Uskumatu, kui palju positiivseid emotsioone on uuest termostaadist. Klapi vahetamisel juhendusin
Quasimotor'si lehel olevast õpetusest ning kuulasin ka Mr. Qdwin'i soovitusi.
Viimaste eriti külmade ilmadega keeldus auto suurematel kiirustel 80+ üldse eriti soojaks minemast, olgu kliimaseadme juhtseadmel valitud temperatuur mis tahes. Kui temperatuurinäidik tõusis linnas sinisest alast vaevu-vaevu ülespoole, siis vahetatud klapiga ronis näidik üsna kiirelt umbes keskele ning sinna ta sõitmise ajaks jäi. Ja kui varem hakkas salongitemperatuuriga "21" kergelt öeldes jahe, siis nüüd on temperatuur "19" ja on palav.
Qdwini soovitusel puhastasin ka AIC klapi karburaatori puhastusvahendiga ära. See oli üsna õline, kuid õnneks eemaldus sodi üsna kergelt. AIC klapp hoiab tühikäigu pöördeid, mis nüüd on tublisti ühtlasemad. Täna hommikul millegipärast kõikus pööre eriti jubedalt - õli ja muu saast oli külmaga vist eriti tahke.
Klapp ise näeb selline välja.
Ühtlasi puhastasin ka throttle body karburaatori puhastusvahendiga nagu quasimotor'si lehel soovitati. Ka see oli üsnagi pigine. Tegelikult oli ka sisselaskekollektor päris s*tane seest, aga seda ma maha ei hakanud kruvima

Throttle body'st kah üks pilt
