhn tuli ka. See tähendab vist et mul laseb kuskilt õli läbi? Äkki ongi see turbo, mis laseb läbi ja teeb selle pärast sellist häält. Ma vaatasin et ta veits õlise sealt toru juurest mis pealt poolt sinna läheb.
A ja kus neil saabidel see kett on?(Ei käi selle teema alla) Kõik ütlevad et kontrolli ketti ja soovitavad keti ära vahetada, jne. Vaatasin ja leidsin aint ühe jämeda kummist "püksirihma" sealt? Mis aastani see kett seal kapoti all oli?
Su autol on 2 ketti,mis asuvad mootori eesmise otsakaane taga.Niisama neid näha ei saa,kuulda aga küll.
Kett(ketid) on seal Saabidel aegade algusest tänaseni(va. Opeli mootorid)
Kett(ketid) on seal Saabidel aegade algusest tänaseni(va. Opeli mootorid)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tänud. See mul esimene saab ja mul polt ainugi et mul ketid kapoti all passivad:DAlgselt postitas: Trionic
Su autol on 2 ketti,mis asuvad mootori eesmise otsakaane taga.Niisama neid näha ei saa,kuulda aga küll.
Kett(ketid) on seal Saabidel aegade algusest tänaseni(va. Opeli mootorid)