Plaan on soetada tööautoks Saab 9-5 kolmene diisel.
Kuda vältida/ teada saada, kas välja valitud isendil on mootoris nende hülsside tüüpviga? Kas ainuke variant on osta vahetatud/remonditud mootoriga auto? Mis peaks siis andma kindluse, et uuel mootoril sama kala ei ole?
Kas tüüpviga kestis 3,0Tid puhul terve tootmise ajaloo?
Mis tingimused garantiiga?
Kas soovitate ainult kaarega mööda käia, või on selle mootoriga autoga ikka SÕITA ka võimalik?
Kas keegi teab mõnda müügis olevat, millel hülsside tüüpviga praendatud/eemaldatud?
Valikus on veel 5-ne BMW, mis on mugavam auto kui 9-5 ja diisel rebib ka sellel mõnudalt ja pakutakse automaati.
Veel on valikus Audi A6 2,5tdi(132kw) quattro.
Audidest ei te kohe miskit. Nii vaikne kui bumm ta ei ole, arvatavasti sama vaikne kui 9-5. Kardan, et teda on kõige kallim neist kolmest ülal pidada.
Autot on vaja pikemate distantside läbimiseks ja seepärast eelistaks diislit. Kuna marki ei taha vahetada ja 2,2 ei tule kõne alla, minu süvenenud turbosaabismi puhul, siis jääb ainult 3,0TiD valikusse. Väga kahju et automaati ei ole pakkuda.
Aa ja seda ka veel ,e t kasko on bemmil ja audil ikka kuradi kallis võrreldes Saabiga. Selle vahe eest võiks parem Saabi korras hoida.
9-5 3,0TiD tööautoks
Kahest margist, mis valikusse pandud, on kaks ebaõnnestunut.Mootorite pärast.See Izuuuusu on probleemne ja teda võib tohterdada, aga ehituslik viga ei kao.Kuidas on selle modifitseerimisega, ma ei tea, aga kui see hülsi põhi on selline, siis häda ei kao.
Sama lugu - võib-olla ka hullem, on selle WAG-i V6 diisliga.See on sündinud värdjana.Nende mootorite remondil ei paista lõppu.Erinevad detailid lõppevad ja alla viiekohalise numbri ei toimu seal mingit remonti.Mul otsis üks tuttav autot ja tahtis seda sama v6-t.Mina räägin talle, et hoidku eemale, aga ta ei saanud ilma selleta.Paari kuu pärast investeeris mootorisse 40 000.-.Nende v6 rõõmudest võid lähemalt lugeda audiklubi lehelt.
See ei ole kõik siin lõplik tõde.On ka nende autodega sõidetud ja mõned ka kestavad.Aga arvestama peab lagunemise ja väga kalli lagunemisega ja kordades suurema tõenäosusega, kui paljude muude mootoritega.
Sama lugu - võib-olla ka hullem, on selle WAG-i V6 diisliga.See on sündinud värdjana.Nende mootorite remondil ei paista lõppu.Erinevad detailid lõppevad ja alla viiekohalise numbri ei toimu seal mingit remonti.Mul otsis üks tuttav autot ja tahtis seda sama v6-t.Mina räägin talle, et hoidku eemale, aga ta ei saanud ilma selleta.Paari kuu pärast investeeris mootorisse 40 000.-.Nende v6 rõõmudest võid lähemalt lugeda audiklubi lehelt.
See ei ole kõik siin lõplik tõde.On ka nende autodega sõidetud ja mõned ka kestavad.Aga arvestama peab lagunemise ja väga kalli lagunemisega ja kordades suurema tõenäosusega, kui paljude muude mootoritega.
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Olen päris pikalt oma 2,2diisliga kulgenud ja eile sai proovitud 2003a 9-5 3,0 diislit. Võibolla sattus mulle kehv isend kuid madalatel käikudel on 2,2 teravam. Samal ajal kui 2,2 põriseb siis 3,0 uriseb on oluliselt vaiksem ja mõnusam mootori nurrumist kuulata. Kahjuks maanteel seda 3,0 proovida ei saanud ja jäi avastamata. Korralikult hooldatud ja mootorile laieneva garantiiga masina võiks endalegi soetada.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
See on iseenesestmõitetav, aga kas on mingi garantii sel mootoril, nagu 2000algul toodetud bensukatel oli 8a garantii?Algselt postitas: rool
garantii kehtib ainult hooldusraamatu olemasolul ja kui see on täpselt täidetud
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: kaspariusSee on iseenesestmõitetav, aga kas on mingi garantii sel mootoril, nagu 2000algul toodetud bensukatel oli 8a garantii?Algselt postitas: rool
garantii kehtib ainult hooldusraamatu olemasolul ja kui see on täpselt täidetud
Kõigil saabimootoritel peaks 8a garantii olema. Kui on hooldatud ja kerimata.