Executive'ga tuli lisaks powerflexi puksidele jutuks kogematta ka rehvi rõhk. Mart Perel on oma Audi TT-s 3,0, mida ta ka soovitas mulle arvestades auto suurust, massi, rehvimõõtu jne. On mitmeid, kes soovitavad 2,5, on mitmeid kes soovitavad 2,2. Lisaks väidavad rehvitöökojad et arvestades päälinna teid, ei tohiks üldse kõrge rõhuga sõita. Ka erinevad rehvid kuluvad erinevalt, mõni tahab kõrgemat rõhku, mõni madalamat.
Mu aero käitumine hakkas isegi vaatamata tagasilla puksimajanduse vahetamisele käituma ülirahutult, pikkiroopad oli surm purjede all. Auto käitumine oli ettearvamatu. Lappa rooli nagu veokaga sõites. Mõõtsin rehvide rõhku - oli ca 2,2 bar. Nüüd on 2,7 bar. Auto käitumine on nagu öö ja päev. Trajektoori jälgib nii nagu 9-5 on võimeline jälgima, isepäisus on enam-vähem kadunud, kurvisõidul tekib isegi teatav hasart. Loomulikult on teekonarused veidi rohkem tunnetatavad.
Rehvideks on Matador MP45 225/45 R17 (ärge naerge! Need osutusid vaikseteks, kruusateel hästi pidavateks ja vesiliugu väga hästi vältivateks).
Mis võiks olla mõistlik rehvirõhk? Kui palju pea 3,0 barine rõhk sildu tegelikult lõhub?
Rõhk rehvides? 2,2bar? 2,5bar? 3,0bar?
Algselt postitas: qdwin
Mis võiks olla mõistlik rehvirõhk? Kui palju pea 3,0 barine rõhk sildu tegelikult lõhub?
Selge on see, et 2,2 rõhuga Tallinna põldudel 17" rehvidega 9-5ga sõita ei saa, kolgib veljed ära. Mul endal on 2,5 rõhk sees, sellega saab enam-vähem sõita juba. Peaks proovima natukene enamat. Seepärast huvitab ennastki, kuidas suurem rõhk sillapudinatele mõjub.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Kui rõhku enam normaal soovituslikust, on auto puikivagudes paremini juhitav. Olin selle juba ära unustanud.
Täna panen 2,7 sisse eks näis mis tegema hakkab.
Mina ei tahtnud 17"/225ga üldse sõita. 16"/205 palju parem 9-3le. Sõidan tallinnas
Mul amordid ka pooljäiga peal praegu ja raputab küll, isegi 2,2ga
Täna panen 2,7 sisse eks näis mis tegema hakkab.
Mina ei tahtnud 17"/225ga üldse sõita. 16"/205 palju parem 9-3le. Sõidan tallinnas
Mul amordid ka pooljäiga peal praegu ja raputab küll, isegi 2,2ga

Sent from my Monte Carlo using B236
Minu saabikul oli peale pikka mõõtevaheaega alla kahe bari see. Pumpasin kenasti 2,5 sisse 16 tolli ratastele. Pumpamisel mõtlesin selle peale, et keegi kusagil rääkis mingist gaasiga täitmisest rehvidel. Kas kellegil on kogemusi selle asjaga. Pidavat rehvid vastupidavamaks tegema v midagi sellist
Saku PEOREKKA hooldaja:)
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mitte vastupidavamaks, vaid väidetavalt ei mõju erinevad temperatuurid nii palju. Ehk kuuma ja külma ilma (ja kuumaks sõitmise) põhjustatud muutused rõhule on väiksemad. Tänavasõidu tingimustes sõiduautol täiesti mõttetu teema minu meelest. Trollidel (bussidel siis..
) pidi seda kasutatama.

Algselt postitas: zill
Pidavat rehvid vastupidavamaks tegema v midagi sellist
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
2,7at sees ja auto on pareminui juhitav nii maanteel kui linnas. rool on kergem.
Samas ikkagi peab amordid sättima pehmeks, muidu raputab ja peksab.
Arvan, et lasen kuhugi 2,6 kanti rõhud, see peaks optimaalne olema.
NG/og9-3 vedelat juhitavust pikivagudes kiskumist nagu eriti ei vähendanud rõhu tõstmine
Samas ikkagi peab amordid sättima pehmeks, muidu raputab ja peksab.
Arvan, et lasen kuhugi 2,6 kanti rõhud, see peaks optimaalne olema.
NG/og9-3 vedelat juhitavust pikivagudes kiskumist nagu eriti ei vähendanud rõhu tõstmine

Sent from my Monte Carlo using B236
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Continental Premiumide puhul on 2,1bar 205/55/R16. Kooskõla nii pehmuse, pidamise kui ka kulumise asjus. (PS! Ainuke rehv mida ma austan:head: )
Falcken FK452 puhul 2,3bar samade mõõtude juures. Need kaks rehvimarki on küll äärmusest äärmusesse kuid mingi pildi saab. (Oli rajale pehmet rehvi vaja:drive: )
Loogika seoses rehvisegu ja rõhu puhul puudub. Kõik oleneb rehvi ehitusest.
Näites AMG`le alla pandud Michelin Premacy HP`l peab rõhu alla 2,0bar hoidma muidu kukuvad uksed küljest. Tegemist suhteliselt pehmete rehvidega.
Qdwin: ära oma Matadoride pärast nüüd häbene. Ma sõidan hetkel Falckeni juustudega. Kõige odavamad mis leidsin. Vaja ju noorel inimesel kummid suvega peeneks sõita:D:D Korra elus võib ju seda endale lubada. Järgmine aasta jälle Continentalid.
Herpes
Falcken FK452 puhul 2,3bar samade mõõtude juures. Need kaks rehvimarki on küll äärmusest äärmusesse kuid mingi pildi saab. (Oli rajale pehmet rehvi vaja:drive: )
Loogika seoses rehvisegu ja rõhu puhul puudub. Kõik oleneb rehvi ehitusest.
Näites AMG`le alla pandud Michelin Premacy HP`l peab rõhu alla 2,0bar hoidma muidu kukuvad uksed küljest. Tegemist suhteliselt pehmete rehvidega.
Qdwin: ära oma Matadoride pärast nüüd häbene. Ma sõidan hetkel Falckeni juustudega. Kõige odavamad mis leidsin. Vaja ju noorel inimesel kummid suvega peeneks sõita:D:D Korra elus võib ju seda endale lubada. Järgmine aasta jälle Continentalid.
Herpes
Lasin Toyo´dele 2,6 ja tunne oli selline, et auto hüppab, jookseb kuhu tahab jne teepeal ning ei taha kuidagi püsida asfaldil. Tegemist ka väga pehmete rehvidega. Äärmiselt head, kuid esimesed juba sellised, et järgmine suvi neid alla panna ei julge.
Hetkel 2,2 ja tunduvalt parem
Hetkel 2,2 ja tunduvalt parem