
PS. vastus: vahet pole, mootor peab piisavalt võimas olema..


Ma rääkisin teoreetilist juttu. Nii puht teoreetiliselt on see ju seletatav, et kohaltvõttu mõjutab. Seda enam, kui vastava kasti esimene käik on aeglane. Üldiselt olen ma oma seisukoha teisega startimise kohta juba kusagil üleval öelnud. Kaubikute puhul on see okei. Nendega võib tühjalt sõites ka 2-4 ja 3-5 käiguvahetuste shortcut'e teha. Aga ette nähtud mõõdus rehvide/kasti/mootoriga sõiduautodel on see siduri surm.Algselt postitas: iisak
Mismoodi see 5-6cm erinevus ratta ümbermõõdus kohaltvõtul määravaks saab?
Tahtsin just samast asjast kirjutada aga Ivomets oli kiirem:notworthy:Algselt postitas: ivomets
natuke kah veel lisaks:
tänapäeva mootorid on tehtud töötama kiiretel pööretel ja seega kohapealt minekul , mitte õige käiguga, on oht, et mootori pöörded lähevad liialt alla ( isegi madalamaks kui tyhikäigupöörded) ja kaob ära piisav õlirõhk ja siis juba teate ise, mis võib juhtuda.
normaalne õlirõhk, normaalsete pöörete ( koormuse) juures on ju oluline, eksju!![]()