Kui ivomets 21.02.2007 selle Griffini foorumisse postitas, tundsin kohe, et see ongi see unelmate masin. Kõik klappis - automaatkast, tumesinine värv, sõidukord, tip-top helisüsteem, V6 nurrumine, pisilisad (sh katuseluuk öösel taevasse vaatamiseks:)... Isegi registrinumber oli sümmeetriline ja nr 6't sisaldav

Pärast test-drive'i (mis oli ka üsna "juhuslik") ja griffiniomanikust naabrimehe kinnitust, et see on "must have", saigi aparaat paari nädala pärast ära broneeritud. Alates 11.04.2007 olen õnnelik 9-5 griffiniomanik.
Aasta: 08/2000
Mootor: 3.0 V6 turbo (147 kW)
Kütus: bensiin
Sn: 111000 km (hooldusraamat + ~100'000 eek eest hoolduse arveid)
Käigukast: automaat
Värvus: tumesinine met.



turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 2x turvapadi, immobilisaator, saabi orig. signalisatsioon, lisapidurituli, TCS veojõukontroll, turvavööde eelpingutid esiistmetel
mugavusvarustus
kliimaautomaatik, elektrilised välispeeglid (soojendusega), 4x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (klaasist, elektriline), püsikiiruse hoidja, 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega), kohtvalgustid , parkimisandurid (taga)
sisustus
tagaistme seljatugi allaklapitav, tume nahkpolster, 5x istmesoojendused, 2x elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega), käetugi ees (laekaga), käetugi taga (laekaga), nahkkattega rool, reguleeritav roolisammas (kahes suunas), multifunktsionaalne rool, iluliistud salongis (puitdekoor), jalamatid (tekstiilist), nahkkattega käigukanginupp, nahkkattega käsipidurikang
audio, video, kommunikatsioon
stereo (CD, originaal), kõlarid, subwoofer, Saabi orig. CD Box, CarIn navigatsiooniseade (GPS), kompuuter, autotelefon
rehvid ja veljed
suverehvid, valuveljed (17, Saabi orig.)
tuled
udutuled (esimesed, tagumised), esimesed tulede pesurid
sportvarustus
tagaspoiler
muu varustus ja info
pakiruumi avamine elektriliselt, pagasikate, pagasi võrk pakiruumis, tagaklaasi soojendus, välistemperatuuri näidik, tumenev salongipeegel, ventileeritavad istmed.
Masin pärit Prantsusmaalt, kus on teda pidevalt hooldatud (kõik arved on alles, kokku 3 omaniku nimedega). Ainsad asjad, mida Viking Motorsi täisülevaatusel ette heideti:
* pidurivedeliku niiskustase - läheb lähipäevil vahetusse
* väike mõra esiklaasis - uus klaas olemas, läheb vahetusse
* esmaabipaketi ja tulekustuti puudumine - kollane neoonvest ja taskulamp sai juba pagasnikusse tõstetud, küll ka kohustuslik varustus saab enda huvides hangitud
Kui midagi kurta, siis praegusest autotelefonist on puudu toru-osa ning navi on tänapäeval müügilolevatega võrreldes moraalselt üsna vananenud.
Suured veljed Tallinna tänavatel tunnetavad ka autoga piki sõidusuunda jäävaid vagusid.
Sõidurõõm on absoluutne ja võrreldes teiste sama klassi masinatega, millega rohkem olen sõitnud (Cadillac Seville STS '97, BMW 745 '99), on cockpit selgelt kõige piloodisõbralikum.
Tõeline madallennuk - Volvo 440 roolist tulnuna ei saanud linnas esimese hooga arugi, kuidas kiirus rahulikult vajutades 0 -> 90km/h tõusis. Kiiruseid üle 100km/h ei ole veel testinud, kuna enne on plaanis õlid-asjad ära vahetada ja rattad tasakaalustada. Rääkides kütusekulust, siis linnas ~14,5l/100km ja maanteel ~9l/100km