9000 2.3 käigukasti sobivus! 1990 a

Tonnised ja nende mured
Vasta
Tõnts
Postitusi: 6
Liitunud: T Dets 11, 2007 20:34
Asukoht:
Auto:

#1

Tere.
Mure selline et mu sõbral on 9000, 1990 aasta, 2.3 147 kw manuaal ja käima on õhtal ja kas sellisele isendile võiks sobida sama aasta 9000 2.3 108 kw masina manuaalkast? Või oskab keegi miskit teist sobivust pakkuda? Originaalis on raske sellist kasti leida. Igasugune abi on teretulnud!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#2

Minu teada alates 94 aastast kast muutus. Kinnitus kohad muutusid ja osaliselt vist sisu ka. Kuni 1993 2,3 liitriste kastid peaksid kõik omavahel sobima. Oletan, et ülekande vahe ainult.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#3

Alla sobib aga differ on vabalthingaval nõrgem ja ei pea vastu, kui turbomootor täiega kütab. Kas käiguvahed on teised, selle kohta ma täpset infi pole leidnud, eri aastatel käiguvahed erinesid küll ja peaülekanne samuti.
Tõnts
Postitusi: 6
Liitunud: T Dets 11, 2007 20:34
Asukoht:
Auto:

#4

Aga kas diffrit yhelt teisele saab ymber tõsta?
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#5

Eks ikka saab aga see pole just kõige lihtsam tegevus. Ja siis veel ülekannete erinevuse küsimus.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#6

2.3 käigukastist ma ei tea midagi, aga B202 mootori kast on küll äärmiselt lihtne.

(Lihtsalt üks näide):

Kogu sisemine hoovastik käib lahti 2 poldiga + tagurpidi käigu hoob 1 polt. Kogu krempel on omavahel koos nii, et laiali ei pudene. Lahti võtmise järjekorra jätad meelde, koos diffri hammikaga pead vahetama ka võlli mis veab diffrit. B202 kastil olid pea ülekanded järgmised: turbo 4.047 ja vabalthingav 4.45. Pöörded muutusid 100 rpm. Meelde jäetud järjekorda pidi paned ka kokku. Proovida ju võid. Mul oli vaja teha 2 tõmmitsat, muidu võib laagrid ära rikkuda (lahtivõtmise kergendamiseks).
Tõnts
Postitusi: 6
Liitunud: T Dets 11, 2007 20:34
Asukoht:
Auto:

#7

A kas kellelgi pole sellist originaal kasti pakkuda? Või on kellelgi huvi teda Põlva või Tartu kandis lammutada/remontida? Kes oskab arvata kui kaua se nõrgem kast vastu pidada võib? Kui mitte väga julmalt tallata...:drive:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

Algselt postitas: olaviv
Alla sobib aga differ on vabalthingaval nõrgem ja ei pea vastu, kui turbomootor täiega kütab. Kas käiguvahed on teised, selle kohta ma täpset infi pole leidnud, eri aastatel käiguvahed erinesid küll ja peaülekanne samuti.

kunagi oli mul tavakasti differ ja tartust mehed otsisid turboka difrit ja tulemus oli, et diffrid olid samade koodidega ehk samad.
aga ehk on erinevus aastates või veel millestki võib olla??
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tõnts
Postitusi: 6
Liitunud: T Dets 11, 2007 20:34
Asukoht:
Auto:

#9

Sis tuleb see kast ikke proovida peale panna ja :gun:
Sis näeb kas:headbang: või:wall::angry:
Vasta