Saab 9-5 kotermann veermikus

Vasta
pluggerxxx
Postitusi: 129
Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
Asukoht:
Auto:

#1

Küsin siis saabirahvalt nõu, äkki kellelgi on aimu mis mu saabi esisilda vaevab sest eile sai täiesti pädevas autoremondifirmas käidud ja auto üles tõstetud, kuid midagi üleliia kulunut/lahtist auto alt ei avastatud.

Probleemi ise on selline, et autoga aeglaselt tagurdades ja rooli rohkem välja keerates ( näiteks parkimiskohast) kõib vasaku esiratta juurest läbi täiesti tugev metallikolakas- justkui keegi annaks haamriga vastu mingit sillaosa seal all või pääseks mingi metallosa pinge alt. vahest on see kolakas lausa ehmatavalt tugev, vahest nõrgem.

Kui korra see kolakas ära käib siis võib rooliga keerutada palju tahes, enam seda ei toimu- täpselt niikaua kui natuke autoga ringi sõita ja jälle tagurdedes keerata.:wall:

Nädalakese tagasi hakkas autot vaevama veel selline probleem, et kisub koledal kombel vasakule ja justkui otsiks teed...seda muret ma eelnevaga seostama muidugi kohe ei kipuks, enne kui sillastendis ära saab käia.

Igatahes, kui kellelgi on ideid vea asukoha üle siis oleks tore, muidu peab Tallinna tee rataste alla võtma targemat saabimeeste juurde.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

Amordi tugilaager? See muidugi raksub rooli keeramisel sõltumata auto sõidusuunast.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#3

Alustuseks lase kõik mädad puksid välja vahetada, võimalik et ka tagasillas. Alles siis reguleeri sillad ära. Midagi on seal lõplikult elust lahkunud, õigemini auto küljest lahkunud.
IS-D
Postitusi: 166
Liitunud: R Aug 24, 2007 13:57
Asukoht: Tallinn
Auto:

#4

endal ka autol ( Audi) selline tema-- tagurdamisel vahel ka eespidi. Võivad ehk ka mingid roolisüsteemi ( vardad vms) osad mudased olla... keegi remondimees kunagi pakkus välja. Ei oska komenteerida, sest pole spetsialist. Et survega üle käia.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#5

Suht kindlalt võib väita,et mõni raamipolt on lahti....:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#6

Mul on täpselt sama teema:wall:
ja kahjuks siiamaani keegi (Troost Auto, Viking Motors, Tehnoülevaatus) ei saanud aru kust see tuleb.
Lootsin, et esi amortisaatoritest või tugilaagritest, vahetasin välja (ainult amortid, sest laagrid olid korras) ja midagi pole muutnud.
Nüüd ootab täis komplekt Powerflexi alla panemist, vaatame siis mis SAAB

Edit: Unustasin! Kõik poltid olid Anti juures üle käidud:mad:
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: pluggerxxx
Küsin siis saabirahvalt nõu, äkki kellelgi on aimu mis mu saabi esisilda vaevab sest eile sai täiesti pädevas autoremondifirmas käidud ja auto üles tõstetud, kuid midagi üleliia kulunut/lahtist auto alt ei avastatud.

Probleemi ise on selline, et autoga aeglaselt tagurdades ja rooli rohkem välja keerates ( näiteks parkimiskohast) kõib vasaku esiratta juurest läbi täiesti tugev metallikolakas- justkui keegi annaks haamriga vastu mingit sillaosa seal all või pääseks mingi metallosa pinge alt. vahest on see kolakas lausa ehmatavalt tugev, vahest nõrgem.

Kui korra see kolakas ära käib siis võib rooliga keerutada palju tahes, enam seda ei toimu- täpselt niikaua kui natuke autoga ringi sõita ja jälle tagurdedes keerata.:wall:

Nädalakese tagasi hakkas autot vaevama veel selline probleem, et kisub koledal kombel vasakule ja justkui otsiks teed...seda muret ma eelnevaga seostama muidugi kohe ei kipuks, enne kui sillastendis ära saab käia.

Igatahes, kui kellelgi on ideid vea asukoha üle siis oleks tore, muidu peab Tallinna tee rataste alla võtma targemat saabimeeste juurde.

HEH:P mul on täpselt sama jama, ning samuti olen mööda erinevaid teenindusi koperdanud, kuid siiamaani pole veel keegi midagi leidnud. 9-5 esisild pidigi ju kuidagimoodi kolisema, vastasel juhul on midagi valesti. :drive:
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#8

Mul sama asi aga mul tuleb kõigi nelja rattakoopast. Tagurdades, pidurdades ning kohe keerates jne.. Esialgu plaanin pukside vahetust. Selle käigus võibolla tuleb midagi esile. Iisak kunagi mainis ka neid plekk taldrikuid, mis pidurikettaid kaitsevad.
pluggerxxx
Postitusi: 129
Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: pluggerxxx
Küsin siis saabirahvalt nõu, äkki kellelgi on aimu mis mu saabi esisilda vaevab sest eile sai täiesti pädevas autoremondifirmas käidud ja auto üles tõstetud, kuid midagi üleliia kulunut/lahtist auto alt ei avastatud.

Probleemi ise on selline, et autoga aeglaselt tagurdades ja rooli rohkem välja keerates ( näiteks parkimiskohast) kõib vasaku esiratta juurest läbi täiesti tugev metallikolakas- justkui keegi annaks haamriga vastu mingit sillaosa seal all või pääseks mingi metallosa pinge alt. vahest on see kolakas lausa ehmatavalt tugev, vahest nõrgem.

