Talverehvid-Sinu valik?
Ei saagi aru, mida vastama peaks. Panin alla eelmisel aastal uuena ostetud ja nüüd siis ühe talve sõitnud gislaved NF3-d. Kas õige vastus on siis uued, kuna uuena ostetud või kasutatud, kuna sel aastal need ju enam uued ei ole?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ostsin auto koos naeltega, ilmselt lähevad need alla tagasi. Vist olid Nokianid.. Pean keldris üle vaatama..
Klassiku all olid viimat Masteri protid, naeltega, miski Nokiani mustriga. 3 aastat sai mööda Tallinna tänavaid ja aegajalt ka jäärajal sõidetud. Väga head tööd tegid, vaatamata üsna korralikule mürale. (Saabu käest ostetud, kuigi ma sel hetkel veel ei tundnud teda..
)

Klassiku all olid viimat Masteri protid, naeltega, miski Nokiani mustriga. 3 aastat sai mööda Tallinna tänavaid ja aegajalt ka jäärajal sõidetud. Väga head tööd tegid, vaatamata üsna korralikule mürale. (Saabu käest ostetud, kuigi ma sel hetkel veel ei tundnud teda..

Continental ContiVikingContact 3. Kolmas talv läheb, kolmanda autoga;) Autotootja soovituse järgi mõõt ja rehvirõhk.
Elan kah kohas, kus teed ei liivatata ja kahel talvel minul küll ükski sõit tegemata pole jäänud. Samas, ma ei pea tuld kustutama kihutama ja püksis ka enam nii palju ei pakitse, et peaksin naela tarbima. Eks jutt muutub siis, kui prioriteedid muutuvad.
Üldiselt on hea, et osa rahvast naelaga krõbistab. Nad söövad jää krobelisemaks ja lamellimeestel kah ristmikel pidamist rohkem. Tänud teile:thumb:
Vastusena läks uus tuntud tootja lamellrehv. Kuigi peres on ühel autol samad lamellid teist ja ühel lausa kolmandat aastat. Üldiselt ei saa kurta, et rehvi olemus antud mudelil kulumisega muutuks. Aga esimesel rehvikomplektil (millega on nüüdseks läbi veeretud juba 30+ kkm) on kulumisindikaatori juures "talveindikaator" aimatav. See on tore, et rehvitootja on andnud 2 kulumisindikaatorit: "talvine" on 5 mm peal ja "suvine" siis tavapärase 2 peal.
Ärge nüüdminu jutu peale tõtake naelu lamellide vastu vahetama. Lihtsalt on võimalik külateedel ja linnatänavatel ka naelata ellu jääda.
Protirehvi kohta selline kommentaar, et pidamine on neil hea. Aga kvaliteet kõikuv ja see MÜRA:wall::wall:
Elan kah kohas, kus teed ei liivatata ja kahel talvel minul küll ükski sõit tegemata pole jäänud. Samas, ma ei pea tuld kustutama kihutama ja püksis ka enam nii palju ei pakitse, et peaksin naela tarbima. Eks jutt muutub siis, kui prioriteedid muutuvad.
Üldiselt on hea, et osa rahvast naelaga krõbistab. Nad söövad jää krobelisemaks ja lamellimeestel kah ristmikel pidamist rohkem. Tänud teile:thumb:
Vastusena läks uus tuntud tootja lamellrehv. Kuigi peres on ühel autol samad lamellid teist ja ühel lausa kolmandat aastat. Üldiselt ei saa kurta, et rehvi olemus antud mudelil kulumisega muutuks. Aga esimesel rehvikomplektil (millega on nüüdseks läbi veeretud juba 30+ kkm) on kulumisindikaatori juures "talveindikaator" aimatav. See on tore, et rehvitootja on andnud 2 kulumisindikaatorit: "talvine" on 5 mm peal ja "suvine" siis tavapärase 2 peal.
