Saab 9000 Aero, 1997(endine Jürgeni, nüüd Petsi oma)

Jürgen

#26

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: MKD
Huvitav võrdlus sinupoolt. CTR on loodud ringrajale , aero on hoopis teise suunaga, sellest ka vahe, loogiline, et korviste on jäigem-tugevam ning pole nii mugav, kui AEROs nahkistmed, kuid selle eest on külgtugi jällegi korvistmes parem, aeros näiteks ma küll mingit külgtuge ei tajunud.
Millisest aerost sa räägid. Tonnises aeros on külgtuge rohkem kui rubla eest ju. 9-5'l tõesti hoopis teine (lahjem) teema.

Teageri aero istmete pildil on see üsna hästi näha:
http://www.hot.ee/teager/saab/istmed.JPG

Ma arvan samamoodi, et külgtugi on täitsa hea, sa lihtsalt istusid tookord tagaistmel enamus ajast ju.:P Aga teageri hall sisu on küll isuäratav.:cool:
MKD
Postitusi: 33
Liitunud: E Juul 30, 2007 12:38
Asukoht:
Auto:

#27

Väljendasin veidi halvasti, minu arvates on need tonnise aero istmed liiga pehmed sportistme kohta. See on minu arvamus lihtsalt .

Aga teageri tonnise sisu on tõesti kena :) .
Jürgen

#28

No kuna kõik kirjutavad oma auto teemasse mingi ülevaate mis autoga tehtud on selle aasta jooksul, siis mõtlesin võiksin ka kirjutada. Kuid kahjuks ei ole mul midagi peale bensiini lisamise teha vaja olnud, aga uueks aastaks plaane jagub: Puit-nahk rool(ei tea kust on võimalik saada, aga otsin.), esimene käetugi(tellitud), paremad pidurid, turbo(ilmselt mitsu) ja valged suunad külgedele.
HEAD VANA-AASTA LÖPPU!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#29

Rool mul ju olemas.

EDIT: lisasin lingi ka,
Cyber
Jürgen

#30

Sai Turbokell ostetud, kellegil häid ideid pole kuhu paigaldada see? Piilar ja Cap välja jätta, ise mötlesin tuhatoosi asemele muidu.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#31

Algselt postitas: Jürgen
Sai Turbokell ostetud, kellegil häid ideid pole kuhu paigaldada see? Piilar ja Cap välja jätta, ise mötlesin tuhatoosi asemele muidu.
Ega neid variante palju polegi. Tuhatoosi asemele, tulede lüliti asemele või kellade nurka, kus varjab ABS, bensunäidiku jne.
Liiga keskel on teda vilets näha, peab pidevalt pilgu liiklusest kõrvale viima. Tulede lüliti asemel väikese kaldega juhi poole oleks üsna hea, aga siis probleem kuhu jälle lüliti viia.
Mul on ta siiani kelladeploki nurgas.
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#32

Kui kellast raatsid loobuda,otsi vanaversiooni seieritega kellablokk viskad kellaosa minema ja paned asemele rõhukella omal tegin ajutiselt kuni A piilari kellahoidja Speedpartsist saabus .
Jürgen

#33

T-piece sai pandud originaal turbokella volla vahele ja sealt uuele kellale veetud.
Pilt

Nii ta siis hetkel on:
Pilt
Jürgen

#34

1.1/1.2Bar kannatab garrett välja? Mis ajul piir on 1.3?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#35

Minu omal 1.4 bar FCO. Aga ma vist leidsin tolle jublaka üles kust FCO-d reguleeritakse. Mingi pruun jublakas armatuuri all. Kolm juhet jookseb sisse.
Jürgen

#36

Täna otsustas Cruise Control, et nüüd oleks super aeg löpetada koostöö minuga. Kas tulede lüliti juures on mingi juhe mis seotud Cruisiiga?
Jürgen

#37

Cruise jälle töötab, nüüd väike huvi mingi softi vastu, hirsch immod on arvutis olemas, kus neid peale saab panna?:red::red:
Igatahes paar vidinat ootab oma järge ka:
Pilt
Pilt

Nüüd saab turbotada!
:headbang:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#38

Pistad manoka ohutulede lüliti asemele? Kaval...
Jürgen

#39

Nüüd saab pidurdada - sai hangitud puuritud pidurikettad, vaja veel ferodo klotsid osta ja natukene madalam/jäigem vedrustus hankida.
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#40

mul samasugune MBC kapis ootamas oma aega. Kas sul juba see küljes? Omal ka selline pisike manokas olemas, mis sobiks ohutulede auku, kahjus ainult skaala ei sobi :(
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#41

Algselt postitas: Jürgen
Cruise jälle töötab, nüüd väike huvi mingi softi vastu, hirsch immod on arvutis olemas, kus neid peale saab panna?:red::red:
Pole probleemi, teeme ära kui kokkuleppele saame :)
(mis need immod sul arvutis teevad...mingi uut tüüpi viirusetõrje? :P )
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#42

