ikka tean ning millised andurid on sees.
Koigile kellel on sarnased probleemid: kuidas kontorllida CPS andur vantvoli andur:
kui hakkate auto kaivitada, votate voltmetriga kutusepumbi kaitse, kui volu pumbil on -> cps andur on korras. juhul kui DI on kontrollitud, siis jaab et pump on surnud

samuti CPS anduril peab olema 860ohms pin 1 ja 2 vahel

+/- 90 on okey. aga ikkagi parem kontrollida labi kaitse
:)))) Oppime kontrollida asjud diagnostikata.
Muujale: varsti meie firma toob eestisse odavad scannerid

2k~ ringis, nii et koik saavad ise nautida ja vaadata milles kala, samuti scanner oskab kustutada vead

) protsess juba raakimisel

P.S. OMA AUTOT TULEB TUNDA, juhul kui soidad valismaale et oskaks ise seda valisriigil parandada, point on selles. kuna ma tihti soidan valisriigil, siis minu jaoks on see oluline

) enne sama moodi olen tutvunud nii opel monterey-ga nii bmw e34ga, nii mitsubisi coltiga ja palju muu autodega
