Saab USA'st
Eks nende Saabidega on samamoodi nagu teiste markidegagi.Seda usa-st autode toomist on lahatud korduvalt erinevates foorumites.Ma ise loen tihti www.tqhq.ee-kasuta seal otsingut.Ja kui eestis oleks võimalik valutult arvele võtta ükskõik millise aastakäigu usa-st ostetud auto siis paneksid kõik siinsed autoesindused oma uksed päevapealt kinni;)
sest raha võim on suur.
sest raha võim on suur.
arvele võtmise pärast ma ei muretse, lihtsalt tuleb arvestada 20k väljaminekuga - americanist saab 4k'ga ümberehitatud ja autosert'ist saan 16k'ga tüübikinnituse. Hinnavahe aga oluliselt suurem kui arvele võtmise, tolli ja transpordikulud kokku. Pigem mõtlesin seda, et äkki on USA's müüdavaid isendeid kulukam ülalpidada, teistsuguse jupid vms, teise kliima jaoks mõeldud jne.
Peale tulede pole miskit erinevat ja ka need on uuematel mudelitel lihtsalt konfigureeritavad testriga.(vanematel kasutatakse lihtsalt teistsuguseid laternaid,kui eur.)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Vana teema ja kaevan ülesse, vältimaks uue teema tegemise.
Point siis selles, et otsin võimalust Ameerikast (vihkan sõna USA:)) autot tuua. Kui midagi head leian siis helistan ka mõnele kaaskannatajale.
Miks ma sii siia kirjutan? Jobu onju, nagu ikka tõeline eesti mees...
Aga sellepärast, et konteinerisse veel mõni auto saaks. Pidavat vist 4 masinat mahtuma nagu ma uurinud olen või kuulnud, noh selliseid tavalisi.
Ise vahin ikka 9-7x- i Tatt tilgub igal õhtul, naine mõtleb juba ammu imelikult, et igal õhtul püksid märjad:drink::D
No vot. Lugu siis selline, et kui kellegi tärkab soov samuti sealt midagi piiluda, võiks ju kopereeruda. Mida veel sealt tuua? Olen veel ATV-de peale mõelnud, need ka seal suht soodsad. Muidugi on ka siin juba neid "languse tulemusi" näha.
Et siis, lugupeetavad. Kiirustagem! Seltsimehed unetud.
Krt, mul praegast torgatas,et võiks miski kokkutuleku teha mingis teatavas stiilis. Noh, mingi filmi vms teemas. Lihtsalt jutu jätkuks.
Illošt õhtat!
NF@naudib ballantinesi...aga ilma jää ja koolata, nii nagu peab.
Point siis selles, et otsin võimalust Ameerikast (vihkan sõna USA:)) autot tuua. Kui midagi head leian siis helistan ka mõnele kaaskannatajale.
Miks ma sii siia kirjutan? Jobu onju, nagu ikka tõeline eesti mees...

Ise vahin ikka 9-7x- i Tatt tilgub igal õhtul, naine mõtleb juba ammu imelikult, et igal õhtul püksid märjad:drink::D
No vot. Lugu siis selline, et kui kellegi tärkab soov samuti sealt midagi piiluda, võiks ju kopereeruda. Mida veel sealt tuua? Olen veel ATV-de peale mõelnud, need ka seal suht soodsad. Muidugi on ka siin juba neid "languse tulemusi" näha.
Et siis, lugupeetavad. Kiirustagem! Seltsimehed unetud.
Krt, mul praegast torgatas,et võiks miski kokkutuleku teha mingis teatavas stiilis. Noh, mingi filmi vms teemas. Lihtsalt jutu jätkuks.
Illošt õhtat!
NF@naudib ballantinesi...aga ilma jää ja koolata, nii nagu peab.

