Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
Kuidas Troosti härrad muidu kettide seisukorda hindasid? Need lähevad ikka vahetusse?
Algselt postitas: ranttoAlgselt postitas: heikiw
Avatarisse Sul tekkinud:Saab 9-3 SC Aero 2.8T V6 RC
Kas fotograaf tellitud juba;)
RC- Radio ControlHea parketti mööda driftida kui päris Saab paranduses on.
IRW-aga mine tea kuna ise uuemat 9-3 kontrollid:P
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Tuleb tegutseda siis on kõik ju võimalik.
Natuke asisemat juttu ka, eelmise aasta lõpus ei andnud enam hing rahu ja sai otsitud lahenust libisevale sidurile. Tee viis Troosti kus t8 leidis sidurikambrist ca 0,5L õli ja paigalduse käigus vigastatud töösildri/survelaagri. Troostis sai paigaldatus siis uus survelaager, kahjuks ketast polnud momendil saada. Algselt sai kogu sidurisüsteem paigaldatud Tartus ja seda 15 000 km tagasi, nemad libisemist ei täheldanud. Tartusse tagasi sõit kulges küll tiba paremini kuid ikkagi libiseva siduriga.
Sai siis käidud ettevõttes kui sidur paigaldati ja muret kurdetud, õige varsti tuleb ka uus siduriketas nende kulul. Libisev sidur mõjutab ka kütusekulu päris tublisti, libiseb ainult 3,4 ja 5 käiguga. Sõites Troosti oli keskmine SIDi järgi 6,3L nullisin ära ja Tartusse tagasi jõudes oli kulu 5,9L praegu aga 7L
Said vahetatud ka vända ja kasti simmerid.
E:15.01 Uus siduriketas küljes ja sõidurõõmu jagub küllaga:)
Natuke asisemat juttu ka, eelmise aasta lõpus ei andnud enam hing rahu ja sai otsitud lahenust libisevale sidurile. Tee viis Troosti kus t8 leidis sidurikambrist ca 0,5L õli ja paigalduse käigus vigastatud töösildri/survelaagri. Troostis sai paigaldatus siis uus survelaager, kahjuks ketast polnud momendil saada. Algselt sai kogu sidurisüsteem paigaldatud Tartus ja seda 15 000 km tagasi, nemad libisemist ei täheldanud. Tartusse tagasi sõit kulges küll tiba paremini kuid ikkagi libiseva siduriga.
Sai siis käidud ettevõttes kui sidur paigaldati ja muret kurdetud, õige varsti tuleb ka uus siduriketas nende kulul. Libisev sidur mõjutab ka kütusekulu päris tublisti, libiseb ainult 3,4 ja 5 käiguga. Sõites Troosti oli keskmine SIDi järgi 6,3L nullisin ära ja Tartusse tagasi jõudes oli kulu 5,9L praegu aga 7L
Said vahetatud ka vända ja kasti simmerid.
E:15.01 Uus siduriketas küljes ja sõidurõõmu jagub küllaga:)
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Värskelt läbitud suuremat sorti hooldus, uued esiamordid, käsipidurilkotsid ja hunnik filtreid ja muidugi õli.
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Vahetatud sai juhipoolne pooltelje puks mis asub käigukastis. Peagi täitumas selle autoga 2a ja selle ajaga on pooltelje simmerlinge külge kruvitud vist isegi 5 paari mis kulusid kergelt loksuva pooltelje tulemusena.
Kes plaanib endale sarnast masinat soetada siis novembri lõpus on plaan uuem soetada. Seega kes soovib andke märku.
Kes plaanib endale sarnast masinat soetada siis novembri lõpus on plaan uuem soetada. Seega kes soovib andke märku.
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
2. aasta diisel Saabiga:
Läbitud: 33000km
Remont, hooldus + uued talve ja suverehvid: 52689.-
Kindlustus: ~2000.-
Kütus: ~1980L 35640.-
1km läbimiseks kulus 2,74.-
Läbitud ka ülevaatus ilma ühegi probleemita:)
Läbitud: 33000km
Remont, hooldus + uued talve ja suverehvid: 52689.-
Kindlustus: ~2000.-
Kütus: ~1980L 35640.-
1km läbimiseks kulus 2,74.-
Läbitud ka ülevaatus ilma ühegi probleemita:)
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Väheke uuendust ka siia teemasse. Eile sai läbitud 291 000km hooldus, ei saanud töökojast väljagi kui kapotialla ja salongis hakkas vilistama. Selle tulemusel oli rool kuidagi raske, väikest testsõitu tehes käis korraks kiljuv heli ja ei mingit rooli võimendamist enam. Otsad andis roolivõimendi pump, tuleval nädalal kruvitakse tutikas külge.
