Aga valgusta meid kus asub see ebatavaline koht. Vaataks isegi.Algselt postitas: keenius
Ma leitsin täna oma autos sellise huvitava asja nagu varuvõtme
väikeses plast kotis kuhu oli peale kirjutatud reserve. kas kellelgi on ka selliseid juhtumeid olnud.See võti asus väga eba tavalises kohas ja sellel võtmel puudu veel plastmass osa. Tundub olevat nagu tehases pandud sinna on see võimalik?
Saab 9000 2.3 turbo, 1993, keenius

-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
me vahetasime täna soendus rädikat ja katkusime sealt eest kõik puhtaks ja see võti oli seal kus on tavaliselt püsikiirsue hoidja vaakum pump. pealt kapoti alt saab ära võta väikse plastik korgi ja korgi all oli klambriga kotike kus peal kirjas ühel pool service ja teisel pool SAAB ja kotis oli varu võti mis keeras ilusti süüte lukku ja teise lukke. kustkohast see sinna sai ei oska öelda.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Muide nii palju siis veel et saab 9000 ja croma soendus ja konditsioneeri süsteem on üks ühele vahe aint selles et fiat croma
omal pole kirju peal aga ülejäänud on täpselt sama nii rädikas soendus mootor jne. pole mõtet osta Saabi nime all kalleid soendus rädikaid kui fiatil on samad asjad aga pole vähemalt valeod firmast pärit.Ning romulas vedeleb neit fiati kliimasid piisavalt
omal pole kirju peal aga ülejäänud on täpselt sama nii rädikas soendus mootor jne. pole mõtet osta Saabi nime all kalleid soendus rädikaid kui fiatil on samad asjad aga pole vähemalt valeod firmast pärit.Ning romulas vedeleb neit fiati kliimasid piisavalt
Selline vahetus saab toimida ainult vanemate tonniste puhul.Algselt postitas: keenius
Muide nii palju siis veel et saab 9000 ja croma soendus ja konditsioneeri süsteem on üks ühele vahe aint selles et fiat croma
omal pole kirju peal aga ülejäänud on täpselt sama nii rädikas soendus mootor jne. pole mõtet osta Saabi nime all kalleid soendus rädikaid kui fiatil on samad asjad aga pole vähemalt valeod firmast pärit.Ning romulas vedeleb neit fiati kliimasid piisavalt

- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: andresSelline vahetus saab toimida ainult vanemate tonniste puhul.Algselt postitas: keenius
Muide nii palju siis veel et saab 9000 ja croma soendus ja konditsioneeri süsteem on üks ühele vahe aint selles et fiat croma
omal pole kirju peal aga ülejäänud on täpselt sama nii rädikas soendus mootor jne. pole mõtet osta Saabi nime all kalleid soendus rädikaid kui fiatil on samad asjad aga pole vähemalt valeod firmast pärit.Ning romulas vedeleb neit fiati kliimasid piisavalt
-93 peaks uuemad 9k olema - CS
Või sul on CD?
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
keegi siin imestas et kuidas mulle nii hull saab on satunud need vead mis siin foorumis kirjas on umbes pooltest muredest.
üks viimaseid peavalusid on käigukast.
ma püütsin pikka aega mitte turbo rõhkudega mängida aga kui rakveres korraltati kiirendus võistlused pidi nats peale keerama ja juba järgmine päev oligi differ laiali.
üks viimaseid peavalusid on käigukast.
ma püütsin pikka aega mitte turbo rõhkudega mängida aga kui rakveres korraltati kiirendus võistlused pidi nats peale keerama ja juba järgmine päev oligi differ laiali.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Autol oleks vaja veel teha iluravi. kerel on värvi kahjustusi, roostet ja kuskil kindlasti ka mõni mõlk.
hetkel tähtsam oleks saada silla puksid ära vahetada ning sumpsi tagumine osa korda.
Aga üldiselt SAAB Autost asja kui soovi on.
Suuremad tööd auti juures on olnud:
1.põhimõteliselt mootori kappremont
2. käigukastite vahetused
3.kõikvõimalike pisi asjade remont
(peegli mootorid ,salongi valgustus, signalistasioon, elektriantenn, jne)
4. pidurite remont ketaste vahetus klotsid.
5. soendus rädika vahetus 2x
hetkel tähtsam oleks saada silla puksid ära vahetada ning sumpsi tagumine osa korda.
Aga üldiselt SAAB Autost asja kui soovi on.
Suuremad tööd auti juures on olnud:
1.põhimõteliselt mootori kappremont
2. käigukastite vahetused
3.kõikvõimalike pisi asjade remont
(peegli mootorid ,salongi valgustus, signalistasioon, elektriantenn, jne)
4. pidurite remont ketaste vahetus klotsid.
5. soendus rädika vahetus 2x
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Autot kiiremaks olen püüdnud saada rõhutõstmisega.
selleks on ära vahetatud wastegate acuator mis peaks avanema 0.69 bar juures.
map andurile on vahele pistetud fuelcut defender.
Ja kui segu peaks lahjaks jääma on võimalik veel täisgaasil järgi lülitada lisa pihusti.
200m kiirendus aeg jäi mul 10.002 sest pidamine puudus 2 esimese käiguga ja tipp kiirus oli 121 km tunnis.
seda siis orginaal turboga.
Rõhku tõstan ainult kiirenduse ajaks tänaval liiklen tavlise tehase ette antud rõhuga või veel madlamaga.
kahjusk täpset rõhu numrit öelda ma ei oska sest minu kell on ainult 1 bar skaalaga ja selle olen lõppu saanud.
selleks on ära vahetatud wastegate acuator mis peaks avanema 0.69 bar juures.
map andurile on vahele pistetud fuelcut defender.
Ja kui segu peaks lahjaks jääma on võimalik veel täisgaasil järgi lülitada lisa pihusti.
200m kiirendus aeg jäi mul 10.002 sest pidamine puudus 2 esimese käiguga ja tipp kiirus oli 121 km tunnis.
seda siis orginaal turboga.
Rõhku tõstan ainult kiirenduse ajaks tänaval liiklen tavlise tehase ette antud rõhuga või veel madlamaga.
kahjusk täpset rõhu numrit öelda ma ei oska sest minu kell on ainult 1 bar skaalaga ja selle olen lõppu saanud.
Defenderiga ole ettevaatlik. Kui sa seda piisavalt täpselt paika ei regulli, siis aitab tõesti ainult lisapihusti. Ja täpselt seda (defenderit) regullida pole tänu kõikuvale välistemperatuurile kuigi lihtne. Olen neid nüüdseks 4 erineva skeemi järgi teinud, ükski pole piisavalt hea. Rääkimata sellest, et kogu defenderi idee on tegelikult paras jamaAlgselt postitas: keenius
Autot kiiremaks olen püüdnud saada rõhutõstmisega.
selleks on ära vahetatud wastegate acuator mis peaks avanema 0.69 bar juures.
map andurile on vahele pistetud fuelcut defender.
Ja kui segu peaks lahjaks jääma on võimalik veel täisgaasil järgi lülitada lisa pihusti.

