Tere. Ütlen ausalt- pole kunagi Saabi omanud(seni Audi ja Volvo) ning ainuke side selle margiga on teie foorum. Ja kuna ükski foorum ei püsi koos ilma inimesteta, siis on üks põhjusi Saabi poole kiikamiseks need samad foorumlased, kes nende autodega sõidavad. Eks te mõistate isegi, kuhupoole tüürin. Lühidalt, olen jõudnud 9-3 juurde(miks mitte suurem vend 9-5, sellest ehk edaspidi). Silmapiiril(kuid ikkagi väljaspoole minu kodulinna) hetkel 2 autot:
Saab 9-3 2.0 turbo 120 kW
Saab 9-3 AERO 2.0 151 kW
Mind huvitab just kui palju kallim võib olla AERO ülalpidamikulu võrreldes 2.0se turboga. Selge see, et kütust võtab ta tublisti rohkem, kuid kas see on ainuke mure? Tüüpvead? On keegi autosid vaatamas käinud, tean, et Aerot müüs Jakko ka juba suvel, kuid siis olid mul teised plaanid. Tänud ette.
Saab 9-3 Aero(2000) versus 9-3 2.0t(1999)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7667
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: Uru
Selge see, et kütust võtab ta tublisti rohkem
ei ole sul asjad nii selged midagi

loe rohkem foorumit
siin endale päriseks ostes oleks päris raske nende masinate puhul valikut teha. yks on ikka kõva jupijagu odavam ja teine siiski aero.
arvan, et endale ostaksin odavama ja suurt vahet pole, kuidas yhest punktist teise saan. aga samas ng aero on ikka väga hea tykk. alles yks oli mul päris pikka aega ja mõtlesin, et sellega sõitma jäängi. ta juhitavus meeldis ikka enam, kui 9-5 puhul ja võimsusest ka nagu puudust ei tundnud.

aga võta päev ja mine proovi mõlemad ära. sõida asfaldil ja aukudes ja siis saada aru, mis äkki ei meeldi. ja võtad selle, mis yle jääb ja

edite:
aga bensiini võtavad võrdselt, olenem kõik kuidas vajutad
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



alustad alguses ehk foorumi kasutusjuhendist ja topid lingid vastavalt juhendile siis loed ehk läbi manualid aero versus tavaline turbokas j siis surfad veel nata foorumis
ja kui midagi ikka selgusetuks jääb või küsida tahad siis teed uue postituse või muudad vana:facts:
kena vana aasta lõppu ja uue tulekut saablastele
väike vihje veel sinu otsinguteks et kasuta otsingut ja saabil võtab turbokas kerge jala korral vähem kui vabalthingav ja vaba 2,3 võtab kohati vähem kui tavaline 2,0 ülejäänud avastamisrõõmu ja lugemis vaeva jätan sulle
teretulemast foorumisse
ja kui midagi ikka selgusetuks jääb või küsida tahad siis teed uue postituse või muudad vana:facts:
kena vana aasta lõppu ja uue tulekut saablastele
väike vihje veel sinu otsinguteks et kasuta otsingut ja saabil võtab turbokas kerge jala korral vähem kui vabalthingav ja vaba 2,3 võtab kohati vähem kui tavaline 2,0 ülejäänud avastamisrõõmu ja lugemis vaeva jätan sulle
teretulemast foorumisse
Juhiks tähelepanu aerol armatuuris põlevale ohukolmnurgale ja SID'ile mis peale "Test Brake Lights'i" tahab veel midagi sulle teavitada. Ise valiksin kindlasti aero.
Algselt postitas: snowguy
alustad alguses ehk foorumi kasutusjuhendist ja topid lingid vastavalt juhendile siis loed ehk läbi manualid aero versus tavaline turbokas j siis surfad veel nata foorumis
ja kui midagi ikka selgusetuks jääb või küsida tahad siis teed uue postituse või muudad vana:facts:
Võibolla võtaks pühade ajal veidi vabamalt ja et tümitaks uustulnukaid?

