No nii valesti ei tohiks ta küll lugeda. Veeretakistus pole liiga suur? No ses suhtes et pidurid pole peal? Laagrid ei tee häält?Algselt postitas: olaviv
Üks variant on, et spidokas loeb distantsi valesti.
Bensiinikulust
Veeretakistus on stendis mõõdetud ja igati normis.
Väikese distantsi korral võib spidoka viga päris oluliselt mõjutada, kui näiteks mõne kümnelise või sajalise edasinihutamine vahele jääb on kohe suur viga sees. Enne ei osanud tähelepanu päärata, nüüd jälgin kas loeb õieti.
Väikese distantsi korral võib spidoka viga päris oluliselt mõjutada, kui näiteks mõne kümnelise või sajalise edasinihutamine vahele jääb on kohe suur viga sees. Enne ei osanud tähelepanu päärata, nüüd jälgin kas loeb õieti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nyyd saan ka siin teemas sõna võtta:
autoks saab 900 classic 1-kraburaatoriga.
teekond Pärnu - Tallinn - Pärnu ja
esimene ots autol taga 2 sillaga treiler; teine ots treileril veel saab. maanteel enamvähem 85 km/h.
sõidetud 320 km. sealhulgas treileriga 300+ km.
tangitud 500 kr eest ; liitri hind 15,20 kr.
keskmine kulu......10,3 L/100 km.
autoks saab 900 classic 1-kraburaatoriga.
teekond Pärnu - Tallinn - Pärnu ja
esimene ots autol taga 2 sillaga treiler; teine ots treileril veel saab. maanteel enamvähem 85 km/h.
sõidetud 320 km. sealhulgas treileriga 300+ km.
tangitud 500 kr eest ; liitri hind 15,20 kr.
keskmine kulu......10,3 L/100 km.

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



selline asi, leidsin kusagilt tehase andmed oma 2.0t mootorile (110kw), et maantee kulu on 6.6 - utoopiliselt väike, ok, arvestame 7,6... aga mul tuli maanteel 8.1 - see on reaalne kulu, arvestades kulunud kütet.
küsimus siis selline, et kui sumpa viimane pütt natuke peetis, kas see mõjub kütusekulule?
küsimus siis selline, et kui sumpa viimane pütt natuke peetis, kas see mõjub kütusekulule?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Alla 8 kulu saamiseks selle suure auto ja võrrimootoriga peaksid sõitma ülisiledal teel, väga heade rehvidega, üksi, kruiisiga. Keset meie s...ta suusailma, suht auguliste teedega ja talverehvidega ilmselt see nii lihtne pole.
Vähegi kaasaegsetel autodel on maanteekulu mõõdetud praktiliselt ideaaltingimustes - väikese veeretakistusega suverehvid, kiirus täpselt 90kmh, möödasõite pole, enamvähem tühi auto, konditsioneer väljas ja muud elektritarvitid miinimumi peal, kvaliteetne küte (oktaanarv loeb), aknad-luugid kinni, tee tasane ja tõuse-langusi pole. Ilmselt on mootoris ka võimalikult vedel õli. Kui mootor on korras ja neid tingimusi täpselt järgid siis ka selle kulu saavutad. Praktikas reeglina ei õnnestu ideaaltingimustes sõita ja tegelik kulu tuleb suurem. Ei maksa arvata, et tootjad selle näiduga otseselt petavad, see oleks liiga lihtne leib igasugu advokaatidele. EL's ka igasugu ametkonnad teraselt jälgivad, et lihtsameelne tarbija petta ei saaks.
Algselt postitas: Cyber
Alla 8 kulu saamiseks selle suure auto ja võrrimootoriga peaksid sõitma ülisiledal teel, väga heade rehvidega, üksi, kruiisiga. Keset meie s...ta suusailma, suht auguliste teedega ja talverehvidega ilmselt see nii lihtne pole.
cyber, krt, kui sa ei tea, siis ära pruugi suud