Enne seda sai käidud ma MiniSmardis autot musitamas, väljast läigib nagu uus ja sisule ka täishooldus. Külgedelt eemaldati oma kümmekond parkla mõlki ja auto näeb ikka väga hea välja
Enne seda sai käidud ma MiniSmardis autot musitamas, väljast läigib nagu uus ja sisule ka täishooldus. Külgedelt eemaldati oma kümmekond parkla mõlki ja auto näeb ikka väga hea välja

- realrainer
- Postitusi: 91
- Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
- Asukoht: Püssi
- Auto: sotine
Auto minu leibkonnas
Tänud eelmisele omanikule:notworthy:
- realrainer
- Postitusi: 91
- Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
- Asukoht: Püssi
- Auto: sotine
Teen omaltpoolt otsa lahti.
Esimesed kaks nädalat olid täiuslikud, siis aga hakkas kere kõigile särtsu andma. Esinesid esimesed elektroonikaprobleemid (Armatuuri taustavalgustusega, makiga - ülejäänud komponendid olid töökorras. Aku sai tühjaks, auto käivitus poolpiduselt - sai teda päev/õhtu laetud. Hommikul läks ilusti käima, sai taga tööle sõidetud. Töölt tagasitulles auto ei käivitunud (väike klõps käis läbi). Sai teise aku pealt voolu võetud, ilmes sama klõps ainult, et tugevamalt. Ega midagi, slepis Autohalli (peaks olema Ida-Virumaa parim töökoda). Ahjaa, slepis vedades sai pamper natuke vigastada:poke: Paari päeva pärast peaks idee poolest auto kätte saama.
Esimesed kaks nädalat olid täiuslikud, siis aga hakkas kere kõigile särtsu andma. Esinesid esimesed elektroonikaprobleemid (Armatuuri taustavalgustusega, makiga - ülejäänud komponendid olid töökorras. Aku sai tühjaks, auto käivitus poolpiduselt - sai teda päev/õhtu laetud. Hommikul läks ilusti käima, sai taga tööle sõidetud. Töölt tagasitulles auto ei käivitunud (väike klõps käis läbi). Sai teise aku pealt voolu võetud, ilmes sama klõps ainult, et tugevamalt. Ega midagi, slepis Autohalli (peaks olema Ida-Virumaa parim töökoda). Ahjaa, slepis vedades sai pamper natuke vigastada:poke: Paari päeva pärast peaks idee poolest auto kätte saama.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1900
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Särtsu saab autolt siis rohkem, kui kanda sünteetikat. Samuti on õhuniiskus tublisti madal viimasel ajal. Nipp on selline, et tee autouks lahti, hoiad ühe käega roolist kinni ning ronid välja. Nüüd ei tohiks ukselt sirakat saada.
- realrainer
- Postitusi: 91
- Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
- Asukoht: Püssi
- Auto: sotine
Algselt postitas: wilddog
Särtsu saab autolt siis rohkem, kui kanda sünteetikat. Samuti on õhuniiskus tublisti madal viimasel ajal. Nipp on selline, et tee autouks lahti, hoiad ühe käega roolist kinni ning ronid välja. Nüüd ei tohiks ukselt sirakat saada.
Panen kõrvataha;)
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Mul seda särtsu probleemi polnud. Ideaalis võiks aku kesta kuna see on alla 2a vana. Geneka töö ja tegemistega pole kursis, võibolla ei tooda see enam õiget voolu. Teiselt akult aga voolu võtte ja kõigi halbade asjade kokkulangemisel võid pumba aju ära kärsatada, mis võrdub tutika kõrgsurvepumbaga. Pamperit on lihtne lõhkuda kui kasutada tavalist köit, sõida vaid rattaga köiele ja ongi tehtud. Teine varjant on muidugi hullem kui kinnitad köie torude külge, mis võib kergelt juhtuda kuna näevad suht sarnased välja ja asuvad pukseerimiskonksu juures.
Kahju küll, et juba investeeringid nõuab.
Kahju küll, et juba investeeringid nõuab.
- realrainer
- Postitusi: 91
- Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
- Asukoht: Püssi
- Auto: sotine
Tuli välja, et köis oli kinnitatud, jah, torude külge:wall: Pole sõnu lihtsalt selle kõige kokkulangemise kohta