Tere!
Alustuseks olgu öeldud, et olen suht autovõhik.
Nimelt ostsin pea 3kuud tagasi Saab 900S '94a. Esmalt linnavahel vajalikke toimetusi tehes juba märkasin, et kütusekulu oli jubesuur. Tipptunni ajal Tallinnas oli keskmine 25 l/100km. Maanteel nullisin ära, oli suhteliselt norm 8.5 l/100km. Suure kütusekulu kohta lugesin juba teisest foorumiteemast.
Kuid paar nädalat tagasi jäin tee peale, kuna paak sai tühjaks. Mõni päev hiljem võtsin UnoX-ist 95 Clean Systemit ning peale seda pikemat otsa sõites hakkas põlema CHECK ENGINE tuli. Linnavahel lühikesi otsi tehes kaob tuli ära, kuid mõnda aega maanteel sõites tuleb tagasi. Umbes samal ajal hakkas auto ka "turtsuma" (ca 2000p/min juures). Ei saa kütet kätte või õhk on kuskil vahel...vähemalt sedamoodi tundub..
Et siis...oskab keegi midagi soovitada, välja pakkuda. Mis viga/vead olla võivad? Kas saatuslikuks sai paagi tilgatuks sõitmine või hoopis puhastusainetega kütuse kasutamine (tõmbas mingi vana mustuse lahti mootoris) või hoopis mõni muu viga?
Ette tänades.
Märt
Hunnik jamasid
vaata ega see check engine kuidagi kiirusega ei ole seotud...võrdle juhitavust erineval kiirusel,,,,kuidas käimakast jagab?....normaalselt?
mul alguses enda omaga tutvust tehes olid samadasjad...võtsin ette täis hoolduse, ketid, filtrid õlid,
peale selle kõik kombes ja endal ka kindlam tunne......
mul alguses enda omaga tutvust tehes olid samadasjad...võtsin ette täis hoolduse, ketid, filtrid õlid,
peale selle kõik kombes ja endal ka kindlam tunne......
Kuidas check engine on seotud juhitavusega?:poke:Algselt postitas: snowguy
vaata ega see check engine kuidagi kiirusega ei ole seotud...võrdle juhitavust erineval kiirusel,,,,kuidas käimakast jagab?....normaalselt?
mul alguses enda omaga tutvust tehes olid samadasjad...võtsin ette täis hoolduse, ketid, filtrid õlid,
peale selle kõik kombes ja endal ka kindlam tunne......
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vaata , mina olen paaril ngl märganud, et kipub puruks väänduma yks voolik, mis kõrvalistujapool, mootori ja tulemyyri vahelt läheb "karbussi" kylge. ja sealt lisaõhk ja putardamine.
kui poes kohe õigeid kyynblaid kohapeal kohe ei ole
( pcb5evx) siis sobib ka bcp5.... ( lõpp kama) lõpp näitab elektroodi materjali.
kus 4 tk , maksavad ca 130 kr kokku.
kui poes kohe õigeid kyynblaid kohapeal kohe ei ole
( pcb5evx) siis sobib ka bcp5.... ( lõpp kama) lõpp näitab elektroodi materjali.
kus 4 tk , maksavad ca 130 kr kokku.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.