Loodetavasti mõõdad millegagi (wideband lambda?) ka segu koostist, muidu on küll suht julgustükk turbotada

-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Seda ma tean isegi et reguleering peab olema täpne.aga ma reguleerisin defenderi ossi abiga mitme katsega. defenderi valmistasin nats paremast kivist kui oli ette nähtud.
See kivi mis oli ettenähtud. oli liiga jama temperatuuri amplituuduga.
Aga sellist karmimat seatistust kasutan ainult kiirendusel mitte tänaval.
Loomulikult olek kõigeparem õige kütuse map ajusse progeda.
See kivi mis oli ettenähtud. oli liiga jama temperatuuri amplituuduga.
Aga sellist karmimat seatistust kasutan ainult kiirendusel mitte tänaval.
Loomulikult olek kõigeparem õige kütuse map ajusse progeda.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Nagu kiirendus vendatel on vanasõna
Et nõrga mootori tunnus on käigukast.
Siis minu kandi vanasõnaks on saanud
Et võimsa mootori tunnus on katkine käigukast!
Nii otsustaski diffri osad läbi korbuse lahkuda ja auto liikumis võimetuks jätta.
Mure siis järgmine kust võiks saada 2.0 turbo või 2.3 turbo manuaal kasti normaalse hinnaga.
Et nõrga mootori tunnus on käigukast.
Siis minu kandi vanasõnaks on saanud
Et võimsa mootori tunnus on katkine käigukast!
Nii otsustaski diffri osad läbi korbuse lahkuda ja auto liikumis võimetuks jätta.
Mure siis järgmine kust võiks saada 2.0 turbo või 2.3 turbo manuaal kasti normaalse hinnaga.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Selle masinaga on siis nii et, peale on pandud suurem turbo KKr330(mingi hiinakas vist) Jõud on küll päris meeletu mis see auto nüüd välja annab. Kahjuks pole veel aju jõudnud järgi aitata.
Varsti peaks jälle kastist diffri hammakad lahkuma.
teiseks mureks on mootori padjad mis ei taha mootorit enam paigal hästi hoida. (kõik padjad olen uued pannud).
Kõige kurvem selle auto juures on see et, see aasta on tema viimane sõidu aasta, sest kere on läbi.
See tähendab seda et, mootor läheb sinisele saab 9000 vahele.
Varsti peaks jälle kastist diffri hammakad lahkuma.
teiseks mureks on mootori padjad mis ei taha mootorit enam paigal hästi hoida. (kõik padjad olen uued pannud).
Kõige kurvem selle auto juures on see et, see aasta on tema viimane sõidu aasta, sest kere on läbi.
See tähendab seda et, mootor läheb sinisele saab 9000 vahele.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Tundub ette selle masina päevad hakkavad mööda saama,
liialt palju vigu et, ülevaatuselt läbi pääseda. aeg on oma töö teinud. Seda näitab ilmekalt rooste, mis on tunginud pinnale.
liialt palju vigu et, ülevaatuselt läbi pääseda. aeg on oma töö teinud. Seda näitab ilmekalt rooste, mis on tunginud pinnale.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Algselt postitas: D116Algselt postitas: andresSelline vahetus saab toimida ainult vanemate tonniste puhul.Algselt postitas: keenius
Muide nii palju siis veel et saab 9000 ja croma soendus ja konditsioneeri süsteem on üks ühele vahe aint selles et fiat croma
omal pole kirju peal aga ülejäänud on täpselt sama nii rädikas soendus mootor jne. pole mõtet osta Saabi nime all kalleid soendus rädikaid kui fiatil on samad asjad aga pole vähemalt valeod firmast pärit.Ning romulas vedeleb neit fiati kliimasid piisavalt
-93 peaks uuemad 9k olema - CS
Või sul on CD?
Fiat croma soendusrädikas sobib ka 96 aasta saab 9000.
sai see paar nädalat tagasi järgi proovitud. ei ole aasta arvul vahet. sisteem on täpselt sama
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
See auto on nüütseks varuosateks.
Saadaval on elektrilised mustad nahk istmed ja veel pudi-padi?
Seda autot asendab must 9000 Aero millest tuleb ka varsti teema.
Saadaval on elektrilised mustad nahk istmed ja veel pudi-padi?
Seda autot asendab must 9000 Aero millest tuleb ka varsti teema.