3.0 TID katkub

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
jaanusv
Postitusi: 6
Liitunud: K Sept 13, 2006 12:35
Asukoht:
Auto:

#1

mul mingi täielik jama 3.0 turbodiisliga. kui natuke pikemat distantsi sõita või linnas ummikus istuda siis ma ise oletan, et mootor kuumeneb piisavalt mingi temperatuurini ning siis auto hakkab sõites katkuma, tahomeeter jõnksub, auto jõnksub. eriti kui pöörded madalamaks lähevad. kui panna kõrgem käik ja kõvasti kaasi anda siis seda pole. aga no kaua sa teise käiguga 60nega näiteks sõidad :s
vahepeal oli ka see jama et aeg-ajalt foori taga seisma jäädes, auto lihtsalt suri välja. ja täiesti kindel, et see minu sõiduviga polnud. helistasin vikingisse ka, aga nemad ütlesid, et pole sellisest probleemist varem kuulnud ja kuna auto kogu aeg nii ei tee, siis on jube raske seda viga üles leida. no mida küll teha?!:wall:
haan
Postitusi: 22
Liitunud: R Juul 14, 2006 14:36
Asukoht:
Auto:

#2

Vii auto vikingisse ja lase ära kontrollida.

Huvi pärast küsin, et kas need 3,0 Td-d on Opel Omega mootorid, mis Saab 9-5 peale pandud on?
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#3

sul seda küünalde kassetti seal mootori peal pole?
see võib ka sellist asja tekitada
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#4

td pole süütekassetti
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#5

tänapäeva diislist ei tea suurt midagi kuid huvipärast kontrollida kõik filtdid ja ühenduskohad ega kuskilt õhku süsteemi ei jookse
hullem lugu kui pump hakkab otsi andma see nagu hirmkallis
Kasutaja avatar
Garu
Postitusi: 420
Liitunud: T Mär 08, 2005 11:29
Asukoht:
Auto:

#6

Mõni aeg tagasi Trionic siin vihjas, et 3.0 TID mootoritel on üks tüüpviga, mille puhul tehas näeb ette mootorivahetuse. Ma küll ei tea milliste sümptomitena see viga väljendub. Kas jookseb mootor kohe mürinal kokku või hakkab enne jamama.
Kasutaja avatar
waldoS
Postitusi: 134
Liitunud: L Mai 20, 2006 9:30
Asukoht:
Auto:

#7

Selle mootori tüüpviga väljendub teistes sümptomites (mootori viga on selles, et silindri hülss kukub "alla"). Pigem kõlab jah mingi elektroonika jamana, kuda aga hääl on? Mehaanilised vead annavad endast ka reeglina mingi heli näol tunda.

Endalgi on selle mootoriga mõningad probleemid, aga õnneks saab mu Saab varsti tutika diiselsüdame!!!
jaanusv
Postitusi: 6
Liitunud: K Sept 13, 2006 12:35
Asukoht:
Auto:

#8

Mingit erilist lisahäält pole täheldanud. Küll aga kõvasti kaasi vajutades, just esimese käiguga (kohapeal näiteks) tuleb mingit halli tossu sumpsist... a võibolla peabki diisel nii tegema kui pöördeid anda. Sõidu ajal sellist jama pole. Vahepeal hakkas mootorituli põlema, läksin Vikingisse ja siis vahetati mingi turbo andur ära. Tuli enam ei põle, aga mõne aja pärast selgus et vana viga ikka küljes. Naljakas on see, et kui selliseid tavalisi lühikesi asjaajamisi teha, siis ei teakski, et jamab. Temperatuuri kõrguse kohta ei oska täpselt öelda, seier on täiesti normis kogu aeg....aga lihtsalt see viga tuleb esile siis kui auto on järjest kauem sõitnud. Kui vahepeal seisab siis kaob jälle viga ära.