Minu valik oleks kindlasti aero. Kas just see eksemplar, sõltuks juba pärast korralikku ülevaatust asjatundjate juures. Selle raha eest räbalat aerot ei ostaks. Kui eestist korralikku ei leia siis kiikaks Saabide kodumaa poole. www.blocket.se
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Aero suuremad püsikulud on seotud kindlustusega ja paratamatult suureneva rehvikulumise tagajärgedega. Bensiinikulu on sellise pisikese masina puhul niigi üsna tagasihoidlik. Ühe teatud softi puhul saad tavasõidu kulu veelgi alla aga sihipärase kasutamise puhul kaasneb sellega ka pidev siduri ja sidurikorvi vahetamise püsikulu. Aero kooslus tähendab niigi väiksemat bensiinikulu.
Tüüpvigadest: üsna tagasihoidlik heliisolatsioon, esisilla kummipuksid ei kannata valu välja (aitavad polüuretaanpuksid), kere võiks jäigem olla.
EDIT: Tubli TGB!
Tüüpvigadest: üsna tagasihoidlik heliisolatsioon, esisilla kummipuksid ei kannata valu välja (aitavad polüuretaanpuksid), kere võiks jäigem olla.
EDIT: Tubli TGB!
Ärge siis nüüd...
Rumal küsimus, aga millest see SID veel teavitada tahab...? Volvos põles ohutuli ka siis kui klaasipesuvedelik otsas vms. No äkki on lihtsalt piduritule pirn otsad andnud. Lihtsalt usun Saabiomaniku "heas korras auto" kinnitust millegipärast rohkem.
PS. Aga ma luban kasutada rohkem otsingut;)

