Algselt postitas: Trionic
Kalendrist-šokolaadist on vähe rõõmu,kui masin ei sõida nii,kui peab. Endal on ülipositiivsed kogemused United Motorsiga,kus on tulnud paar korda tehtud tööd üle lasta teha.Mitte keegi pole isegi üritanud vaielda. Võeti kohe vahele ja likvideeriti "kalad". Ma muidugi nõuan ka ise alati maksimumi,kuigi mu auto on nende mõistes vana ja odav.
täiesti OT: aga mis tööd te UM´s lasete teha, et kas ise ei ole võimalik neid asju teha(pole tehnikat), või on garantii see nö märksõna (hetkel mõtlen just veermiku;) )
Kaheaastane veermikuosade garantii jah. Ja lisaks spetsiifilisi abinõusid vajavad tööd.Alati kalkuleerid,kas odavam on ise teha,või sinna viia samal ajal teenides.
Näiteks Iisaku 4 ratta roolimisega tagasilda küll ise näppida ei taha.
Algselt postitas: Trionic
Paigaldusvea puhul tuleks ju paigaldajale pähe istuda. Aga kuidas kusagil kombeks.Ise hiljuti tegin endale "meeldiva" ligi 10 kilose jõulukingi:( .
Vigase momentvõtme süül läks üks mootor natuke katki,aga mina,kui töö teostaja sebisin operatiivselt treilaga masina teisest eesti otsast töökotta,tegin korda ja kõik on rahul(v.a. mu rahakott).Vaeval klienti huvitab,kas mul on viletsad tööriistad,või olen ise jobu. Tema tahab korras masinat.
Lahenduseks siis uus siduriketas. Mingil hetkel üritan pildi ka siia tekitada milline oli kahjustus survelaagril. On veel teadmata kuidas õnnestus paigaldusel selline apsakas teha. Lõpp hea, kõik pool hea:)
Kui juba lahti võtta siis on mõistlik juba kõik välja vahetada. Korv, ketas, survelaager, vända ja kasti simmerid. Uus survelaager+ vahetus kuskil 5k kandis, seda siis OG 9-3-l.
Eih, mul peaks olema see tavaline sidur, mitte hüdrosidur. Ja sellegi poolest ma piirduks ainult survelaagri vahtusega. 5k on veel OK aga on siin inffi tulnud et ka 12k Troostis.
Hakkasin vana auto teemasid lemmikutest kustutama ja siis infoks, et selle teema alguse "imeliku" siduriga sai kokkuvõttes 7a sõidetud, ilma et ta paremaks või halvemaks oleks muutunud.