See tühikäigult välja suremine on täiesti teine teema...seal mingit reeglipärasust pole suutnud tuvastada. Vahest keerad kohapeal rooli ja sellest nagu käib mingi jõnks mootorist läbi ja sureb välja, vahest võtad käigu välja ja hakkad piduriga seisma jääma ja tahomeeter kukub jõnksti nulli.
Kasutaja avatar
waldoS
Postitusi: 134
Liitunud: L Mai 20, 2006 9:30
Asukoht:
Auto:

#9

Tume suits gaasi andes on dislade puhul normaalne (seda küll mitte madalatel pööretel). Mul tuleb vahest lausa tumemusta, näiteks siis, kui oled tükk aega tiksunud miskis ummikus 20-30 km/h, siis kui vähe särtsakamalt gaasi anda, tulebki musta korraks. Järgmisel kiirendusel on aga õhk puhas. Lööb "lõõrid puhtaks". Kogemus on ka disla Passatiga, sellel on täpselt samamoodi.
Sul paistab aga ikka miski tõsisem jama olevat, soovitan VM-i piinata, piisavalt tugeva pealekäimise korral on nad võimelised lausa imesid korda saatama. Tean omast käest.
Aga kuda jahutusvedeliku tase on, kas müstilisi kadusi esineb? Kui esineb, siis on võimalik, et süüdi on seesama silindri hülss.
jaanusv
Postitusi: 6
Liitunud: K Sept 13, 2006 12:35
Asukoht:
Auto:

#10

ei ole jahutusvedeliku kadusi täheldanud. panin vikingis aja kinni. ehk leiab abi. kui kellelgi peaks olema sarnast probleemi esinenud siis andke ikkagi teada.
Kasutaja avatar
renemaajarv
Postitusi: 19
Liitunud: T Sept 26, 2006 13:00
Asukoht:
Auto:

#11

Sama probleem. Jahutusvedelik kaob kuhugi ära.
Suitsu ei tule ja loiku ei ole.
Kuus korra tuleb uuesti vedelikku juurde kallata

masin siis Saab 95 Estate 2,3T bensiinikas 2003a.

Saabianti juures ei osatud kuidagi kommenteerida.
Ehk on siin mõni kes oskab mingeid vihjeid anda, et mida peaks vaatama ja kust peaks viga otsima.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

Kui väljapoole lekib, siis ilmselt ka sooja mootori pealt ära aurab, seega loiku ei tekigi.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: renemaajarv
Sama probleem. Jahutusvedelik kaob kuhugi ära.
Suitsu ei tule ja loiku ei ole.
Kuus korra tuleb uuesti vedelikku juurde kallata

masin siis Saab 95 Estate 2,3T bensiinikas 2003a.

Saabianti juures ei osatud kuidagi kommenteerida.
Ehk on siin mõni kes oskab mingeid vihjeid anda, et mida peaks vaatama ja kust peaks viga otsima.

soojenduskraan tavaliselt tüüpviga,sealt ka loiguni ei jõuta.
võin lekkekoha tuvastada,kui soovid.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

Ja vana tüüpviga- plokikaas lahti,vahel aitab uute poltidega kinnitõmbamine,vahel tuleb ka tihend asendada.
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#15

Algselt postitas: jaanusv
mul mingi täielik jama 3.0 turbodiisliga. kui natuke pikemat distantsi sõita või linnas ummikus istuda siis ma ise oletan, et mootor kuumeneb piisavalt mingi temperatuurini ning siis auto hakkab sõites katkuma, tahomeeter jõnksub, auto jõnksub. eriti kui pöörded madalamaks lähevad. kui panna kõrgem käik ja kõvasti kaasi anda siis seda pole. aga no kaua sa teise käiguga 60nega näiteks sõidad :s
said sa korda oma auto?

mul oli täna pärast pikemat maanteeotsa nii, et nagu linnavahele jõudsin, hakkas üks hetk kakkuma ja mootor suri välja. hiljem käima pannes ja sõites tundus kõik okei.

ükskord varem on samuti pärast pikka sõitu kakkuma hakanud, kuid tookord välja päris ei surnud.

mootoriks 2.2tid 85kw.
Vasta