Takistuse andmed on Trionic siia pannud kunagi, lambda ja kati ütled ülevaatuse mehed.
Mina vahetasin koos nii lambda kui kati ja kütusekulu ei ole muutund. Jalg on ikka minu, seda ei vaheta.
kütusekulu suur
Algselt postitas: snowguy
kas keegi oskab sama teemat kommenteerida 2,3liitrise vaba ng900 kohta kah aastast 1994
et mis nurmaalne sidi näit ja nii edasi
oktoobri-novembri keskmine 100% linnasõiduga oli 11.5, sid ka sama numbrit näitas, suvel sai maanteel 750-800 km paagiga sõita, ehk siis keskmine 8 ringis, SID näitas mõnevõrra rohkem.
Ülevaatuspunktis sõimati mul nägu täis, et mees kas sul on aimu ka kuidas asi käib: "Mis iganes ka väljalaske kollektorist tuleb kõik võtab kat kinni nii, et heitgaasi test ei näita midagi..." igatahes heitgaasi test sai siiki ära tehtud ja kõik näitajad olid normis.
Mis puutub raskesse jalga siis nagu juba keegi siin eelnevalt väitis üle liitri rohkem ei tohiks mõjutada.
2.0 l mootori kohta 14l sajale keskmine on ikka liiga palju.
Eks uurin edasi. Annan teada kui midagi selgub...
Mis puutub raskesse jalga siis nagu juba keegi siin eelnevalt väitis üle liitri rohkem ei tohiks mõjutada.
2.0 l mootori kohta 14l sajale keskmine on ikka liiga palju.
Eks uurin edasi. Annan teada kui midagi selgub...
Mul on pisut suurem mootor, kuid kulu on ainult 17l sajale... Vaadates siinseid poolikute mootorite numbreid, panen rõhu sõnale "ainult":drive:
Tekstiiljuhtmete puhul sõltub takistus juhtme pikkusest ja vanananedes takistus pidevalt suureneb.
Üldine takistus ühe silindri kohta ei tohiks ületada 18 kilo-oomi (küünal+selle juhe+rootor+pooli juhe).
Üldine takistus ühe silindri kohta ei tohiks ületada 18 kilo-oomi (küünal+selle juhe+rootor+pooli juhe).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- andreas1982
- Postitusi: 157
- Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
- Asukoht:
- Auto:
Mul on see nüüd kuskil 13,1 L/100km .. auto ikka 2.0 ja 96kw vabalthingav, ainult linnas sõidan ringi , tegelik kulu on isegi väiksem arvan , et 11-12 saan kindlalt hakkama ja eks ma anna ikka hoogu ka aga mõõdukalt 

- andreas1982
- Postitusi: 157
- Liitunud: E Juun 04, 2007 15:07
- Asukoht:
- Auto:
Seda minagi ,et see vist ongi täitsa normis kulu.
Asja edasi uurides avastasin, et külma mootoriga undab vahelduva sagedusega auto tagaosas midagi. See midagi on suure tõenäosusega kütusepump, mis asub bensiinipaagis...
Kas pumbarike võib olla põhjuseks, miks kütusekulu on suur ning mootori töö ebaühtlane, või on siis teistsugused sümptomid?
Kas pumbaga annaks midagi veel ette võtta, või tuleb uus osta?
Kas pumbarike võib olla põhjuseks, miks kütusekulu on suur ning mootori töö ebaühtlane, või on siis teistsugused sümptomid?
Kas pumbaga annaks midagi veel ette võtta, või tuleb uus osta?
Minu 2,0 AT võtab ka suht palju linnas 13,4-15,7, maanteel õnneks vähem <8,4 (tehase näitajad 14,8 ja 7,5 ning keskmine 10,2). Kuigi näidud on väheke kõrged, siis võib osa kõrge tulemuse süüd ajada selle süüks, et odokas valetab. Nimelt näitab kompuuter tegelikkusest ca 5% väiksemat läbisõitu.