Mure selline, et madalatel pööretel nõkutab. Kuskil üle 3000pöörde kõik korras. Oskab keegi arvata mis võib seda põhjustada? Kui küünlad väsinud peaks nöökima ju koguaeg?
Ja samuti rikketuli vilgub. Vilgutab 4x ja väikesed vahed vahel. Mida see näitab?
9000 2.0 94kw ja 86a
Nõkutab
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
ma võin eksida aga koodi järgi nagu coolant temp sensor ehk jahutusvedeliku andur.
Temp andur seega?
See auto annab veakoode ilma erireziimi viimata?
Kontrollin üle selle anduri.
Nõkutamine võib ka sellest tingitud olla?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Temp andur võib täitsa olla. Kütte segu vale ja seega võib tekkida ka nõksutamine, muide see auto hea auto;) See andur peaks olema käigukasti pool enam vähem termostaadi juures. Ma täpselt ei tea kas on see. Või siis sisselaske kollektori juures. Neid kaks tükki, ma ei tea kumb õige on.
Süütepooli kõrgepinge ots oli täielikult ära põlenud. Panin mingi Opeli süütepooli asemele ja töötab korralikult.
Homme valges vaatan temp-anduri üle. Autodatast võtsin välja takistused eri temperatuuridel.
Normaalne auto muidu, ukselingid tegin korda. Käsipiduri trossid ka puru. Kuidas tal see süsteem välja näeb üldse? Kummalgi poolel oma tross?
Homme valges vaatan temp-anduri üle. Autodatast võtsin välja takistused eri temperatuuridel.
Normaalne auto muidu, ukselingid tegin korda. Käsipiduri trossid ka puru. Kuidas tal see süsteem välja näeb üldse? Kummalgi poolel oma tross?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Jepp. Salongist võtad selle käsipiduri ümbrise ära (harjakese). Seal all kohe mutrid.Väga raske vahetada pole. Ukselinkidel painduvad need sisemised metallid ära ja siis tavaliselt ei kipu enam lahti tulema. Või mis probleem sul üldse nendega oli.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Jepp. Salongist võtad selle käsipiduri ümbrise ära (harjakese). Seal all kohe mutrid.Väga raske vahetada pole. Ukselinkidel painduvad need sisemised metallid ära ja siis tavaliselt ei kipu enam lahti tulema. Või mis probleem sul üldse nendega oli.
Raskelt tulid uksed lahti jah.. Roostesurma ja õli veits ja läks paremaks.
Trossiga oli poes see probleem, et 86a pidi olema mingi ülemineku aeg. Trossid eri pikkusega. Ei tea kumba võtta.
Ise ma arvaks, et mul see vanem versioon, sest mul ei tohiks ei kat-i ja lambdat olla sellel.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Krt mulle meenub, et omal oli ka ilge jama nende trossidega. Ei saanud pingutada. Järelikult olid pikad. Mul oli 86 aasta tonnine. Kati ja lambdat polnud. Ehk lähevad sulle ka siis lühemad.
Tellisin mingisugused ära, eks homme ole näha. Alguses poes öeldi, et sellel aastal peaks olema ühes jupis tross.
Vaatasin just õlitaset ja pole seda sees üldse

Eile põhja all käisin, siis seal õli sissevalamise kohast oli kõik õline. Aga see oli ilusti puhas õli, ei tahaks uskuda, et nüüd nii puhas see seal mootoris on. Lähen kanalile uurima, kust lekib. Kas otsatihend või siis äkki lihtsalt see sissevalamise voolik puru vms.(natukene lihtsam lahendus

VIN koodi järgi ei saa õiget varuosakoodi teada? Viska siia teemasse vin - vaatan mis EPC ütleb.Algselt postitas: ergoh
Trossiga oli poes see probleem, et 86a pidi olema mingi ülemineku aeg. Trossid eri pikkusega. Ei tea kumba võtta.
Ise ma arvaks, et mul see vanem versioon, sest mul ei tohiks ei kat-i ja lambdat olla sellel.
Algselt postitas: suur
VIN koodi järgi ei saa õiget varuosakoodi teada? Viska siia teemasse vin - vaatan mis EPC ütleb.
Nii, VIN kood on YS3CC55D4H1008937
Pean vist otsatihendit vahetama hakkama. Lekkib mis jube.
Tihend olemas. Loodab, et midagi keerulist pole. Vectral ja Jettal olen neid vahetanud. Egas siis sellel ka keerulisem ei saa olla

Algselt postitas: ergoh
Nii, VIN kood on YS3CC55D4H1008937
EPC ütleb mudeliaastaks '87
Vene saidi dekooder annab järgmise info:
VIN: YS3CC55D4H1008937
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9000
Body type: 5-door Combi Coupe
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B202 16V
Model year: 1987
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 008937
Control symbol: Passed
SRS: none
Vasaku trossi originaalkood on EPC andmeil 89 67 481, parema trossi kood 89 70 733
Lisatud failid
Tänud infi eest!!
Homme tegelen asjaga edasi. Täna sai otsatihend vahetatud. Oli lihtsam kui arvata võis. Eks näha ole, kas jäi pidama.
Ühe vennikesega rääkisin ja tema ütles, et mul see vanem versioon 9000-st. Iluvõre pidi vist teistsugune olema vms.
Aga loodame homme, et trossid sobivad
Kompuutri sain ka tööle, just lõpetasin.
Suht algeline on, kuid huvitav silmitseda siiski.
Homme tegelen asjaga edasi. Täna sai otsatihend vahetatud. Oli lihtsam kui arvata võis. Eks näha ole, kas jäi pidama.
Ühe vennikesega rääkisin ja tema ütles, et mul see vanem versioon 9000-st. Iluvõre pidi vist teistsugune olema vms.
Aga loodame homme, et trossid sobivad

