Kuna hooaeg läheneb,siis millised talverehvid Sina Saabisõltlane valid?
Endal said autule pandud Continentali WinterContact TS810 lamellid.Varem olen kasutanud naastrehve-valisin lamelli just selleks,et ise omal nahal ka lamellivariant ära proovida.
Talverehvid-Sinu valik?
Raske on täpselt vastata.
Eestis on tuntud firma Vallai.5 aastat tagasi olid mul selle tuntud firma naastrehvid, aga mitte mingisugust pidamist ei olnud.Ja undamine oli toas selline, et tahtsin rattalaagreid vahetada.Pärast, kui teised kummid alla läksid, olid rattalaagrid ka kohe korras.
Olen proovinud igasuguseid rehve.Ise panen alla naastudega.Kaks aastat sõitsin väggga heade lamellidega, aga jää peal kaob lamellidega ikkagi pidamine täielikult.Seega jääb ainult üle heade naastrehvide peale loota.Sel aastal vist võtan uued Kumhod(made in Korea ja motoringraja MM-i rehvitootja).Kuna saan väga odavalt kätte ja loodan, et töötavad ka.
Siiani läbikäinutest on parim olnud Gislaved Nordfrost 3.Esimesest neljast nordfrostist on need ka tuttava rehvimehe sõnul parimad.Kaks on ka hea, aga naelad tahavad lahkuda.Ja olenemata, kas on korralikult sisse sõidetud või mitte.
Eestis on tuntud firma Vallai.5 aastat tagasi olid mul selle tuntud firma naastrehvid, aga mitte mingisugust pidamist ei olnud.Ja undamine oli toas selline, et tahtsin rattalaagreid vahetada.Pärast, kui teised kummid alla läksid, olid rattalaagrid ka kohe korras.
Olen proovinud igasuguseid rehve.Ise panen alla naastudega.Kaks aastat sõitsin väggga heade lamellidega, aga jää peal kaob lamellidega ikkagi pidamine täielikult.Seega jääb ainult üle heade naastrehvide peale loota.Sel aastal vist võtan uued Kumhod(made in Korea ja motoringraja MM-i rehvitootja).Kuna saan väga odavalt kätte ja loodan, et töötavad ka.
Siiani läbikäinutest on parim olnud Gislaved Nordfrost 3.Esimesest neljast nordfrostist on need ka tuttava rehvimehe sõnul parimad.Kaks on ka hea, aga naelad tahavad lahkuda.Ja olenemata, kas on korralikult sisse sõidetud või mitte.
Nii nagu Griffinile kere peal olev kleepekas soovitab:
16" 215/55
täpsemalt siis Nokian Hakkapeliita RSi, mida mõned kogenumad ütlevad 9-5 jaoks parimad olevat.

Võrreldes 17" 255 Michelin 1-2 aastat vanade suverehvidega tõmbab paraku V6 esiveo ka natuke niiske ilmaga väga kergelt ringi käima..
16" 215/55
täpsemalt siis Nokian Hakkapeliita RSi, mida mõned kogenumad ütlevad 9-5 jaoks parimad olevat.

Võrreldes 17" 255 Michelin 1-2 aastat vanade suverehvidega tõmbab paraku V6 esiveo ka natuke niiske ilmaga väga kergelt ringi käima..
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Ma olen veel valiku ees, hetkel on all pidused Gislaved NF3, millest on naeldad lahkunud ja uued vaja soetada. Valik on aga veel tegemata, kas NF5, X-ICE NORTH või UG EXTREME kõik peaksid olema tegijad.
Sai soetatud uued, äsja turule tulnud GoodYear Ultra Grip Extreme naastrehvid koos uute velgedega, alati parem koos velgedega vahetada. Varem kasutasin Continental Winter Viking II (rahul). Eks saab proovida, mis "elukad" need GoodYear'id on. Nati imeliku mustriga - justkui vihmamuster.

Üks tähelepanek: Üks GoodYear rehvide maaletooja väidab, et UltraGrip 500 rehvid on tootmisest maas (jääke mõned veel müüvad). Valisin 500 ja Extreme vahel. Internetist leidsin, et Kummimees väidab UltraGrip 500 kohta, et uus täiustatud mudel müügis. Usu nüüd keda tahad
Seda ma tean, et rehvil on peal tootmisaasta ja nädal. Müüja näitas: neljakohaline sissepressitud number, näiteks 3505, so 35 nädal 2005 aasta, mõnedel tootjatel on ees tähekombinatsioon DBC vmt. Sealt saab sotti, millal toodetud, kaua seisnud.
Ma olen siiski arvamusel, et kõik uued rehvid on head. Erinevused tulevad välja ikkagi extreemsetes tingimustes.

