2003.aasta 9-3 õhupump
sihuke lugu, et mootorituli hakkas põlema, ja VM -st öeldi, et õhupump p...., uus koos tööga miski üle 9000.-, kas keegi teab kusagilt odavamalt sihukest asja, ja kui kaua sellega sõita võiks enne kui ära peaks vahetama, tänud vastuste eest
See ei sega absoluutselt sõitmist,paraku pole neid pumpasid järelturult võimalik leida ja remontida ka ei saa. Vesi(kust pärineb,pole tänini selge,vist kondensvesi) purustab pumba. Tüüpviga piinab ainult 2003 SS masinaid,04 visati see "liigaroheline" optsioon välja.
(Info pärineb SaabiJumalat).
(Info pärineb SaabiJumalat).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Diferentsiaalõhu pump on asja nimi.Tema funktsiooniks on külma mootori(katalüsaatori) puhul pumbata kat`i ette lisahapnikku,et viimane kiiremini oma töötemperatuuri(ca.300 kraadi)saavutaks,mis omakorda tagab puhtamad väljaheitegaasid kiiremini,kui ilma pumbata.
Saksa autodel on süsteem aastakümneid kasutusel.Saabidel ainult tonnise V-6(Opeli)mootori puhul ja SS`03 masinatel.
EGR on gaaside järelpõletussüsteem.Täiesti teine teema.
Saksa autodel on süsteem aastakümneid kasutusel.Saabidel ainult tonnise V-6(Opeli)mootori puhul ja SS`03 masinatel.
EGR on gaaside järelpõletussüsteem.Täiesti teine teema.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989