Kompuutri sain ka tööle, just lõpetasin.
Suht algeline on, kuid huvitav silmitseda siiski.
Niisiis, temperatuuri anduri vahetasin ära. Armaturis "check engine" ikka vilgutab 4x. Kontrollisin anduri takistused üle ka eri temperatuuridel (autodata andmebaasist võtsin) ja kõik normis.
Mõtlesin, et veakood mälus ja hoidsin tunnikese akujuhet maas. Käima pannes ikka vilgutab edasi.
Tühikäik ka kahtlaselt kõrge, vahel nii 1500pöörde juures, vahel aga jälle normis. Arvasin alguses, et tross kinni, selles mure pole. Pesin tühikäigumootori ja õhulugeja puhtaks. Ikka ei miskit. Vaakumvoolikud ka kontrollisin üle.
Mõtlesin, et veakood mälus ja hoidsin tunnikese akujuhet maas. Käima pannes ikka vilgutab edasi.
Tühikäik ka kahtlaselt kõrge, vahel nii 1500pöörde juures, vahel aga jälle normis. Arvasin alguses, et tross kinni, selles mure pole. Pesin tühikäigumootori ja õhulugeja puhtaks. Ikka ei miskit. Vaakumvoolikud ka kontrollisin üle.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kumba sa ära vahetasid? Kui ma õieti mäletan siis neid kaks tükki. Aga kumb on kumb seda ma ei tea. Nägid neid mõlemaid? Sisselaske kollektori juures oleval on sinine pistik, termostaadi juures olev on lihtsalt üksik juhe.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kumba sa ära vahetasid? Kui ma õieti mäletan siis neid kaks tükki. Aga kumb on kumb seda ma ei tea. Nägid neid mõlemaid? Sisselaske kollektori juures oleval on sinine pistik, termostaadi juures olev on lihtsalt üksik juhe.
Kollektori juures oleva vahetasin, too annab juhtplokile infot.
Termostaadi juures olev on kellade oma.
Alguses auto käima panen, siis korras tühikäik. Käib mõnda aega, siis hakkab tõusma see. :S
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
ahah, sain ise ka targemaks. Huvitav anomaalia jah. Mul oli ka vana tonnisega ilgelt jamasi, no üldse ei töödanud. Lõpuks ei saanudki korralikult käima. Kus need meie Jumalad nüüd on? Neil alati pead pakatavad headest ideedest.
Juba pikemat aega olen sõitnud ilma tühikäigumootorita ringi. Algul külmaga hoian jalaga autot elus, hiljem pole mootorit enam vajagi.
Aga selle probleemi tahaks ikka lahendada.
Praegu puupunnid õhuvoolikutel ees. Näpu vahel vaatasin klapi tööd, siis nagu elutseb täitsa ilusti.. Gaasi andes veits tõmbab klappi irvakile, et sujuvamalt tühikäigule üle läheks gaasi vabastamisel.. Ja siis sulgeb klapi suht. Ühendan aga klapi ringlusesse ja siis kõik. Jätab tuurid peale. Paistab siiski, et mähised nõrgad vms, ja ei jõua klappi kinni tõmmata kui õhk läbi klapi käib. Et haiseb ikka tühikäigumootori vahetuse järgi?
Klapi puhastasin korralikult ära, et mustuses ei tohiks probleem olla.
Või on kellelgi mõni targem mõte?
Aga selle probleemi tahaks ikka lahendada.
Praegu puupunnid õhuvoolikutel ees. Näpu vahel vaatasin klapi tööd, siis nagu elutseb täitsa ilusti.. Gaasi andes veits tõmbab klappi irvakile, et sujuvamalt tühikäigule üle läheks gaasi vabastamisel.. Ja siis sulgeb klapi suht. Ühendan aga klapi ringlusesse ja siis kõik. Jätab tuurid peale. Paistab siiski, et mähised nõrgad vms, ja ei jõua klappi kinni tõmmata kui õhk läbi klapi käib. Et haiseb ikka tühikäigumootori vahetuse järgi?
Klapi puhastasin korralikult ära, et mustuses ei tohiks probleem olla.
Või on kellelgi mõni targem mõte?
Ilma Motronic 2.2 teenindusrežiimi viimata ei hakka see klapp kunagi õieti toimima,isegi,kui ta uus on. Segu,tühikäik ja süüde- nendega vangerdamine eeldab servicerežiimi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Ilma Motronic 2.2 teenindusrežiimi viimata ei hakka see klapp kunagi õieti toimima,isegi,kui ta uus on. Segu,tühikäik ja süüde- nendega vangerdamine eeldab servicerežiimi.
Kas seda saab spets testeriga teostada?
Ei,teatud töövõtetega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989