Kesklukk
Kui sa ikka hästi vaatad, siis juhiuksel ukselingil on lukuauk täitsa olemas. Või on mõni agar kodanik ukselingi välja vahetanud? Või mingi musta punni peale pannud?
Hoiad enda võtmel Saabi märki all, samal ajal sikutad sanga osa puldi osast eemale ning saadki võtme kätte.
terv, teager
Hoiad enda võtmel Saabi märki all, samal ajal sikutad sanga osa puldi osast eemale ning saadki võtme kätte.
terv, teager
Seda ma tean, et junni sees on võtiAlgselt postitas: teager
Kui sa ikka hästi vaatad, siis juhiuksel ukselingil on lukuauk täitsa olemas. Või on mõni agar kodanik ukselingi välja vahetanud? Või mingi musta punni peale pannud?
Hoiad enda võtmel Saabi märki all, samal ajal sikutad sanga osa puldi osast eemale ning saadki võtme kätte.
terv, teager

Aga juhipoolse lukuaugu asemel on must nööp- võtme märk peal. See ei liigu, eeldan, et pole lukuauku all.
Vat, siis ikkagi võib seal nööbi all lukuauk ollaRoomlane:
Saabi kohta ei tea, aga uuematel autodel on ukselukul punn peal, lukuauk on all olemas...

- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Oskab keegi öelda kuidas nende võtmetega lood on? Olen näinud OG-l et oli 2võtit mis olid peaga ja 2 olid kile sees ilma peata nagu mingi tooriks vms. Minul on ainult üks võti alles ja auto ise näitab, et 2tk on kunagi aktiveeritud.
Algselt postitas: roomlane
Soovitaks lasta tech2-ga vist see ainus järelejäänud võti ainult aktiivseks jätta.
Ma soovitaks pigem lasta uus võti teha ja siis ümber kodeerida mõlemad. See summa on päris kenake, kui sul VIIMANE ÜKSAINUS võti ära kaob ja siis pead laskma ümber progeda+uute võtmete tellimine.
terv, teager
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: wyxx
Mhmm...VMs lasin teise võtme teha juurde- + oli see, et kõik nupud nö. võtmes sees olemas, varuvõtme otsa jäi tolknema suur must kummist "punn".
Kui nüüd õigesti mäletan, siis kas oli ca. 1200.- EEK või nii.
Tänud info eest, hakkan varsti Carringut susima, et uut võtit vaja:)
Algselt postitas: wyxx
Mhmm...VMs lasin teise võtme teha juurde- + oli see, et kõik nupud nö. võtmes sees olemas, varuvõtme otsa jäi tolknema suur must kummist "punn".
Kui nüüd õigesti mäletan, siis kas oli ca. 1200.- EEK või nii.
Kuida sa nii odavalt nuppudega võtme said? mulle pakuti uud pulti 1700.- eest. Ma kujutan ette et nuppudega võti veel kallim.
Endal probleem on siis selline et EAGLE signalisatsiooni mõlemad puldid on nii lahjast materjalist tehtud et lihtsalty lagunevad ära, nupud on deformeerunud ning rõngakinnitused on ka pealt ära
. Ütleb keegi et kus on võimalik uued puldid saada (neid ju vist programmeritakse) ja mitte lihtsalt uued vaid ka teistsuguse korpusega (vastupidavuse pärast)? Küsin sellepärast et loodan et selle jama pärast kogu signat ei pea uut panema
PS Ei hakka sellepärast uut teemat alustama kuna viimased postitused olid nagu kodeerimisest...

