
MÜÜDUD: Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Eks ta on mõnes mõttes hea jah, säästab ka ilmselt käigukasti sellega. Ma ei kiirenda 1-2 käiguga nagunii. See 1-2 käigu kiirendus on nagu rohkem rullnokkadele mõeldud, kes kiirendavad ühe foori tagant teisele 
Nüüd hiljuti oli mul hea võrdlusmoment. Olin pool aastat sõitnud Stage 1 softiga, sellega oli juba päris hea ainult, et turbo lag oli kohtutav. Enne kui ma Stage 3 softi downloadisin pidin autol originaalsofti tagasi panema. Sellega oli ikka piin sõita, Tartu mnt-l mõnest aeglasemast autost olin enne harjunud 4 käiguga 80-110 mööda kiirendama, no auto ei liikunud üldse
Kui lõpuks originaalile Stage 3 peale lasin siis hakkas 4 käiguga vajutades pisut imelik, vahe on päris mäekõrgune 

Nüüd hiljuti oli mul hea võrdlusmoment. Olin pool aastat sõitnud Stage 1 softiga, sellega oli juba päris hea ainult, et turbo lag oli kohtutav. Enne kui ma Stage 3 softi downloadisin pidin autol originaalsofti tagasi panema. Sellega oli ikka piin sõita, Tartu mnt-l mõnest aeglasemast autost olin enne harjunud 4 käiguga 80-110 mööda kiirendama, no auto ei liikunud üldse


Algselt postitas: raivo
Ma usun, et pöördemomenti ongi seepärast piiratud, et nö normaaoludes ilma suitsevate rehvideta kah sõita saaks
Kunagi oli mul 540 bemar millel oli umbes samasugune süsteem.
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Piltidega on hetkel kurvad lood. Eelmisel sügisel tehtud pildid on kuskil plaadil ja plaat kadunud, nagu alati
Eks tuleb lähiajal uued pildid teha.
Nüüd olen pisut uue softi ja väljalaskega ringi sõitnud. Mõtlesin, et mõõdan bensukulu ära. Tulemused on mulle päris üllatavad. Puhas linnasõit, tipptunnil, ummikud ja värgid nagu Tallinnas ikka, keskmine kulu 13,7L/100km
Super tulemus mu meelest, võrreldes lihtsalt Stage 1 softiga milleks mul puhas linnakulu oli 16-17L/100km. Peab millalgil pika maanteeotsa ka ette võtma, siis teab võrrelda 

Nüüd olen pisut uue softi ja väljalaskega ringi sõitnud. Mõtlesin, et mõõdan bensukulu ära. Tulemused on mulle päris üllatavad. Puhas linnasõit, tipptunnil, ummikud ja värgid nagu Tallinnas ikka, keskmine kulu 13,7L/100km


- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Täna just sai ära tellitud järgmine kit auto jaoks. Tükk aega olin kahevahel kas võtta Nordic Extreme Stage 5 või Maptun Stage 5. Lõpuks sai otsustatud Maptun'i kasuks. Eks üks põhjus on ka kindlasti see, et Maptun-el on väga abivalmis support.
Kit koosneb siis sellistest juppidest:
http://www.maptun.com/webshop/products. ... storder=97
Osa vidinaid olid mul olemas, turbo sai tellitud Speedpartsist, pihustid ameerikast ja ECU ise otse Maptun-st. Intercooleri lasen eritööna teha ES-Tuningus. Detsembri alguses loodan kõik vidinad peale saada, loodan SaabiJumala abile
Eks õigeid rõõme saab nautida alles kevadel, kui teed puhtad 
Lõpuks peaks siis kokku tulema midagi sellist. See on mõõdetud siis rattast:
http://cars.maptun.com/bilder/224_1259_-hk-Nm-C-2.JPG
http://cars.maptun.com/bilder/224_1258_-hk-Nm-C-1.JPG
Kit koosneb siis sellistest juppidest:
http://www.maptun.com/webshop/products. ... storder=97
Osa vidinaid olid mul olemas, turbo sai tellitud Speedpartsist, pihustid ameerikast ja ECU ise otse Maptun-st. Intercooleri lasen eritööna teha ES-Tuningus. Detsembri alguses loodan kõik vidinad peale saada, loodan SaabiJumala abile


Lõpuks peaks siis kokku tulema midagi sellist. See on mõõdetud siis rattast:
http://cars.maptun.com/bilder/224_1259_-hk-Nm-C-2.JPG
http://cars.maptun.com/bilder/224_1258_-hk-Nm-C-1.JPG
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Nendega sõitsin ma juba terve suve. Vääne läks pigem kõrgemale ja ei kukkunud nii varakult ära. Stage 5-ga peaks nüüd hakkama olema süht ühtlane vääne 2500-5000rpm

