Mure siis selline, et auto ei taha pärast seismist(isegi paar tundi) käima minna. Esimese käivitusega läheb käima, käib paar sekundit ja sureb välja, teisel korral läheb peale 5-10sekundi käiamist tööle. Kui juba käima saab siis käib nagu kell ja edasisi töötamise, kiirendamise jms probleeme pole. Kui aga näiteks korra poes käia ja tagasi tulla siis läheb esimese korraga ilusti käima.
Kuna auto linna toomine ja jätmine on sutsu keerukas siis küsiks esialgu siit abi, ehk kellegil on sarnaseid sümptomeid olnud. Kuigi karta on, et peab ikkagi Saabijumalatele näha tooma.
Ega kütusefilter sellist jama ei või põhjustada? See peaks ju ka edasiminekut mõjutama?
Autoks 9-5 2.2TiD
tänud,
Eero
käivitusprobleemid
Algselt postitas: saab9-3
Äkki sellel mootoril väga tihti esinev viga, et õhk pääseb kütusesüsteemi näiteks praguliste pihusti tagasivoolu voolikute kaudu? Kas oled neid vaadanud?
Vahetan nad ära prooviks, voolikumeeter ei tohiks väga kallis olla.
Tänud...
Vooliku leidmisega võib probleeme tekkida, sest tavalised autopoed sellist voolikut ei müü. Vähemalt mina ei leidnud. Lõpuks sain sõbra käest, kes töötas Audi esinduses ja neil kasutatav voolik maksis vist mingi 300.- meeter või veel rohkem.
Väike uuendus siis asjale lahenduse otsimises:
Vaatasin kapotialused torud üle ja need tagasivooluvoolikud mis pihustistest pumpa lähevad tunduvad täitsa korralikud ja elastsed. Küll aga jäi silma et selle toru, mida mööda kütus paagist pumpa jõuab mootori kohal olev "kiirühendusotsik" (pildil nr2) paistab pisut katki olema ja liigub oma pesas sisse-välja umbes 2mm jagu. Lisaks leidsin toru küljes rippumas mingisuguse rõnga mis vist peaks kuuluma sinna ühendusotsiku juurde (pildil nr1).
Täna ei hakanud lahti kiskuma seda ühendust, ostan igaksjuhuks enne sobiva vooliku ja klambrid sinna asemele ja vaatab kas see parandab asja.

Vaatasin kapotialused torud üle ja need tagasivooluvoolikud mis pihustistest pumpa lähevad tunduvad täitsa korralikud ja elastsed. Küll aga jäi silma et selle toru, mida mööda kütus paagist pumpa jõuab mootori kohal olev "kiirühendusotsik" (pildil nr2) paistab pisut katki olema ja liigub oma pesas sisse-välja umbes 2mm jagu. Lisaks leidsin toru küljes rippumas mingisuguse rõnga mis vist peaks kuuluma sinna ühendusotsiku juurde (pildil nr1).
Täna ei hakanud lahti kiskuma seda ühendust, ostan igaksjuhuks enne sobiva vooliku ja klambrid sinna asemele ja vaatab kas see parandab asja.

Sai pildil olev toru, pihustite tagasivoolutorud ja (kütuse üles imemise?) ventiil vahetatud ja probleem lahenes, loo eelarve jäi 200 krooni ringi, sobiva kütusevooliku meetri eest küsiti umbes 60 krooni. pluss veel kolmikud ja klambrid. Oma aega kulus vast tunni ringis.
Käib nagu kell jälle
Käib nagu kell jälle

Algselt postitas: saab9-3
Kust sa voolikud ja muud vidinad ostsid?
Keilast, Jazz kiirkäsipesula kõrval olevast autovaruosade poest. Nimi sel mingi imelik, X+1 vms. Sealt nägin müügis ka neid "kiiksuga" erilisi pirne mis saabil armatuuris erinevaid asju valgustavad. Ma siiani teadsin et see esindusekaup ainult.
Tutermaal kah mingi asjalik pood (Lepsoni äri nimeks vist) kus olid samuti kõik vajalikud voolikud olemas aga tol hetkel polnud tagasivoolule neid kolmikuid saada. seepärast ostsin kogu kraami sealt Keila poest. Lisaks tasub üle küsida kas on tegu ikka kütusesüteemi kolmikutega, osad on mõeldud vaid aknapesusüsteemidele ja kütust ei pruugi pikalt kannatada.