9-5 AERO BOV (blow-off valve)

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
hybrid
Postitusi: 20
Liitunud: P Sept 02, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#1

Tere!

Aasta 2000 üheksa-viis Aero otsib endale blow-off valvet. Olen lugenud, et tavalisega läheb ECU lolliks, aga on spets mudeleid, mis on kahe klapiga vms. Kas keegi oskab natukene nõu anda või soovitada töökoda, kuhu tasuks sellise sooviga pöörduda?

Tänud...
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#2

Forge motorsport lehel on küll täitsa sellised bov-d olemas, mis kahe klapiga. Samas by-pass koonusfiltriga on hoopis parem:evil:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#3

Algselt postitas: hybrid
Tere!

Aasta 2000 üheksa-viis Aero otsib endale blow-off valvet. Olen lugenud, et tavalisega läheb ECU lolliks, aga on spets mudeleid, mis on kahe klapiga vms. Kas keegi oskab natukene nõu anda või soovitada töökoda, kuhu tasuks sellise sooviga pöörduda?

Tänud...
Jah on olemas,seliseid, mis su autole sobivad, aga võid arvestada,et hind on neil sinna 3k eegi kanti. Usun, et Troostauto mehed võtavad sind paigaldusega jutule, kui ise ei saa hakkama. speedparts.ee-st saad BOv-i
Sent from my Monte Carlo using B236
hybrid
Postitusi: 20
Liitunud: P Sept 02, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#4

3k pole probleem, kuni mootorisse tolmu ei lasta ja kuni toode ise korralik on.

speedparts.ee ei jäta just head muljet oma vigase kodulehega ja ühe tootega, mis seal asub. On nad muidu usaldusväärsed? Tasub ühendust võtta?

tänud soovituste eest!
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#5

Vaata ikka www.speedparts.se - seal on põhjalik valik kraami.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#6

Speedparts esindaja Eestis on meil ka foorumis. Igal juhul helista ja küsi lisa. Hea asi kodulehekülje taha nüüd küll stoppama ei jää:)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: hybrid
speedparts.ee ei jäta just head muljet oma vigase kodulehega ja ühe tootega, mis seal asub. On nad muidu usaldusväärsed? Tasub ühendust võtta?
Jah, Romza tegeleb speedpartsiga sisuliselt hobikorras ja põhitöö kõrvalt. Kindlasti tal veel muid toimetamisi ka. Kodulehele tegemine tahab ju lisaressurssi.
Siin foorumis on päris palju neid, kes romza teenust kasutanud. Näit kasutaja jaanus, vt tema auto teemat.
Ehk siis on usaldusväärne küll.
hybrid
Postitusi: 20
Liitunud: P Sept 02, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#8

Tänud. Võtan ühendust!

Minu põhitöö jällegi veebilahendused, nii et loodan, et kellegile kriitilise meelega liiga ei tee :evil:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: hybrid
Tänud. Võtan ühendust!

Minu põhitöö jällegi veebilahendused, nii et loodan, et kellegile kriitilise meelega liiga ei tee :evil:

NO näed suurepärane võimalus teha ka natukene müügi tööd kohe ühe kõnega ;)
Iga ratas veab and then some!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Forge motorsport lehel on küll täitsa sellised bov-d olemas, mis kahe klapiga. Samas by-pass koonusfiltriga on hoopis parem:evil:
Kätt südamele pannes võin tõdeda,et T-7 puhul saab ka selline BOW komistuskiviks.Igatahes hävid kõvasti võimsuses.Käigukasti adaptsioonid(aut.puhul) ja ka trionicu enese omad.registreerivad õhukaod leketena(mida need ju ka on,kuna õhumõõturi ja mitme MAP anduri vahelt tehakse "prääksu" taevasse),ning vastavalt selle käituvad ka nii mootori-,kui kastijuhtimine. Aut. kasti käiguvahetused lähevad täiesti rappa.
Kui mind ei usu,osta bow ja katseta. Troll oli piisavalt hea katsepolügoon mul.
hybrid
Postitusi: 20
Liitunud: P Sept 02, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#11

Ühesõnaga 9-5 puhul ei saa "prääksu" teha, ilma et kaotaks võimsuses? Või on selleks siiski mingi võimalus?
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#12

Oota ära mõni ohulekke teke. See peale hakkab prääksuma kindlasti;)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: hybrid
Ühesõnaga 9-5 puhul ei saa "prääksu" teha, ilma et kaotaks võimsuses? Või on selleks siiski mingi võimalus?
Ei hakkaks see prääksutaja ka eriti prääksuma. Kui T-5 by-pass`i ei juhita elektriliselt ja drosselklapi sulgumisel ülelaadimistsüklis kostub tugev ja mõnus "pšššššš",siis T-7`l juhitakse by-pass`i PWM signaalidega toimetava solenoidklapi abil. Ja toimetatakse pidevalt,ka hõrenduse ajal. Susinat kuulda ei ole:gun:
BOW`i peaks ka sama juhtimisega kasutama(kui kasutada T-5 skeemi,on raskelt häiritud käiguvahetus ja - auto dünaamika) ja siis ta prääksuks vaikselt ja pidevalt enam-vähem. Lisaks loetakse taevasse kadunud õhukogus "suureks õhulekkeks sisse,või väljalaskes" veamäludes.
hybrid
Postitusi: 20
Liitunud: P Sept 02, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#14

Asi selge, lennuk on lendamiseks, mitte prääksutamiseks :drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

Ise otsisin lõputult lahendusi Trollile,et sutsakas ka kosta-tunda oleks.Lootusetu.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#16

Minul käib endiselt 5715rpm juures käiguvahetuse hetkel psssst(lisaks ka väike piuks):D. Pole vajagi BOV´i...
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#17

mis see BOW muidu teeb?? ainult h22lt? :)
hybrid
Postitusi: 20
Liitunud: P Sept 02, 2007 12:41
Asukoht:
Auto:

#18

Algselt postitas: MangustGrupp
mis see BOW muidu teeb?? ainult h22lt? :)
Blow Off Valve säästab turbot ka liigse paugu - loe rõhu - eest. Siiski on selgeks saanud, et ainus normaalne lahendus on uuema saabi puhul see rõhk tagasi kasutusse lasta, ehk ByPass Valve.
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#19

Algselt postitas: hybrid
Algselt postitas: MangustGrupp
mis see BOW muidu teeb?? ainult h22lt? :)
Blow Off Valve säästab turbot ka liigse paugu - loe rõhu - eest. Siiski on selgeks saanud, et ainus normaalne lahendus on uuema saabi puhul see rõhk tagasi kasutusse lasta, ehk ByPass Valve.

Tahendab, kui see vidin ara vahetada, siis kiirem hakkab liikuda :D Aga kas on mottet vahetada 98' 2.3 lpt peal? :) Naitex praegu "istme loogi" ei ole.. aga kui mul oli 9000 turbo 16v liikus teistmoodi, ning huvitavam :D
Vasta