Ostsin omale hiljuti saab 9-5 3,0 l. diiselmootoriga. Ostes muidugi ei pannud tähele, et sidur teeb häält- kui sidur lahutada, siis kostub krigin. Noh- survelaager muidugi! Viisin masina remonti, võeti sidur lahti ja hops!- terve sidurikorv metallipuru täis. Nimelt, oli keegi hiljuti, selle siduri maha võtnud ja avastanud, et hooratas vajab väljavahetamist ja kettas on praod sees. Lahendus oli muidugi see, et auto tuli ruttu müüki panna (ja mingil põhjusel freesida korvi servasid?). Nüüd siis küsimus suurele ringile. Kas kusagilt saaks hooratast odavamalt kui 11 tuhat krooni?On kellelgi silma jäänud kolme (3) liitrist diisel mootoriga saabikut romulas.
P.S. sõidurõõmu jagus umbes 1000 km. ja pooleteiseks nädalaks.
Väike kingitus
No neid probleemseid diiselmootoreid peaks eestimaal hulgem olema ju 
Siin kaks probleemse mootoriga autot, ehk keegi neist hankis uue mootori ja vana küljest tükke saada:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=6048
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=6597
Tõenäoliselt peaks neid veel leiduma...

Siin kaks probleemse mootoriga autot, ehk keegi neist hankis uue mootori ja vana küljest tükke saada:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=6048
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=6597
Tõenäoliselt peaks neid veel leiduma...
Otsi euroopa romulatest.Eestis on 0 seis 3,0 Isuzuga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kusjuures-liigud said korralikud tehtud, nii et selle viga ka pole.
Olen uurinud siit ja sealt ja tulebki viking motorsist vist tellida, sest eestist pole kusagilt mujalt saada.
Igatahes on see, kes selle auto maha müüs ja sellest teadlik oli, saab nüüd laia häälega kõigile rääkida, kuidas ta leidis lolli, kes ostis auto nii, et ei saanud arugi, et sidur täiesti pekingus oli. No jah...
Olen uurinud siit ja sealt ja tulebki viking motorsist vist tellida, sest eestist pole kusagilt mujalt saada.
Igatahes on see, kes selle auto maha müüs ja sellest teadlik oli, saab nüüd laia häälega kõigile rääkida, kuidas ta leidis lolli, kes ostis auto nii, et ei saanud arugi, et sidur täiesti pekingus oli. No jah...
Täna (loe: kolm nädalat hiljem) sain auto teenindusest kätte. Uus sidurikomplekt, hooratas, 2 poolraami puksi, käigukastiõli, ja lõpparve kokku 22 845 raha. Mnjah, ja autoga olen saanud sõita nüüdseks juba tuhat kilomeetrit!Peaks, et järgmise tuhande ajal midagi hullemat ei juhtuks....
Tere jälle. Väike nimemuutus, sest vana parool kadus ära. Auto on mul nüüd üle aasta aja sõidus olnud. Olen teda igati korralikult üleval pidanud. Aastaga olen u. 15 000 km. läbisõitnud. Vahepeal olen teinud ka õlivahetuse, kohustusliku ja ennetava termostaadi vahetuse, kütusefilter ja lisaks uuele siduri komplektile pidi veel ära vahetama siduri peapumba.
Ja eilsest peale on mind tabanud uus häda. Autol on kadunud teine ja neljas käik. Neljas seisab sees kui veereda niisama, aga nii kui gaasi panna viskab välja. Käega kinni hoides püsib sees, aga teine ei lähe üldse sisse. Ideid, pakkumisi? Mis võib mind ees oodata, kui ta töökotta viia?
Ja eilsest peale on mind tabanud uus häda. Autol on kadunud teine ja neljas käik. Neljas seisab sees kui veereda niisama, aga nii kui gaasi panna viskab välja. Käega kinni hoides püsib sees, aga teine ei lähe üldse sisse. Ideid, pakkumisi? Mis võib mind ees oodata, kui ta töökotta viia?