Selle Saabi eelis on see, et mootorijupid on Opeli omad

Rihmakomplekt koos rullikutega (SKF rullikud, Gates'i rihm) maxis minu mäletamist mõõda ca 2500,- (raamatust Opeli oma, kuna Saabi SKF raamatus ei olnud) ja soovitax soojalt veepump ja termostaat ka ühtlasi ära vahetada (kuigi ei ole hammasrihma pealt, lihtsalt üx lammutamine) Veepump oli Opeli oma SKF ca 700,- Arvestama pead umbes päevatööga või veidi vähem. Küttekulu on talvises linnas ca 12 l/100 km, täpselt ei tea kuna pardakompuuter ei tööta. Bahni peal 7-8 l vahel. Et näitex 3e küünalt vahetada, peab sisselaskekollektori küljest ära võtma, selliste asjadega pead ka arvestama, eriti kui kusagil kõrge hinnaga teeninduses käid.
Vaesex ta võib sind teha küll, summuti tagumine pütt näitex 2500,- Bosal, termostaat isegi maxis kolm korda rohkem, kui tavalise auto oma. Aga ega Saab ei olegi kõige odavam auto, mida üleval pidada, sul tekib vähemalt see eelis, et ei pea mootoriosadega Saabi esindusse põõrduma