Ärge nüüdminu jutu peale tõtake naelu lamellide vastu vahetama. Lihtsalt on võimalik külateedel ja linnatänavatel ka naelata ellu jääda.
Protirehvi kohta selline kommentaar, et pidamine on neil hea. Aga kvaliteet kõikuv ja see MÜRA:wall::wall:
Algselt postitas: sven399
Minu jaoks parim valik: 195/65R15 Continental Viking Contact 3 SC 91Q.
Sõidan ka sellise rehviga juba 4 aastat (nüüd hakkab juba 5-s hooaeg) ja enne seda 3 aastat sama mustriga kuid vanem mudel, ikka Conti lamell. Elan ka linnast väljas ja näiud olen igasugu teeolusid koju sõites aga hätta pole jäänud veel kunagi.
Kui vähegi võimalik, siis soovitan iga 2 aasta tagant uued osta, kord panin ka 3ndaks hooajaks alla ja siis olid ikka oluliselt libedamaks muutunud (tõsi, sel autol polnud isegi ABSi, igasugu muudest abimeestest rääkimata).
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Algselt postitas: AndrusFJRAlgselt postitas: sven399
Minu jaoks parim valik: 195/65R15 Continental Viking Contact 3 SC 91Q.
Sõidan ka sellise rehviga juba 4 aastat (nüüd hakkab juba 5-s hooaeg) ja enne seda 3 aastat sama mustriga kuid vanem mudel, ikka Conti lamell. Elan ka linnast väljas ja näiud olen igasugu teeolusid koju sõites aga hätta pole jäänud veel kunagi.
Kui vähegi võimalik, siis soovitan iga 2 aasta tagant uued osta, kord panin ka 3ndaks hooajaks alla ja siis olid ikka oluliselt libedamaks muutunud (tõsi, sel autol polnud isegi ABSi, igasugu muudest abimeestest rääkimata).
Kas sa sõidad talvega 1000 või 10 000km, suur vahe. Ma sõitsin oma vanakesega ka nomaeitea kui vanade rehvidega. Ja selliste teede peal suht suure kiirusega, kus lumi oli kinni sõkutud ja kui ikka tuiskas öösiti, siis stange lükkas ka paar korda lund. Ei olnud ka kordagi probleeme. Tihendi vahel on ikka ju asi kinni...st rooli ja istme. Saab ka suvekatega talve ära sõita, lihtsalt kökerdad vähe pikemalt ju;)
Tsitaat: Kas sa sõidad talvega 1000 või 10 000km, suur vahe.
Õige, täpsustuseks minu jutule, et sõidan aastas u 30000 km, seega talverehvidele tuleb 10000 km kindlasti. Ja suur osa talvest meil on nagu on ja palju sõitu on reaalsuses asfaldtil - mis tähendab lamelli jaoks kiiremat kulumist.
Õige, täpsustuseks minu jutule, et sõidan aastas u 30000 km, seega talverehvidele tuleb 10000 km kindlasti. Ja suur osa talvest meil on nagu on ja palju sõitu on reaalsuses asfaldtil - mis tähendab lamelli jaoks kiiremat kulumist.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 867
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Kasutan ka seda rehvi ja olen rahul.
Algselt postitas: sven399
Minu jaoks parim valik: 195/65R15 Continental Viking Contact 3 SC 91Q.
autoga tulid kaasa korralikud naastud 205/55/16, ei teagi mis marki 
igatahes on alati olnud naastud, liigun küll enamjaolt tallinnas aga ega siingi seda jääd palju vähem ole.. ikka töökindlam kui lamell
..ostnud kasutatuna.. kuna pole siiani näind mõtet uutesse investeerida

igatahes on alati olnud naastud, liigun küll enamjaolt tallinnas aga ega siingi seda jääd palju vähem ole.. ikka töökindlam kui lamell

