Suur bensiini kulu?
Kütusekulu mõjutavad üsna paljud asjad. Kui oled kindel, et sõiduharjumused ja trajektoorid on samaks jäänud ning erinevus ei ole tulnud ilmade jahenemisest, siis võib midagi mootori juures kahtlustada. Kõige lihtsam oleks alustada küünalde ülevaatusest. Ka rehvirõhk kontrolli üle, viimane mõjutab üllatavalt palju. Tonnistel pidi termostaat sageli streikima, kah variant.
Küünalde puhul peab ka sädevahet täpselt õige olema (1mm), muidu võib DI kassett oma elu lõpetada, uus maksab suurusjärku 5k. Samuti tuleb turbomootoril küünlaid vahetada intervalliga 20'000 km. Ja kindlasti õiget tüüpi NGK küünlad.
Seal mootoris päris mitu andurit ja enamvähem kõik mõjutavad küttekulu. Lambda, temperatuur, õhulugeja jne. Ega ikka foorumi teel ei tee diagnostikat eriti, kahjuks. Kui armatuuri Check Engine tuli põleb, siis ilmselt mingi anduriga jama.
Kõige targem vast ikka mõnes remondifirmas ära käia, siin foorumis on alajaotuses Hooldus üks teema kus saabile spetsialiseerunud firmad üles loetletud on, võta telefon ja helista neile
Seal mootoris päris mitu andurit ja enamvähem kõik mõjutavad küttekulu. Lambda, temperatuur, õhulugeja jne. Ega ikka foorumi teel ei tee diagnostikat eriti, kahjuks. Kui armatuuri Check Engine tuli põleb, siis ilmselt mingi anduriga jama.
Kõige targem vast ikka mõnes remondifirmas ära käia, siin foorumis on alajaotuses Hooldus üks teema kus saabile spetsialiseerunud firmad üles loetletud on, võta telefon ja helista neile
