Mul selline mure et kui ommikul käik sisse panna siis ei taha algul teis käiku panna. Lõpuks paneb teise käigu sisse ja töötab normaalselt. Vahepeal teeb aint lollisi aga muidu ok. Aga kui auto seisma jätta ja siis uuesti käima ei taha vahepeal käiku sisse panna, See siis juba soojalt.
See juhtus siis kui ma radikat vahetasin ja üks voolik akkas läbi ajama. Õli natuke langes ja kui ma uue õli peale panin akkas lollusi tegema. Praegu on kõik kastiõli lekked likvideeritud ja õli normis, aga ikka jamab.
Kuskilt kuulsin et see pidi mingi õlisurvepumba probleem olema või midagi. Kui keegi oskab täpselt öelda. Palju selle parandus umbes maksma läheb ja kus seda tartus teha saab?
Kuskil juba oli siin mingi selline teema aga ma ei leidnud seda üles.Sry
Automaatkasti mure
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Õlipumba hind peaks peaks üle 6K olema. Hinnaga on üldse üks suur jama, enamikel juhtudel tahetakse kõvasti enam raha. Nii et tuleb vaadata kust osta.
Minu tonnisel vana pump ka laulis üsna vastikult ja ebamusikaalselt. Laul ei sõltunud ei käigust ega koormusest, vaid ainult mootori pööretest. Sihuke hääl peaks kindlalt pumba surmaga kaasnema. Kas laulab?
Kasti pumba vahetuseks laiali võtma ei pea, aga maha tuleks küll võtta (või mootorist kõvasti eemale lükata). Pump asub kasti mootoripoolses otsas, selline suur taldriku moodi asjandus.
Aga soovitada võiks alustuseks täielikku õlivahetust ja kick downi trossi reguleerimist. St. nii palju tuleb õli välja lasta kui tuleb, filter puhtaks pesta (parem oleks uus panna - suht odav teine), paarsada kilomeetrit sõitu ja uuesti uus õli sisse. Väga uimase kiirenduse korral peaks käiguvahetus 3->4 toimuma 65-70km/h juures.
Tonnise automaatkast on tänu väga keerulisele mehaanilisele ajule puhas sõidurõõm.
OK! Vahel peaaegu (vedrude ja õli loogika tõttu).
OT: Eesti keel oli N2kk postituses veidi vigane aga vist oli probleemi olemus siiski arusaadav?
Minu tonnisel vana pump ka laulis üsna vastikult ja ebamusikaalselt. Laul ei sõltunud ei käigust ega koormusest, vaid ainult mootori pööretest. Sihuke hääl peaks kindlalt pumba surmaga kaasnema. Kas laulab?
Kasti pumba vahetuseks laiali võtma ei pea, aga maha tuleks küll võtta (või mootorist kõvasti eemale lükata). Pump asub kasti mootoripoolses otsas, selline suur taldriku moodi asjandus.
Aga soovitada võiks alustuseks täielikku õlivahetust ja kick downi trossi reguleerimist. St. nii palju tuleb õli välja lasta kui tuleb, filter puhtaks pesta (parem oleks uus panna - suht odav teine), paarsada kilomeetrit sõitu ja uuesti uus õli sisse. Väga uimase kiirenduse korral peaks käiguvahetus 3->4 toimuma 65-70km/h juures.
Tonnise automaatkast on tänu väga keerulisele mehaanilisele ajule puhas sõidurõõm.
OK! Vahel peaaegu (vedrude ja õli loogika tõttu).
OT: Eesti keel oli N2kk postituses veidi vigane aga vist oli probleemi olemus siiski arusaadav?
Kunagi õli vahetades sai uus filter paigaldatud. Vana nüüd puhtaks pestuna riiulis ootamas oma järjekorda.Algselt postitas: N2kk
Küsimus: et palju maksab kasti filter? Käisin küsimas automaailmast küsimas ja sealt öeldi et peab tellima ja maksab mingi 400 krooni. See nagu palju mingi plastmass jupi eest?:wtf: või kuda?
Ah jaa originaal oli metallist võrguga poe oma "kapron".
Tavahind poodides on 430-450.- ja see on üks odavamaid kastifiltreid.Algselt postitas: N2kk
see on siis normaalne? kaks korda kallim kui tavaline õlifilter. OK kui on siis on. eks ta tuleb ära osta. Tänud
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nii, kuna õlivahetus ei aitand siis juhtuski oodatud asi. Edaspidi käigu paned sisse siis pöörded kõiguvad aga vedama ei hakka. Tagurpidi käigu paned siis läheb nagu loom:headbang:
No igatahes seda oli oodata et midagi sellist juhtub...ega keegi oska öelda mis viga võib olla? on kellelgi sellega kokkupuuteid olnud?
A ja siis veel selline küsimus...on keegi kokkupuutunud kastivahetusega(automaadist manuaaliks)...Kuna automaat ei meeldi mulle ja doonor oleks ka olemas siis kaalun seda varjanti.
NB! Need kes soovitavad kastivahetuse asemel autot vahetada, siis neil pole ültse mõtet rääkida(mõtetud mehed). Minu saab on mu "südamesõber" ja ma teen ta selliseks nagu mulle meeldib mitte ei müü esimesel võimalusel maha!
No igatahes seda oli oodata et midagi sellist juhtub...ega keegi oska öelda mis viga võib olla? on kellelgi sellega kokkupuuteid olnud?
A ja siis veel selline küsimus...on keegi kokkupuutunud kastivahetusega(automaadist manuaaliks)...Kuna automaat ei meeldi mulle ja doonor oleks ka olemas siis kaalun seda varjanti.
