Sõidupidur

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#1

Autoks on ikka Saab 900 , 96kw, 95a. Aga ülevaatusel sai käidud ja selgus ,et muud pole midagi häda, ainult sõidupidur vasakpoolne ei võta piisavalt. Silinder kinni ei ole , muidu ei töötaks ju üldse !? Kettad ja kõik klotsid on vahetatud. Aga erinevus liiga suur, 35 %. Jutt käib siis tagumistest piduritest. Kas peaks veel klotsid sisse kuluma või peaks õhutama veel ja veel ... või mis ? On kellegil olnud mingit kogemust või ideed, siis teretulnud kõik mõtted :) P.S Kas võiks näiteks liivapaberiga piduriketta enne ülevaatust kergelt üle lasta ??
Kasutaja avatar
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#2

to Roomlane :
Jah, seda ma mõtlesingi ,et kui natuke liivapaberiga nalja teeks ? Et kuidas sul siis oli, kas oli vahe võrdsem ? Ja kui palju enne ülevaatust ma peaks selle nalja ära tegema, see vist sööb klotsi suht kiirelt ära ?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: roomlane
Ise proovisin pidurdusjõude võrdseks reguleerida keerates rattaid rattapoldist jõumõõdikuga padrunvõtmega. Keegi pidi samal ajal piduri pedaalil jalga hoidma. Aga selline meetod ei paistnud kuigi täpne olevat.
Ot mismoodi sa neid jõudusid reguleerida said?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

NG-l on ju seisupidur eraldi sõidupidurist IIRC. Seega uuri parem miks su SEISUPIDURI mehhanism ei toimi. Mingit kasu sa sellest liivapaberist ei saa, ei enne ülevaatust ega pärast. Kettad ja klotsid töötavad end peale vahetust mõnesaja kilomeetri jooksul sisse.
Algselt postitas: andreas1982
Autoks on ikka Saab 900 , 96kw, 95a. Aga ülevaatusel sai käidud ja selgus ,et muud pole midagi häda, ainult sõidupidur vasakpoolne ei võta piisavalt. Silinder kinni ei ole , muidu ei töötaks ju üldse !? Kettad ja kõik klotsid on vahetatud. Aga erinevus liiga suur, 35 %. Jutt käib siis tagumistest piduritest. Kas peaks veel klotsid sisse kuluma või peaks õhutama veel ja veel ... või mis ? On kellegil olnud mingit kogemust või ideed, siis teretulnud kõik mõtted :) P.S Kas võiks näiteks liivapaberiga piduriketta enne ülevaatust kergelt üle lasta ??
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

Right, minu paha..:) Lugesin diagonaalis...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#6

Point ongi ju selles, et ma oskan küll kontrollida ja aru saada, milline pidur töötab, milline mitte. Aitäh soovitamast selliseid meetmeid aga ma nagu ootasin mingit lahendust - liivapaberiga kettad üle lasta tundub kõige mõistlikum olema, kuigi kui suure karedusega peaks sinna kallale minema ? Või on miskit vahendit poes müüa, mis vähendub hõõrdumist piduriketastel ?
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: andreas1982
Point ongi ju selles, et ma oskan küll kontrollida ja aru saada, milline pidur töötab, milline mitte. Aitäh soovitamast selliseid meetmeid aga ma nagu ootasin mingit lahendust - liivapaberiga kettad üle lasta tundub kõige mõistlikum olema, kuigi kui suure karedusega peaks sinna kallale minema ? Või on miskit vahendit poes müüa, mis vähendub hõõrdumist piduriketastel ?

Pidurdusjõu regulaator võib ühel pool peetis olla. 95 aasta autol peaks see olemas olema.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#8

Umbes selline jah.
Kasutaja avatar
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#9

Hakkab nagu midagi justkui välja tulema. Et ühe poole, millel see nuber väiksem on , sellel peaks ketta liivapaberiga üle laskma ja teisele poolele sutsuke õli laskma ? 35% ikkagi, ega siin midagi pole, tuleb proovida jällegi, ehk tuleb 30 % erinevust ära.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: andreas1982
Hakkab nagu midagi justkui välja tulema. Et ühe poole, millel see nuber väiksem on , sellel peaks ketta liivapaberiga üle laskma ja teisele poolele sutsuke õli laskma ? 35% ikkagi, ega siin midagi pole, tuleb proovida jällegi, ehk tuleb 30 % erinevust ära.
Huvitav lähenemine asjadele:freak:.Kellele neid pidureid siis tarvis on-sulle,või ülevaatajale?.Kui ükskord libedaga pidurdades saba ette viskab,saad vast aru:fight:
Kasutaja avatar
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#11

Saan aru ja autot hooldan olenemata teiste arvamusest või ülevaatustest. Lihtsalt oligi nagu mõttelend, et ehk pole isegi veel sisse kulunud klotsid - kettad. Pealekauba on see tehnoülevaatus ju nagunii üks silmakirjalikkuse tipp. Kui oled läbi saanud, siis tee mis tahad - kedagi ei huvita, kui mitu % su pidurid erinevad.
Kasutaja avatar
andreas1982
Postitusi: 157
Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
Asukoht:
Auto:

#12

Igal juhul aitäh käigile, kes viitsisid kaasa mõelda ja kirjutada - ülevaatus uuesti edukalt läbitud ja erinevus oli 10 %. Tegu oli lihtsalt sissekulumisega -, polnudki midagi keerulisemat.
Vasta