Algselt postitas: saab9-3Algselt postitas: wyxx
Mhmm...VMs lasin teise võtme teha juurde- + oli see, et kõik nupud nö. võtmes sees olemas, varuvõtme otsa jäi tolknema suur must kummist "punn".
Kui nüüd õigesti mäletan, siis kas oli ca. 1200.- EEK või nii.
Kuida sa nii odavalt nuppudega võtme said? mulle pakuti uud pulti 1700.- eest. Ma kujutan ette et nuppudega võti veel kallim.
Ost sai tehtud ca. oktoober 2006. Minu mäletamist mööda oli hind just selles kandis. Ära võta seda 1200.- tõe pähe aga sinna-tänna see hind ikka jäi. (ja sinna-tänna samm ei tähenda minu jaoks mõndasadat krooni)
Uuri veel.
Mina sain ca. 900eeguga puldiga võtme,seega jälle suhtlemise küsimus,kes ja mis hinnaga asja "välja räägib".Algselt postitas: saab9-3Algselt postitas: wyxx
Mhmm...VMs lasin teise võtme teha juurde- + oli see, et kõik nupud nö. võtmes sees olemas, varuvõtme otsa jäi tolknema suur must kummist "punn".
Kui nüüd õigesti mäletan, siis kas oli ca. 1200.- EEK või nii.
Kuida sa nii odavalt nuppudega võtme said? mulle pakuti uud pulti 1700.- eest. Ma kujutan ette et nuppudega võti veel kallim.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Teema nimi sobiv. Autoks Saab 9-3 '03
Probleemiks see, et peale autos olevat kesklukustuse nuppu vajutades annab mingi paari sekundi pärast sellise teate SID'il. Uksed on kõik kenasti lukus (ühe ukse nupp ei liigu ise üles, aga on kinni ja läheb kinni, kui on lahti).

Probleemiks see, et peale autos olevat kesklukustuse nuppu vajutades annab mingi paari sekundi pärast sellise teate SID'il. Uksed on kõik kenasti lukus (ühe ukse nupp ei liigu ise üles, aga on kinni ja läheb kinni, kui on lahti).
Tester külge ja on näha,mis toimub.Arvata on,et lukuvahetus ees.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mu Saabil oli ühel külmal novembriõhtul sama pilt ees (lukke ma ei kontrollinud). Järgmisel hommikul käivitades oli see teade lännu. Ühel päeval serveeris ta mingi muu lukuvea mulle ette: Theft Protection Failure, mille kohta arvasin, et IMMO.
Kui rääkida nati OT, ehk veateadetest, siis on Saab mulle näidanud ka jutukest ABS-i kohta. Lisaks on reguleerinud minu muusikakuulamist, sest ühel päeval "ei olnud" mu Saabil sees vastavat seadet, mis laulaks. Teel Saabijumala juurde hakkas raadio suurest hirmust tümpsuma. Jumal pani testri taha ja ütles, et raadio korras ja viga ei ole, 9-3 talvejamad, sest üks kindel jama oli lisaõhupumba surm, mis niiskuse pärast otsad andis (2003a Saabikute probleem), aga selle kohta hakkas põlema mootorivea tuli. Ootan VM-st uut pumpa (öeldi, et keegi ootab veel).
Tundub, et 9-3 SID (aju pigem) peksab segast - seda just külma ilmaga
Kontrollida tasub igal juhul lasta (eriti just siis, kui see veateade ees on, järgmisel või ülejärgmisel käivitamisel ei pruugi seda teadet enam olla).
Loogika ütleb, et korras auto ei tohiks sellist jama korraldada.
Kui rääkida nati OT, ehk veateadetest, siis on Saab mulle näidanud ka jutukest ABS-i kohta. Lisaks on reguleerinud minu muusikakuulamist, sest ühel päeval "ei olnud" mu Saabil sees vastavat seadet, mis laulaks. Teel Saabijumala juurde hakkas raadio suurest hirmust tümpsuma. Jumal pani testri taha ja ütles, et raadio korras ja viga ei ole, 9-3 talvejamad, sest üks kindel jama oli lisaõhupumba surm, mis niiskuse pärast otsad andis (2003a Saabikute probleem), aga selle kohta hakkas põlema mootorivea tuli. Ootan VM-st uut pumpa (öeldi, et keegi ootab veel).
Tundub, et 9-3 SID (aju pigem) peksab segast - seda just külma ilmaga

Kontrollida tasub igal juhul lasta (eriti just siis, kui see veateade ees on, järgmisel või ülejärgmisel käivitamisel ei pruugi seda teadet enam olla).
Loogika ütleb, et korras auto ei tohiks sellist jama korraldada.