PS. Aga ma luban kasutada rohkem otsingut;)
Peale auto käivitamist käseb see kiri piduritulede testimiseks korraks pidurit vajutada. Ongi kogu lugu.
Minuteada põleb see kolmnurk keset näidikuid alati kui SID midagi öelda tahab. Antud hetkel siis tahtis ta seda öelda. Kui pidurituled testitud siis kuvatakse järgmine teade kui midagi teatada on.
Nii olen mina asjast aru saanud.
Minuteada põleb see kolmnurk keset näidikuid alati kui SID midagi öelda tahab. Antud hetkel siis tahtis ta seda öelda. Kui pidurituled testitud siis kuvatakse järgmine teade kui midagi teatada on.
Nii olen mina asjast aru saanud.
Aga vaata SID'il TEST kirja juures on veel väike ruuduke seal milles on + märk(seda + märki pildilt ei näe) see tähendab, et peale pidurite testi on tal veel midagi öelda.Algselt postitas: TGB
Peale auto käivitamist käseb see kiri piduritulede testimiseks korraks pidurit vajutada. Ongi kogu lugu.
Ei, ma ei ole, lihtsalt pildilt on näha seda, et ta tahab midagi veel öelda. See ei pruugi midagi hullu olla, võib-olla on ainult esitule pirn läbi vms. Mine vaata autod üle, tavalise 9-3 juures võid uurida miks tal sumpa nii viltu all on ja miks esi iluvõre 900 oma on(Võib olla puhtalt ilu pärast vahetatud) ja muidugi võid auto vedada mõnda korralikku töökotta.Algselt postitas: Uru
Hr. Jürgen, kas te olete autot vaatamas käinud? Jääb mulje, et olete. Mis seal siis häda on?
Ära jaura.Asjad,mida SID kuvab on tühised pisihädad(a´la klaasipesu-,või jahutusvedeliku tase madal,puldi patareid tühjenemas,pirn läbi,jne,) ja ei puuduta üleüldse antud valikuteematAlgselt postitas: JürgenAga vaata SID'il TEST kirja juures on veel väike ruuduke seal milles on + märk(seda + märki pildilt ei näe) see tähendab, et peale pidurite testi on tal veel midagi öelda.Algselt postitas: TGB
Peale auto käivitamist käseb see kiri piduritulede testimiseks korraks pidurit vajutada. Ongi kogu lugu.
Üks käseb foorumi reegleid lugeda,teine ajab lihtsalt igavusest mingit iba suust välja.
Inimene on valiku ees.Kirjutage asjast,kui midagi kirjutada on,ärge norige.
Aero on alati parem valik.Paljud tüüpprobleemid vaevad Aerot vähem.Aga põhiline on ikka masina seisukord. Võta mõni TEADJA kaasa ja vaadake koos mõlemad masinad üle.Kindlasti ei vasta kumbki kirjutatud kiidusõnadele.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Palun veelkord tähelepanu. Kiikasin Talda ka aga, värv oli vale, hind oli vale(st auto oli oma hinda väärt, aga...), uste arv oli vale:P
Mure spetsialistide kaasamisega see, et mul pole ühtegi tuttavat Saabiomanikku, kellega autosid vaatamas käia...
PS. Kas hr. TGB Rootsist auto toomise kogemus on ühekordne või....?
Mure spetsialistide kaasamisega see, et mul pole ühtegi tuttavat Saabiomanikku, kellega autosid vaatamas käia...
PS. Kas hr. TGB Rootsist auto toomise kogemus on ühekordne või....?
PS. Kas hr. TGB Rootsist auto toomise kogemus on ühekordne või....?
Rootsist olen toonud 3 autot. Mujalt veidi enam. Autospetsialistiks ennast ei pea ja toomiskogemused on ka ammused. Rootsist soovitan ostma minna vaid Rootsist uuena ostetud autot mille ajalugu on enam-vähem kontrollitav.
Reisikulud ja kuluv aeg on ju piisavalt olulised et ilma autota või romuga tagasi tulla ei ole meeldiv.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Jakko autot tean ja olen sõitnud. Täiesti OK oli mõned kuud tagasi.
Astus edasi nagi 151kw ikka, ehk siis mootor tundus heas korras olevat.
Teise auto kohta ei oska miskit öelda.
Hind on ka juba väga ok. Auto suht fresh vanuse kohta.
Esisilda uretaanpuksid ja peaks temaga sõita saama küll. Roolilati tugi ja klamber külge ja siis saab isegi gaasi vajutada ilma ,et rool käest ära ei kargaks.
Võta aero:head:, teda pole kallim ülal pidada kui mitteaerot. Lisaks on seal töökindel mitsu vurr(turbo) Lahjematel ei pea turbiinid väga hästi valule vastu.
Ei tea küll mis settingus see 120kw auto on...nimelt ei toodetud sellise võimsusega autot. Äkki on 136kw, aga dynos mõõtis 120kw:D
Astus edasi nagi 151kw ikka, ehk siis mootor tundus heas korras olevat.
Teise auto kohta ei oska miskit öelda.
Hind on ka juba väga ok. Auto suht fresh vanuse kohta.
Esisilda uretaanpuksid ja peaks temaga sõita saama küll. Roolilati tugi ja klamber külge ja siis saab isegi gaasi vajutada ilma ,et rool käest ära ei kargaks.
Võta aero:head:, teda pole kallim ülal pidada kui mitteaerot. Lisaks on seal töökindel mitsu vurr(turbo) Lahjematel ei pea turbiinid väga hästi valule vastu.
Ei tea küll mis settingus see 120kw auto on...nimelt ei toodetud sellise võimsusega autot. Äkki on 136kw, aga dynos mõõtis 120kw:D
Sent from my Monte Carlo using B236
Sõber rääkis, et siin arutatakse mu auto üle..nimelt olen 9-3 aero (2000) omanik..lugu siis selline..auto on toodud Itaaliast ning originaal läbisõit, koos raamatuga on hetkel 112 tuhat..kes korra sisse istub veendub selles ka ise! Armatuuris olnud kolmnurk tahtis saada korraks piduri vajutamist ning natuke klaasipesu vedelikku..kuna on ka tulede kojamehed, siis talle meeldib alati võtta korralik lonks!
Servo raamatu kehtimisel on ka autol mootori garantii, mis aerodel on kaheksa aastat!!! Korra olen seda mõnu kasutanud, kus vahetati rullid, õlid, tihendid, rihmad, karteri tuulutus jne.
Mis puudutab auto ülal pidamist, siis tava 9-3 suurim erinevus on, et talle meeldivad esi kummid ja seda isegi siis, kui Sa seda kõige vähem ootad! Autot olen hingega hoidnud ja hooldanud, nii et kes soovis tulla vaatama, astugu ligi..
Servo raamatu kehtimisel on ka autol mootori garantii, mis aerodel on kaheksa aastat!!! Korra olen seda mõnu kasutanud, kus vahetati rullid, õlid, tihendid, rihmad, karteri tuulutus jne.
Mis puudutab auto ülal pidamist, siis tava 9-3 suurim erinevus on, et talle meeldivad esi kummid ja seda isegi siis, kui Sa seda kõige vähem ootad! Autot olen hingega hoidnud ja hooldanud, nii et kes soovis tulla vaatama, astugu ligi..