'
Vabandan läbu pärast.
Ammu ilma igatsen omale igapäevasõitudeks 9-7 nelikveolist!
Mõni kuu tagasi kui USD soodne oli siis oleks saanud korraliku auto tunduvalt alla 300K
Kuna selliseid võimalusi ei ole siis ei hakanud võlgu ka ostma, kuigi isutas ikka korralikult
Eks ootan paremaid aegu
Vabandan läbu pärast.
Ammu ilma igatsen omale igapäevasõitudeks 9-7 nelikveolist!
Mõni kuu tagasi kui USD soodne oli siis oleks saanud korraliku auto tunduvalt alla 300K
Kuna selliseid võimalusi ei ole siis ei hakanud võlgu ka ostma, kuigi isutas ikka korralikult

Eks ootan paremaid aegu

Miks mitte?
Igapäeva sõiduks ju mugav ja lisaks nelikveoline mis oleks mulle väga vajalik. Jõudu peaks ka piisama igapäevasteks sõitudeks. Ivometsa korraldatud sügisrallil sai Mart284 autot kiibitsetud
Peab ütlema et V8 hääl on ikka võrratu!
Igapäeva sõiduks ju mugav ja lisaks nelikveoline mis oleks mulle väga vajalik. Jõudu peaks ka piisama igapäevasteks sõitudeks. Ivometsa korraldatud sügisrallil sai Mart284 autot kiibitsetud

Peab ütlema et V8 hääl on ikka võrratu!
Algselt postitas: SvSaab
arvele võtmise pärast ma ei muretse, lihtsalt tuleb arvestada 20k väljaminekuga - americanist saab 4k'ga ümberehitatud ja autosert'ist saan 16k'ga tüübikinnituse. Hinnavahe aga oluliselt suurem kui arvele võtmise, tolli ja transpordikulud kokku. Pigem mõtlesin seda, et äkki on USA's müüdavaid isendeid kulukam ülalpidada, teistsuguse jupid vms, teise kliima jaoks mõeldud jne.
mul on ameerikast toodud 9-3 2003a.polnud seal midagi vaja ümberehitada ja tüübikinnituse sain ka vikingu kaudu 1000 krooniga(vahetanud olen ukseluku,see oli u.500 eeki kallim ,kui euroopa variandil ja lisaõhupumba u. 4000 eek.mida siinsetel saabidel alates 2004a.polegi vist)
Algselt postitas: teager
9-7'l pole EU tüübikinnitust, masin tuleb vastavaks ehitada ning vastavad testid teha.
terv, teager
hei, mis 9-7x siis ei vasta EU tingimustele?
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Teager, olen neid masinaid juba pikemat aega vaadanud. Midagi uut ei tule ega tule. Samuti on seal toodud masinad mõned Ameerikast ning kuidas siis need on oma tüübikinnituse saanud?
Siit saab jah kolmega kätte aga mere tagant SAAB veel soodsamalt ja valik on tegelt meeletu.
Aga huvitav, kuidas need siis ikkagi oma kinnituse on saanud?
Siit saab jah kolmega kätte aga mere tagant SAAB veel soodsamalt ja valik on tegelt meeletu.
Aga huvitav, kuidas need siis ikkagi oma kinnituse on saanud?
Sisse toodud 9-7xdele vaja esimesed gabariidid külge pookida ning tagumine udutuli. Seejärel vastavad testid ja saabki registrisse.
EU'sse müüdud masinatel on see ooper juba seljataga.
Mart284 - kuidas sul 9-7x registrisse võtmisega läks - mida oli vaja teha?
terv, teager
EU'sse müüdud masinatel on see ooper juba seljataga.
Mart284 - kuidas sul 9-7x registrisse võtmisega läks - mida oli vaja teha?
terv, teager
Algselt postitas: teager
Sisse toodud 9-7xdele vaja esimesed gabariidid külge pookida ning tagumine udutuli. Seejärel vastavad testid ja saabki registrisse.
EU'sse müüdud masinatel on see ooper juba seljataga.
Mart284 - kuidas sul 9-7x registrisse võtmisega läks - mida oli vaja teha?
terv, teager
Kasutasin võlusõna - ümberasuja - ja ei mingeid muresid. Sama ka Durangoga (taga punased suunad ja ei mingeid udukaid taga)
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
iisak, käin järgmisel nädalal neljapäeval 27-l Tallinnas ära ja teen mõne 9-7-ga sõitu, ei teagi ju kuidas see masin tundub? Eks siis arutleme edasi.
Vikingis on ju üks müügis, seda mõtlesin proovima minna ja BRC-s vist oli kah.
Kas mart 284-l ka aega oleks???
Vikingis on ju üks müügis, seda mõtlesin proovima minna ja BRC-s vist oli kah.
Kas mart 284-l ka aega oleks???
Algselt postitas: NO FEAR
Kas mart 284-l ka aega oleks???
ma pole nii hästi organiseerunud vend, et teaks lubada järgmist neljapäeva:)
Helista päev varem....
- NO FEAR
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2308
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Tänu mart284 heatahtlikkusele sain proovida seda 9-7-t.
Krt, oli ikka hea tunne küll, kui gaasi põhja tallasin Paldiski mnt-l. Hetk- ja juba oligi lubatud kiirus. Ja mida hääl......
Kõik on ümber sinu ja käe ning jala juures.
Krt, nüüd pean ma veel välja mõtlema, kas mahub eelarvesse. Tähendab kindlasti mahub aga kuidas? Natuke tuleb ju ka majanduslangusega arvestada.
Ei-tegelt oli kaif tunne...
Praegast kaifin vene viina head maitset...eesti oma ei kõlba kuhugi...
Krt, oli ikka hea tunne küll, kui gaasi põhja tallasin Paldiski mnt-l. Hetk- ja juba oligi lubatud kiirus. Ja mida hääl......