Iga kord kui keegi hakkab oma Garrettiga tonnise softi vahetama, mõtlen kuidas Sebastiani tonnise turbo elab üle kõivõimalikud nihilismid aga mõni vahetab isegi originaalsofitiga oma garretteid nagu sokke... Enne laguneb kogu auto turbo ümber ära. Sul Sebastian on miskine kaval ainult Sulle endale teada olev nõks seal kuskil enda peas ja arvutis peidus!
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#43

Algselt postitas: qdwin
Iga kord kui keegi hakkab oma Garrettiga tonnise softi vahetama, mõtlen kuidas Sebastiani tonnise turbo elab üle kõivõimalikud nihilismid aga mõni vahetab isegi originaalsofitiga oma garretteid nagu sokke... Enne laguneb kogu auto turbo ümber ära. Sul Sebastian on miskine kaval ainult Sulle endale teada olev nõks seal kuskil enda peas ja arvutis peidus!
Ei ole nõksu, ma ise ka kardan. Igal hommikul käivitades vaatan, kas mitte liigselt ei tossa. Aga see "talv" on enamasti möödunud 0,8...0,9 baariga kruiisides. Õnneks EBC-l on mälu 2 settingu jaoks. Minul need 0,85 ja 1,5 baari. Ainult salongis üks nupule vajutus.
Vot niisugune mugavus...aga turbo läheb kunagi suitsema niikuinii, sellest ei pääse :red:

vabandust, et OT

edit: Jürgeni väike eelis see, et auto veel suht uus. Ma tean, et tihti pole ka sellest lugu, aga tekitab kuidagi kindlama tunde, kui et oleks näiteks mingi pre 94 aasta masinaga tegu millel sünnijärgne Garrett.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#44

Algselt postitas: Jürgen
Nüüd saab pidurdada - sai hangitud puuritud pidurikettad, vaja veel ferodo klotsid osta ja natukene madalam/jäigem vedrustus hankida.

mis tootja kettad? ja mis hind, kui saladus pole?
Jürgen

#45

Zimmermann ja hind oli vist 1600 tükk.
Jürgen

#46

Algselt postitas: sebastian
edit: Jürgeni väike eelis see, et auto veel suht uus. Ma tean, et tihti pole ka sellest lugu, aga tekitab kuidagi kindlama tunde, kui et oleks näiteks mingi pre 94 aasta masinaga tegu millel sünnijärgne Garrett.

Naer :D, käisime Ranttoga täna autopoodides kui äkki vaatasin peeglisse ja toss taga, panin bpc tagasi peale, toss kadus:freak:
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#47

Algselt postitas: Jürgen
Naer :D, käisime Ranttoga täna autopoodides kui äkki vaatasin peeglisse ja toss taga, panin bpc tagasi peale, toss kadus:freak:
Kogu see moos ongi sinu risk. Soovid vingemat minekut oma Garrettiga, siis palun. MBC-ga (manual boost controller) võid oma vurri pe...e keerata üsna kiiresti ja ükski konn ei köhi seejuures.
Kui kahtled turbo vastupidavuses, siis soovitan soojalt üle minna Mistu turbole. Seda ka mitmed tonniste omanikud on siin teinud.
Parem soft = "ära kasuta T25 turbot"
Nii lihtne see ongi.
Minusugusest ekstremistist ei tasu ka eeskuju võtta. Tegelikult ma lausa ootan, kui pisike Garrett Maptun stage x softiga oma viimaseid hingetõmbeid teeks, et oleks põhjust parem vurr muretseda.
Kas oled vajaduse korral valmis samasuguseks väljaminekuks?
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#48

Algselt postitas: Jürgen
Zimmermann ja hind oli vist 1600 tükk.

Zimmermanni puuritud kettad ette on ca 1100 tükk, see siis mingi vingem mudel...
Jürgen

#49

Algselt postitas: sebastian
Algselt postitas: Jürgen
Naer :D, käisime Ranttoga täna autopoodides kui äkki vaatasin peeglisse ja toss taga, panin bpc tagasi peale, toss kadus:freak:
Kogu see moos ongi sinu risk. Soovid vingemat minekut oma Garrettiga, siis palun. MBC-ga (manual boost controller) võid oma vurri pe...e keerata üsna kiiresti ja ükski konn ei köhi seejuures.
Kui kahtled turbo vastupidavuses, siis soovitan soojalt üle minna Mistu turbole. Seda ka mitmed tonniste omanikud on siin teinud.
Parem soft = "ära kasuta T25 turbot"
Nii lihtne see ongi.
Minusugusest ekstremistist ei tasu ka eeskuju võtta. Tegelikult ma lausa ootan, kui pisike Garrett Maptun stage x softiga oma viimaseid hingetõmbeid teeks, et oleks põhjust parem vurr muretseda.
Kas oled vajaduse korral valmis samasuguseks väljaminekuks?
Ma olen juba mitsu eelarvesse kirjutanud.:P
Jürgen

#50

Mõtted liiguvad mitsult rohkem GT2860R - 707160 - 5 suunas, mingeid arvamusi on kumb?
Vasta