Üks tähelepanek: Üks GoodYear rehvide maaletooja väidab, et UltraGrip 500 rehvid on tootmisest maas (jääke mõned veel müüvad). Valisin 500 ja Extreme vahel. Internetist leidsin, et Kummimees väidab UltraGrip 500 kohta, et uus täiustatud mudel müügis. Usu nüüd keda tahad

Ma olen siiski arvamusel, et kõik uued rehvid on head. Erinevused tulevad välja ikkagi extreemsetes tingimustes.
Algselt postitas: sven399
Minu jaoks parim valik: 195/65R15 Continental Viking Contact 3 SC 91Q.
Igapäevaseks liikumiseks olid eelmine aasta minu valikuks sama mustriga (hetkel ei mäleta täpset mudeli numbrit) Continetalid.
Paandunud naelafännina olid need minu esimesed lamellid.
Ainus eelis naelte ees on vähene müra.
Helesinisel kutsikal on otse loomulikult naelad.
Mingid Good Yearid sajandivahetusest.

kui on valida, kas lamell või nael, siis minu valik on kindlasti nael.
Müra müraks, kuid kui korra talvel sai sõpradega jäärada proovitud, siis lamellidega auto ilma kõrvalise abita liikuma ei saanudki. Naeltega oli järvejääl seevastu pidamist küllaga.
Pikamaasõitjana olen mitu korda maanteede peal üle elanud olukordi, kus vihmasadu muutub kiilasjääks ja teeäärsed kraavid täituvad autodega. Seal tulevad korraliku naelkummi voorused kõige ehedamalt nähtavale.
Muidugi ka õigesti valitud sõidukiirus on tervelt kohale jõudmise eelduseks. Kuid äkksituastioonides peab ka pidamist olema.
Nokianid või Gislavedid (naelakad muidugimõista)
Müra müraks, kuid kui korra talvel sai sõpradega jäärada proovitud, siis lamellidega auto ilma kõrvalise abita liikuma ei saanudki. Naeltega oli järvejääl seevastu pidamist küllaga.
Pikamaasõitjana olen mitu korda maanteede peal üle elanud olukordi, kus vihmasadu muutub kiilasjääks ja teeäärsed kraavid täituvad autodega. Seal tulevad korraliku naelkummi voorused kõige ehedamalt nähtavale.

Muidugi ka õigesti valitud sõidukiirus on tervelt kohale jõudmise eelduseks. Kuid äkksituastioonides peab ka pidamist olema.
Nokianid või Gislavedid (naelakad muidugimõista)

Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
Kuna enamus teed läbin Tallinnas siis on lamell minu jaoks ainuke valik, kui libedamale lõigule peaks sattuma, siis võtan lihtsalt hoo maha.
2 aastat tagasi sügisel panin alla Good Year Ice Navi'd ja esimesed pidasid vastu 30000 km (k.a. 2 suve, suveks teisi rehve ei pannud). See sügis said vanad tagant ette tõstetud (90% mustrist alles) ning taha said tutikad Good Year Ice Navi Zea'd.
2 aastat tagasi sügisel panin alla Good Year Ice Navi'd ja esimesed pidasid vastu 30000 km (k.a. 2 suve, suveks teisi rehve ei pannud). See sügis said vanad tagant ette tõstetud (90% mustrist alles) ning taha said tutikad Good Year Ice Navi Zea'd.
panen ka see talv suvekummidega:)
Minu valik langes Michelini X-Ice North -idele, eelmisel talvel teiste erinevate masinate all on nad vägagi tõestanud oma suutlikuses. Kuna siiski aegajalt on vajalik ka mulklandis käia ja veel teisigi väiksemaid teid külastada siis nii see asi sai otsutatud.
Lisatud failid
Lisatud failid
Algselt postitas: methodik
Nii nagu Griffinile kere peal olev kleepekas soovitab:
16" 215/55
täpsemalt siis Nokian Hakkapeliita RSi, mida mõned kogenumad ütlevad 9-5 jaoks parimad olevat.
Võrreldes 17" 255 Michelin 1-2 aastat vanade suverehvidega tõmbab paraku V6 esiveo ka natuke niiske ilmaga väga kergelt ringi käima..
nõustun eelkõnelejaga