Krt, nüüd pean ma veel välja mõtlema, kas mahub eelarvesse. Tähendab kindlasti mahub aga kuidas? Natuke tuleb ju ka majanduslangusega arvestada.
Ei-tegelt oli kaif tunne...
Praegast kaifin vene viina head maitset...eesti oma ei kõlba kuhugi...
no loodame, et varsti saab 97x jaotusse lisa...
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ohoh, ma haistan siin järgmist huvilist juba 
Ma ütleks, et vahe peaks olema Vägagi märgatav.
4.7
Võimsus, kW/pööretel 217 / 6000
Pöördemoment Nm/pööretel 375 / 3600
5.3
Võimsus, kW/pööretel 224 / 5200
Pöördemoment Nm/pööretel 447 / 4000

Ma ütleks, et vahe peaks olema Vägagi märgatav.
4.7
Võimsus, kW/pööretel 217 / 6000
Pöördemoment Nm/pööretel 375 / 3600
5.3
Võimsus, kW/pööretel 224 / 5200
Pöördemoment Nm/pööretel 447 / 4000
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 2005
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Ohoh, ma haistan siin järgmist huvilist juba
Ma ütleks, et vahe peaks olema Vägagi märgatav.
4.7
Võimsus, kW/pööretel 217 / 6000
Pöördemoment Nm/pööretel 375 / 3600
5.3
Võimsus, kW/pööretel 224 / 5200
Pöördemoment Nm/pööretel 447 / 4000
Nende andmete põhjal tundub 5.3 ahvatlevam

Ja veel, kuidas hindate 9-7x salongimaterjale ja viimistluse taset? Kas armatuur on odav plastik ja nagiseb? Kuidas rehvi- ja tuulemüra maanteel kiirusel 90-100 km/h kuulda on?
Algselt postitas: vmaster
Nende andmete põhjal tundub 5.3 ahvatlevam
Ja veel, kuidas hindate 9-7x salongimaterjale ja viimistluse taset? Kas armatuur on odav plastik ja nagiseb? Kuidas rehvi- ja tuulemüra maanteel kiirusel 90-100 km/h kuulda on?
V8 on ikka V8, alla selle on käivitusmootorid:) Salong on kena ja pole kõige odavam plastik. Müra on kah talutav, seda ka 180ga sõites (testitud araabias).
Samas pole mul olnud muid SAABe millega võrrelda, võrdlus on Dodgega ja sellel on kasutusel kõige odavamad plastikud ja pisut jämedam exhaust pipe teeb oma tööd kuuldavalt.