900i-84 reinkarneerimine

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
isakene
Postitusi: 55
Liitunud: E Aug 27, 2007 19:20
Asukoht:
Auto:

#1

...lootsin, et keegi huviline võtab mu vanakese väikese hinna eest ära ja elab veel mõnedki huvitavad kilomeetrid üle, a võta näpust... :(

...nüüd ma vaatan teda ja no kuidagi ei raatsi emexisse tirida, täiesti toimiv eksemplar juu ja roosteuss ka veel ei ole jõudnud väga häirivalt tegutseda... ja krt, ta meeldib mulle...!

ühesõnaga - kuna sõitmist on palju ja enamasti pikki otsi - kas on reaalne saada bensiinikulu trassisõidul legaalsetel kiirustel ütleme alla 9 l/100? Ja kui on, siis mis selleks teha või kelle poole pöörduda? Praegune trassikulu ca 11l/100, seda üsna kerge jala puhul. Masinaks 1984 aasta pritsungiga kaheliitrine 900, 5-k manuaal.

...ja kui kellelgi vedeleb, võiks pakkuda juhipoolset suuna/parktuleklaasi...

isakene ätt gmail.com
56486769

...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Eks see pritsung tule korda teha... maanteel sellega üle 10 on ikka kurjast juba. pihustid on ilmselt kulunud, pritse pea tahab üle käimist, kõik voolikud mootori ümber vahetust nagu ka küünlad-juhtmed. Täiesti normaalne oleks saada see kulu sinna 7-8 liitri kanti.

Suunatuld pean vaatama, ehk on... Võin ka terve 84 aasta auto pakkuda..:D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
isakene
Postitusi: 55
Liitunud: E Aug 27, 2007 19:20
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: Cyber
... pihustid on ilmselt kulunud, pritse pea tahab üle käimist... .

Kus antud toimingute juhiseid saada võiks ja mis sellise ürituse eelarve võiks olla? Mul mutrivõtmed püsivad endal ilusti käes ja olen võimeline ka vägagi tehnilisest jutust aru saama :eureka:
Suunatuld pean vaatama, ehk on... Võin ka terve 84 aasta auto pakkuda..:D
Mul omal ka terve doonor olemas, aga nagu needus, just vasaku nurga kõksuga...:angry:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

Täitsa uued pihustid on üsna koleda hinnaga.. mingi tonni kanti ilmselt tükihind. Kasutatuna on ju kah selline värk, et ei näe ju sisse. Neid annab näiteks boschi teeninduses pingis testida, kas pihustab või pissib..:)

Ülejäänud osas oskavad teised inimesed ilmselt paremini seletada. Selle pritse kohta võin ühe pdf raamatu pakkuda..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
isakene
Postitusi: 55
Liitunud: E Aug 27, 2007 19:20
Asukoht:
Auto:

#5

Niih, kasutasin vahepeal usinasti otsingut ja juba tüki targem :) Ootan veel paar päeva, äkki keegi lisab midagi asjalikku ning siis vaatan järgi, mis karul kõhus.
Üks küsimus veel - kusagilt ei lugenud välja, kas K-Jeti pihustid on teistel automarkidel samad või on Saabil ainult temale sobivad pritsid? Jube mõnus oleks ju lammutusest pihutäis kaasa haarata, kolistada kusagile stendima ning kõige ilusamad välja valida...?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

Eks seda peab pihusti peal oleva numbri järgi uurima... Suht samasugust (kah k-jet) pritset kasutatakse veel VW ja Audi peal (ilmselt kusagil veel, Volvo äkki?), peab võrdlema.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: isakene
Niih, kasutasin vahepeal usinasti otsingut ja juba tüki targem :) Ootan veel paar päeva, äkki keegi lisab midagi asjalikku ning siis vaatan järgi, mis karul kõhus.
Üks küsimus veel - kusagilt ei lugenud välja, kas K-Jeti pihustid on teistel automarkidel samad või on Saabil ainult temale sobivad pritsid? Jube mõnus oleks ju lammutusest pihutäis kaasa haarata, kolistada kusagile stendima ning kõige ilusamad välja valida...?

Kasutusel ainult Saabil(millegil,mida eestis ei esine olid veel sellised).MB omad on teise keermega ja VAG`de ja BMW`de omad liiga lühikesed.
Väga pikk isiklik praktika K-ja KE-Jetronicute elustamisel lubab
100% trummi lüüa,et vähemalt eestist ei leia sa kusagilt KORRALIKKE kasutatud pihusteid.Kui meh.pihusti seisab mõne kuu, meie kütus sees(auto küljes näiteks) ladestub koonusklapile vaik,mida pole võimalik 100%`liselt eemaldada mingi abivahendiga ja ultrahelipuhastusseadmetesse neid panna ei saa.
Osta 4 uur pritsi ja KINDLASTI neile UUED tihendid. Edasine on juba vormistamise küsimus,eeldusel,et juhtrõhuregulaator veel mingisuguselegi kalibreerimisele allub.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

Juhtrõhuregulaatorit (tutikat!) võib ehk herr Rbl-i käest kõsida, neid anti suvel Trollhättanil hirmodavalt ja ta tõi peoga neid (Aljogani on jõudnud üks nendest..)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
rbl
Postitusi: 105
Liitunud: R Apr 14, 2006 15:55
Asukoht:
Auto:

#9

Nii, tänu Cyberi reklaamile olen loovutanud ka oma eelviimase regulaatori (viimase jätan endale). Veidi tagantjärgi tarkus aga ei oleks pidanud Cyberit kuulama, kes ise hoidis mind regulaatorite ostuhullusest tagasi ja kahjuks ainult 4 tk jäigi selle aasta skooriks :D
Vasta