NB! Need kes soovitavad kastivahetuse asemel autot vahetada, siis neil pole ültse mõtet rääkida(mõtetud mehed). Minu saab on mu "südamesõber" ja ma teen ta selliseks nagu mulle meeldib mitte ei müü esimesel võimalusel maha!
Siis olen mina ka see "mõttetu mees". Kui doonor on olemas siis ei ole asi nii hull. Aga ma tahaks näha,kes sul selle asja ette võtab. Odav see olema ei saa igal juhul
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Algselt postitas: N2kk
Nii, kuna õlivahetus ei aitand siis juhtuski oodatud asi. Edaspidi käigu paned sisse siis pöörded kõiguvad aga vedama ei hakka. Tagurpidi käigu paned siis läheb nagu loom:headbang:
No igatahes seda oli oodata et midagi sellist juhtub...ega keegi oska öelda mis viga võib olla? on kellelgi sellega kokkupuuteid olnud?
A ja siis veel selline küsimus...on keegi kokkupuutunud kastivahetusega(automaadist manuaaliks)...Kuna automaat ei meeldi mulle ja doonor oleks ka olemas siis kaalun seda varjanti.
NB! Need kes soovitavad kastivahetuse asemel autot vahetada, siis neil pole ültse mõtet rääkida(mõtetud mehed). Minu saab on mu "südamesõber" ja ma teen ta selliseks nagu mulle meeldib mitte ei müü esimesel võimalusel maha!
No minu jaoks oled sina mõttetu mees. Mis mõnu on sellest pagana manuaalist. Kas tõesti on nii tore neegri kombel käigu kangiga vehkida eriti veel linnas. Loodan et keegi tundis ennast puudutanuna
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
Algselt postitas: melka
No minu jaoks oled sina mõttetu mees. Mis mõnu on sellest pagana manuaalist. Kas tõesti on nii tore neegri kombel käigu kangiga vehkida eriti veel linnas. Loodan et keegi tundis ennast puudutanuna
/me muigab.
Eks mõnu tuleb teid peeglist vaatamisest.
Iga ratas veab and then some!
OT. Mõttetuteks meesteks võiksite üksteist näiteks telefoni või msn-i vahendusel sõimata.
Pole just kuigi ilus seda siin teha.
Automaadist manuaaliks ümber tegemine ei ole majanduslikult mõistlik lihtsalt. Kui doonor olemas ja ise jamada viitsid või teistele vastavalt maksta tahad siis lase käia!
Kellele automaat kellele manuaal.. Maitseasi minumeelest.
Pole just kuigi ilus seda siin teha.
Automaadist manuaaliks ümber tegemine ei ole majanduslikult mõistlik lihtsalt. Kui doonor olemas ja ise jamada viitsid või teistele vastavalt maksta tahad siis lase käia!
Kellele automaat kellele manuaal.. Maitseasi minumeelest.
Õige jutt;) Mulle meeldib igatahes manuaal rohkem...kui tahad mugavusi siis palka juba autojuht ei pea rooli ka keerama:wise: Muidugi see on igaühe iseasi...Automadiga on tglt ikka hea sõita küll...peaks mainima...Algselt postitas: IFF
/me muigab.
Eks mõnu tuleb teid peeglist vaatamisest.
Algselt postitas: TGB
OT. Mõttetuteks meesteks võiksite üksteist näiteks telefoni või msn-i vahendusel sõimata.
Pole just kuigi ilus seda siin teha.
Automaadist manuaaliks ümber tegemine ei ole majanduslikult mõistlik lihtsalt. Kui doonor olemas ja ise jamada viitsid või teistele vastavalt maksta tahad siis lase käia!
Kellele automaat kellele manuaal.. Maitseasi minumeelest.
Sellest rääkisin mina ka et ei ole mõtet seletama hakkata et ei ole mõtet... Ma küsisin lihtsa küsimuse et kas kellelgi on kokkupuuteid...aga vastuseks tuli teema kes on mõtetu mees...
No ja kuna nagunii vajab mootor ka väikest ilukuurikest ja aega ka on + veel doonor on ka veel olemas...siis mix mitte
Ma loodan et keegi ei solvu nüüd...igalühel oma arvamus.
Ja kas keegi oskab siis mu algsetele küsimustele vastata?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14312
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui käed persest välja ei kasva ja doonor ka olemas on, anna minna. Vaja pedaalid, kast, natuke salongidetaile, käigukang, võimalik, et veovõlle (selles ma pole kindel küll), sidur koos kõikvõimalike anumatega.. Mootor tuleb nagunii maha katkuda.
Pisut elektrit tuleb ka ilmselt ringi teha.
Pisut elektrit tuleb ka ilmselt ringi teha.
Cyber ütles kõik juba ära nii,et jõudu tööle.
Ja kui sa endas nii kindel oled siis palun ära hakka paari nädala/kuu pärast aut.kasti otsima,eks!
Anna meile ka teada,kuidas asi edeneb:wise:
Ja kui sa endas nii kindel oled siis palun ära hakka paari nädala/kuu pärast aut.kasti otsima,eks!
Anna meile ka teada,kuidas asi edeneb:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7621
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
saad hakkama selle kasti vahetusega kyll. puha poltide keeramine,.
ja peale veovõllide tuleb ka mingi toetuspukk ( parema poole oma) ära vahetada. aega niipalju sellest tööst möödas, et täpselt ei mäleta.
ja peale veovõllide tuleb ka mingi toetuspukk ( parema poole oma) ära vahetada. aega niipalju sellest tööst möödas, et täpselt ei mäleta.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.