Kui korra see kolakas ära käib siis võib rooliga keerutada palju tahes, enam seda ei toimu- täpselt niikaua kui natuke autoga ringi sõita ja jälle tagurdedes keerata.:wall:

Nädalakese tagasi hakkas autot vaevama veel selline probleem, et kisub koledal kombel vasakule ja justkui otsiks teed...seda muret ma eelnevaga seostama muidugi kohe ei kipuks, enne kui sillastendis ära saab käia.

Igatahes, kui kellelgi on ideid vea asukoha üle siis oleks tore, muidu peab Tallinna tee rataste alla võtma targemat saabimeeste juurde.

Nonii, peale sillastendi ja veel mõningast lammutamist siis natuke targem.
Paistab, et vasakult on otsustanud vedrul keerd ülevalt ära murduda, täpselt päris ei näe... läheb lahtivõtmisse. Aga igatahes põhimõtteliselt vasak pool vedrutab nii umbes 30% parema poole vedrutemisest nii, et tõenäoliselt siis seal see viga on.:poke:
Henrik
Postitusi: 53
Liitunud: E Apr 09, 2007 16:17
Asukoht:
Auto:

#10

Minul oli kunagi sellise kolaka puhul üks pisike kivike leidnud tee piduriketta vahele. Peale seda kui selle sealt kätte sain kadus kolks ära.
Kolakas ise oli samamoodi kindlat moodi rooli keerates. ta nagu keeras end kuhugi vahele, tekitas pinge mis siis sellise kolksuga vabanes.
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: avelito
Algselt postitas: pluggerxxx
Küsin siis saabirahvalt nõu, äkki kellelgi on aimu mis mu saabi esisilda vaevab sest eile sai täiesti pädevas autoremondifirmas käidud ja auto üles tõstetud, kuid midagi üleliia kulunut/lahtist auto alt ei avastatud.

Probleemi ise on selline, et autoga aeglaselt tagurdades ja rooli rohkem välja keerates ( näiteks parkimiskohast) kõib vasaku esiratta juurest läbi täiesti tugev metallikolakas- justkui keegi annaks haamriga vastu mingit sillaosa seal all või pääseks mingi metallosa pinge alt. vahest on see kolakas lausa ehmatavalt tugev, vahest nõrgem.

Kui korra see kolakas ära käib siis võib rooliga keerutada palju tahes, enam seda ei toimu- täpselt niikaua kui natuke autoga ringi sõita ja jälle tagurdedes keerata.:wall:

Nädalakese tagasi hakkas autot vaevama veel selline probleem, et kisub koledal kombel vasakule ja justkui otsiks teed...seda muret ma eelnevaga seostama muidugi kohe ei kipuks, enne kui sillastendis ära saab käia.

Igatahes, kui kellelgi on ideid vea asukoha üle siis oleks tore, muidu peab Tallinna tee rataste alla võtma targemat saabimeeste juurde.

HEH:P mul on täpselt sama jama, ning samuti olen mööda erinevaid teenindusi koperdanud, kuid siiamaani pole veel keegi midagi leidnud. 9-5 esisild pidigi ju kuidagimoodi kolisema, vastasel juhul on midagi valesti. :drive:

Nüüd on veel lisandunud kerge kolks väikse hooga parempööret tehes, kas selle võib ka lisada lahtise raamipoldi kaela?? Tugilaagrid ja vedrud on terved.
Kasutaja avatar
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: roomlane
Kaarli NG900-l käis selline kolks läbi suisa vahetult pärast esisillas mingite kontide vahetamist Carringus. Mingi polt oli jäänud lihtsalt üle pingutamata...
Seal polnud midagi enam pingutada - piisas tugilaagrite vahetusest ja asi on unustatud. ;)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7140
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

9-5`l purunevad esivedrud tunduvalt harvemini,võrreldes NG/9-3 OG`ga,aga siiski.Teine "raksutaja/kolksutaja" on poolraam,mille poltide ettenähtud kinnitusmoment osutub tihti ebapiisavaks,samas on keermed kere poolt kerged siledaks minema.Seega tuleb ettevaatlik olla pingutamisega.
Kasutaja avatar
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2308
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#14

Kui suur pingutusmoment peab olema?
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#15

Mul sama jama tekkinud, nimelt tagurdades ja pidurdades, käib ka parema esiratta juurest selline kole kolks läbi. Peab laskma üle vaadata...
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#16

Tonnisel kadus kolks peale poolraami poltide üle pingutamist.
mt
Postitusi: 27
Liitunud: R Aug 04, 2006 14:49
Asukoht:
Auto:

#17

Mul oli amordi tugilaager kuivaks jäänud, siis oli selline jama ja nyyd on ok - aga mul võeti lahti ka nii, et vbolla oligi miski polt lahti hoopis.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7140
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

Algselt postitas: NO FEAR
Kui suur pingutusmoment peab olema?
Üheselt ei saa ütelda,kuna aastate kaupa on neid momente muudetud ja samas ka konstruktsioone moditud. Ja ükski etteantud moment pluss -kraadid pole tihti osutunud piisavateks.
Endiselt hoiatan "ülekeeramise" eest. Pole nagu tonnisel,et vahetad mutriplaadi välja ja paned uue poldi.
Vasta