On plaanis osta endale Saab 9-3 selle mootoriga, agaauto, mida ma osta tahtsin ei käivitunud enam peale 2 nädalat seismist. Kas võib olla probleemiks alla vajunud kütus.
Veel nägin, et kütusesüsteemi mingi vooliku küljes oli ventiil (nagu ratta ventiil). Milleks see vajalik on? kas selles voolikus peab olema mingi surve sees?
2,2 TiD ei käivitu
Lääne foorumites suhteliselt sageli kirjeldatav mure, eriti kallakule parkides. Põhjusena enamasti leitud vaakumvoolikute halb kinnitus või mikropragunemine, mis laseb õhu süsteemi ja kütust kätte ei saada (õhk seal, kus ei peaks).
Algselt postitas: saab9-3
Tan, aga mis värk selle ventiiliga on? Milleks see hea on? Sammuti oleks huvitatud heast välismaisest foorumist (lingist).
tänud.
E: Veel selline küsimus, et kas tal on ka paagis mingi kütuse etteandepump nagu bensukatel?
Minu teada ei ole eraldi kütusepumpa paagis.
Seoses ventiiliga tekkis siuke mõte, et kas sinna pumbaga rõhku juurde pumbata ei või kui on raskusi käivitamisel..?


Ja nagu ikka ilmuvad kõik nähtused koos, auto oli pargitud kallakule, nina taevapoole. Millele see kallak mõjub huvitav, sellest on siin juttu olnud veidi, aga ilma vastusteta? Vaakumvoolikud sai just uued pandud, nende viga ei tohiks olla.
Sealt ventiilist saab tegelikult kütust üles imeda vastava pumbaga. Ma ükskord kasutasin natuke muudetud kujul jalgratta pumba, et kütus üles saada. Kui pumbal on läbipaistev voolik, on kohe näha, kas on süsteemis õhku sees või mitte.
Mul oli kunagi probleem, et kütus sai otsa. Kohe päris otsa. Valasin siis kanistrist juurde aga kuna süsteem oli tühi, siis aku jooksis käivitamisega kuivale ja ei tõmmanud uuesti kütust üles. Sai siis paaki surve sisse ja sealt ventiilist õhk samal ajal välja lastud. Nagu rehvi ventiilgi, vajutad keskele.
PS! Ärge seda survestamist kodus järele proovige.
PS! Ärge seda survestamist kodus järele proovige.
Nina taeva poole ja paar tundi seismist enam ei käivitu. laskudes horisontaali ja peale pikemat käiamist (huh, uus aku) läheb hädaga masin tööle. Viki arvas, et vaakumvoolikud või/ja mingid tihendid.. Et.. et.. Kas see käiamine on halb? Mis maksab ~ nende voolikute vahetus?
ei julge eriti kommenteerida kuna teadmised põle tehnilise poole pealt eriti aga selles olen kindel,et käiamine ei tee head - ei starterile,ei akule ja äkki kuhugi mujale ka veel mõjub aga kahele eelmisele kindlasti.seega soovitan,et maksku mis maksab tuleb need voolikud vahetada ja kui Viki nii arvas siis kahelda poleks mõtet.
Kasuta natuke otsingut,sellest on siin foorumis maa ja ilm räägitud.
Voolikute vahetus köki möki hinnaga võrreldes teiste võimalike põhjustajatega.
Alusta pihustite tagasivooluvoolikute vahetusest.Sul vaja ca meeter voolkut (hind miski 21.- eek ning mõistlik ka uued T-liitmikud kah panna,need miski 5.- eek tk) PAremal juhul sul asi korras 40.- eek-ga.
Voolikute vahetus köki möki hinnaga võrreldes teiste võimalike põhjustajatega.
Alusta pihustite tagasivooluvoolikute vahetusest.Sul vaja ca meeter voolkut (hind miski 21.- eek ning mõistlik ka uued T-liitmikud kah panna,need miski 5.- eek tk) PAremal juhul sul asi korras 40.- eek-ga.