..ostnud kasutatuna.. kuna pole siiani näind mõtet uutesse investeerida
Everyday Regular SAAB guy!
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kuulsin miskite Yokohamade kohta seda, et need sõidab 1 aastaga siledaks, sest segu nii võrd pehme, muidugi pidamine pidavat maru hea olema. Jutt siis lamellidest.
Ma ei mäleta kus testis (vist TM paar aastat tagasi) igatahes Yokohamad põrusid üsna tugevalt. Kas kellelgil Firestonedega pole kokkupuudet, ise umbusaldan seda firmat aga praegu need lamellid all?
Ma ei mäleta kus testis (vist TM paar aastat tagasi) igatahes Yokohamad põrusid üsna tugevalt. Kas kellelgil Firestonedega pole kokkupuudet, ise umbusaldan seda firmat aga praegu need lamellid all? [/quote]
Selle kuu TM-is ka talverehvide test nii naastud kui lamellid.
Selle kuu TM-is ka talverehvide test nii naastud kui lamellid.

- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Loe postitust Nr2.Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mul võimalus osta ühe talve sõitnud Vallai Formula rehvid 1200 eek. Mida neist arvate? Peavad ei pea?
__In Boost We Trust__
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Panin alla Gislaved Nordfrost5-ed. Proovisin pulli pärast ka lamelle, kuid minu sõidustiili juures ei pidanud need ültse. Kuna meil on enamus talvest +1 kuni -1 siis teed on koguaeg jääs... Sellepärast ka naastrehv.
sigaelmar: Ma ei mäleta kus testis (vist TM paar aastat tagasi) igatahes Yokohamad põrusid üsna tugevalt. Kas kellelgil Firestonedega pole kokkupuudet, ise umbusaldan seda firmat aga praegu need lamellid all?
Punasel Saabikul juba 3. talv all Yokohama IG20 rehvid - pidamine eeskujulik, mürisevad üksjagu, segu parasjagu pehme.
9-5 sai eelpoolmainitud Continentali lamellid kuna Yokohama oli Tallinnas otsa saanud.
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Te mehed ei tea vist jääst peale jääraja midagi...
Praegune töö-kodu tee on ikka selline, et kui 30 kilti tööle sõidan, tuleb 3 autot esimeses pooles vastu ka...pärast jääb vähe harvemaks. Kes siis sinna soola paneb?
Nii kui Tallinnasse satun on millegi pärast teed paksult soolavett täis või on siis juba ära kuivanud see sool...
Ma olin ka kunagi TULIHINGELINE naastude pooldaja aja olles eelmisel hooajal sõitnud naise galaxyga, millel olid tutikad conti vikingud all, mis lamellid olid, siis ei mina eriti enam aru saa, miks peaks naastudega TEID LÕHKUMA!. Ja-jah, just teid lõhkuma, vaadake, mis Tallinn-Tartu mnt peal on...
Eelmisel hooajal sõitsin oma vana tonnisega maha selliseid kohti, kuhu mõni mees isegi maasturiga minna ei julgeks. All olid miski 10a vanad "naelad".
Polnd viga! Kinni ei mäleta, et oleks istund. Sama ka üle eelmisel hooajal.
Ja ma ei ole kerge jalaga...

Nii kui Tallinnasse satun on millegi pärast teed paksult soolavett täis või on siis juba ära kuivanud see sool...
Ma olin ka kunagi TULIHINGELINE naastude pooldaja aja olles eelmisel hooajal sõitnud naise galaxyga, millel olid tutikad conti vikingud all, mis lamellid olid, siis ei mina eriti enam aru saa, miks peaks naastudega TEID LÕHKUMA!. Ja-jah, just teid lõhkuma, vaadake, mis Tallinn-Tartu mnt peal on...
Eelmisel hooajal sõitsin oma vana tonnisega maha selliseid kohti, kuhu mõni mees isegi maasturiga minna ei julgeks. All olid miski 10a vanad "naelad".

Ja ma ei ole kerge jalaga...