Algselt postitas: roomlane
downpipe saab olema 3" ja väljalaske tagumine osa 2,5". Kas see nihutab magusama väände madalamatele pööretele või kõrgematele?
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Õnneks on ka sel softil vääne piiratud 400nm peale.
Maptun-i inseneriga rääkisime, ta rääkis et on seda mootorit koos automaadiga juba parasjagu piinanud ja kevadel on veel paremaid kitte saada
Maptun-i inseneriga rääkisime, ta rääkis et on seda mootorit koos automaadiga juba parasjagu piinanud ja kevadel on veel paremaid kitte saada

Algselt postitas: kasparius
Ma juba aiman mida su automaatkast sellest arvab... üle 400NM väänet juba mootorist .
Kas düno on tõmmatud automaadiga?
See auto on ilmselt üks vähestest või lausa ainuke SS Eestis, mis on nii tõsiselt käsile võetud,
nüüd ongi õnneks keegi, kes hoiab kiirete tonniste seas ka SS-i au kõrgel
Aga selline küsimus veel sulle, et kas peale seda kui sa 3 stage täielikult tööle said, kas näiteks linnavahel sõitmine muutus kergemaks võrreldes originaaliga või raskemaks, ma saan aru et maanteel läks küll kergemaks
?
Ei oskagi rohkem soovida miskit, et pooltelg sõlme ja vaata, et kiirendades spidomeetri seierit kõveraks ei vääna...
nüüd ongi õnneks keegi, kes hoiab kiirete tonniste seas ka SS-i au kõrgel

Aga selline küsimus veel sulle, et kas peale seda kui sa 3 stage täielikult tööle said, kas näiteks linnavahel sõitmine muutus kergemaks võrreldes originaaliga või raskemaks, ma saan aru et maanteel läks küll kergemaks

Ei oskagi rohkem soovida miskit, et pooltelg sõlme ja vaata, et kiirendades spidomeetri seierit kõveraks ei vääna...
- Jaanus
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Ega tonnistele vastu ei saa. SS jaoks on neid tuungu värke ikka väga vähe. Põhieesmärk on ikka hoida auto originaalilähedasena, ei tahaks mingeid ulme ümberehitusi teha. Hea rahulik pereauto, millega ei pea maanteel muretsema, kas jõuab ohutult möödasõidu tehtud või mitte 
Linnas sõites ei saa väga aru, tänu 3" downpipele ja 2.5" väljalaskele läks turbo lag väiksemaks. Maanteel oli vahe ikka selgelt tunda, kuigi pool suve sõitsin autoga pooleldi avariireziimis, sest jahutusventika üks kaabel oli kuskilt katki. Sellega seoses ei töödanud ka kogu suve kliimaseade
Suured tänud jälle SaabiJumalale, kes selle ime vea ära parandas.
Järgmisena on plaanis nüüd autot pisut kergemaks saada. Ootan selles suhtes ideid (pean ise ka dieedile jääma). Piduritega tuleks ka midagi ette võtta, esialgu tulevad puuritud sälgulised kettad. Lisaks oleks vaja mõned värviparandused teha, küljelaienditel mõned kriimud ära kaotada ja üks unistus oleks kogu uus esispoiler

Linnas sõites ei saa väga aru, tänu 3" downpipele ja 2.5" väljalaskele läks turbo lag väiksemaks. Maanteel oli vahe ikka selgelt tunda, kuigi pool suve sõitsin autoga pooleldi avariireziimis, sest jahutusventika üks kaabel oli kuskilt katki. Sellega seoses ei töödanud ka kogu suve kliimaseade

Järgmisena on plaanis nüüd autot pisut kergemaks saada. Ootan selles suhtes ideid (pean ise ka dieedile jääma). Piduritega tuleks ka midagi ette võtta, esialgu tulevad puuritud sälgulised kettad. Lisaks oleks vaja mõned värviparandused teha, küljelaienditel mõned kriimud ära kaotada ja üks unistus oleks kogu uus esispoiler

Algselt postitas: ssilverr
See auto on ilmselt üks vähestest või lausa ainuke SS Eestis, mis on nii tõsiselt käsile võetud,
nüüd ongi õnneks keegi, kes hoiab kiirete tonniste seas ka SS-i au kõrgel
Aga selline küsimus veel sulle, et kas peale seda kui sa 3 stage täielikult tööle said, kas näiteks linnavahel sõitmine muutus kergemaks võrreldes originaaliga või raskemaks, ma saan aru et maanteel läks küll kergemaks?
Ei oskagi rohkem soovida miskit, et pooltelg sõlme ja vaata, et kiirendades spidomeetri seierit kõveraks ei vääna...
Aga üks selline küsimus veel, et kas tegelesid ise sellega või lasid paigaldada kellelgi pigimatid autosse?
Kui saladus ei ole siis, mis orienteeruv hind on sellele tööle?
Pärast naelrehvi installeerimist on tekkinud ka mõtteid, et kuidas väljast kostuvat müra väiksemaks saab
Kui saladus ei ole siis, mis orienteeruv hind on sellele tööle?
Pärast naelrehvi installeerimist on tekkinud ka mõtteid, et kuidas väljast kostuvat müra väiksemaks saab