http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 53206f970b
isend kena, kuid asub pärnus. Ehk on mõni sealne sea uudistamas käinud?
'98a 9-5 pärnus - kas keegi on käinud uurimas?
Ma kaldun arvama, et seal eriti midagi vaadata polegi, tüüpvead nagunii vaja likvideerida. Ehk siis turbo, kartertuulutus, ketid, õlid, filtrid jne jne. Eks targemad lisavad.
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Miks te vennad arvate, et kui on 9-5, siis on vaja kohe tüüpvead likvideerida. Turbo kindlasti vaja vahetada jm. Kas õlide ja filtrite likvideerimine on ka tüüpviga we? C´mon, mehed!!!:wall:
tiphia, mine vaata muidugi üle ja võta mõni hea spets ka kaasa...
tiphia, mine vaata muidugi üle ja võta mõni hea spets ka kaasa...
Aga nii see paraku on:wise:Algselt postitas: NO FEAR
Miks te vennad arvate, et kui on 9-5, siis on vaja kohe tüüpvead likvideerida. Turbo kindlasti vaja vahetada jm. Kas õlide ja filtrite likvideerimine on ka tüüpviga we? C´mon, mehed!!!:wall:
tiphia, mine vaata muidugi üle ja võta mõni hea spets ka kaasa...
Esimese otsa 9-5 on õnnetud ehk siis peeneks aetud.Elu ja kogemused on näidanud,et 8-l autol 10-est tuleb need tööd(ketid,turbo,veermik) ette võtta KOHE
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Veermiku vigadest saan aru, samuti õlid, rihmad, filtrid. Kui eelmisel hooldusel Carringus käisin, siis öeldi, et tagumised piduriklotsid tuleb ka ära vahetada. Võtsivad loomulikult lahti kogu kupatuse ja siis mindi alles klotse laost otsima, sobivaid aga ei olnudki. Laoti siis tagasi ja korrati, et kindlasti tuleb KOHE ära vahetada tagumised klotsid. Kodus vaatasin siis ise asja üle ja mis ma näen? Üks klots oli 4mm ja teine 3 mm. Tagumistel piduritel on see ju terve igavik veel. Aga KOHE oli vaja ära vahetada. Ma sellest veel ei räägi, et selle tuhnimise peale nad veel oma tööaega kulutasid ja raha küsisivad.
Mersu esinduse kohta üks jutt! Õli vahetus-aeg 0,5 tundi. Õlifiltri vahetus-aeg 0,5 tundi.
Täitsa mööda jutt aga andke andeks...
Enda autol ei saa küll aru, et turbo oleks läbi, samuti ketiklõbinat no kohe mitte ei kuule. Samuti ei ole peal lisatuulutust. Taga veermik tahaks nats tegemist juba. Olen eestimaa teedel sõitnud alates 4. aprill 26000 km.
Aga selles mõttes olen Sinuga iisak nõus, et enamus autosi ON LÄBI AETUD. Loen foorumist, millega inimesed hädas on, kui auto ostavad...kahju!
Mersu esinduse kohta üks jutt! Õli vahetus-aeg 0,5 tundi. Õlifiltri vahetus-aeg 0,5 tundi.
Täitsa mööda jutt aga andke andeks...

Enda autol ei saa küll aru, et turbo oleks läbi, samuti ketiklõbinat no kohe mitte ei kuule. Samuti ei ole peal lisatuulutust. Taga veermik tahaks nats tegemist juba. Olen eestimaa teedel sõitnud alates 4. aprill 26000 km.
Aga selles mõttes olen Sinuga iisak nõus, et enamus autosi ON LÄBI AETUD. Loen foorumist, millega inimesed hädas on, kui auto ostavad...kahju!
Ma olen ka üldiselt seda meelt et sellise hinnaga SAAB-il tuleb järjest neid tyypasju vahetada 
Ma olen endaomasse 1,3 aasta jooksul juppe (ok seal jooks talve- ja suverehve + 16" veljed ka sees) miski 70K ladunud. Niiet ;`) mõelda tasuks enne kui osta - ma soovitaks siiski miski paberitega kaetud isendi osta, millel on need jupid vahetatud.

Ma olen endaomasse 1,3 aasta jooksul juppe (ok seal jooks talve- ja suverehve + 16" veljed ka sees) miski 70K ladunud. Niiet ;`) mõelda tasuks enne kui osta - ma soovitaks siiski miski paberitega kaetud isendi osta, millel on need jupid vahetatud.