mis puutub võrri mootorisse siis, ma arvan, et see on eelarvamus. täpselt nii nagu räägitakse, et kui su telefonis pole wifit, siis see pole mingi telefon.
Algselt postitas: ChipyAlgselt postitas: Cyber
Alla 8 kulu saamiseks selle suure auto ja võrrimootoriga peaksid sõitma ülisiledal teel, väga heade rehvidega, üksi, kruiisiga. Keset meie s...ta suusailma, suht auguliste teedega ja talverehvidega ilmselt see nii lihtne pole.
cyber, krt, kui sa ei tea, siis ära pruugi suudauto peab korras olema ja pole mingi utoopia saada kulu alla 7L. käisin eelmine nädal pärnus ja keskmine koos pärnu linnas väikse tiiruga, maanteel suhteliselt paljude mööda sõitudega ja pühapäevase lörtsiga oli 7,2L
mis puutub võrri mootorisse siis, ma arvan, et see on eelarvamus. täpselt nii nagu räägitakse, et kui su telefonis pole wifit, siis see pole mingi telefon.
Ei see Cyber väga luuleta midagi!
Kas see oli sul nüüd arvutuslikult paagiga mõõdetud või see, mis elektroonika ütles? Need ei proogi alati kokku langeda, samuti oleneb kõik millal sa antud kulu ära nullid

Ärgem ajagem siin pilli lõhki. nagu öeldakse, kõik joob ära, mis sisse valan!
Iga ratas veab and then some!
Mõned arvavad siiani et jõud tuleb iseenesest.. mitte millestki! Minu auto tarbib reaalselt nii palju kui tehase andmed ette näevad.
St. 17,6/8,2/11,7 l Nii näitab kompuuter ja reaalsus samuti.
Leian et virisemiseks põhjust ei ole. Kui maksta ei raatsi siis tuleb osta vastav säästu auto. Varuosad odavad ja kütust ei võta jne.
St. 17,6/8,2/11,7 l Nii näitab kompuuter ja reaalsus samuti.
Leian et virisemiseks põhjust ei ole. Kui maksta ei raatsi siis tuleb osta vastav säästu auto. Varuosad odavad ja kütust ei võta jne.

Algselt postitas: IFFAlgselt postitas: ChipyAlgselt postitas: Cyber
Alla 8 kulu saamiseks selle suure auto ja võrrimootoriga peaksid sõitma ülisiledal teel, väga heade rehvidega, üksi, kruiisiga. Keset meie s...ta suusailma, suht auguliste teedega ja talverehvidega ilmselt see nii lihtne pole.
cyber, krt, kui sa ei tea, siis ära pruugi suudauto peab korras olema ja pole mingi utoopia saada kulu alla 7L. käisin eelmine nädal pärnus ja keskmine koos pärnu linnas väikse tiiruga, maanteel suhteliselt paljude mööda sõitudega ja pühapäevase lörtsiga oli 7,2L
mis puutub võrri mootorisse siis, ma arvan, et see on eelarvamus. täpselt nii nagu räägitakse, et kui su telefonis pole wifit, siis see pole mingi telefon.
Ei see Cyber väga luuleta midagi!
Kas see oli sul nüüd arvutuslikult paagiga mõõdetud või see, mis elektroonika ütles? Need ei proogi alati kokku langeda, samuti oleneb kõik millal sa antud kulu ära nullid
Ärgem ajagem siin pilli lõhki. nagu öeldakse, kõik joob ära, mis sisse valan!
jah, mul arvuti näitas ka 7,4 aga reaalselt kulus rohkem, ehk tuli. ega ma väga ei kurdagi. lihtsalt mõtlesin, et kas sumpa võib asja põhjuseks olla?!?!
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Pole see 15l/100km midagi hullu, oleneb muidugi ummikute hulgast. Aga liiga madalate pööretega sõidad. Kiirenda intensiivsemalt, saad kulu märgatvalt alla. Mootoril ju kergem hingata siis.
Algselt postitas: olaviv
auto: 9000, 2.3T 147kw
olud: ainuld linnasõit, lühikesed otsad, ummikud jne.
kulu: 24 l/100
järgnevad mõõtmised annavad vähe normaalsemaid numbreid:
20, 0 ja 17,35 l/100 (linn 100%)
9,33 l/100 (mnt 95%, linn 5%)
aga ikkagi nagu paljuvõitu. Samas mingit kotermanni kuskil silma ei hakka. Õhufilter uus, küünlad ja DI uus, sädevahe õige, turbo ja vaakumi lekked kõik likvideeritud, küünlad pole tahmas, väljalaske gaaside CO ja CH näidud madalad nagu uuel auto, silindrite survet mõõtsin ka ja näidud ilusad. Peale termostaadi ei oska nagu midagi kahtlustada. Mingi eriti kaval kotermann

No palju mis palju, isegi 100% linn ei tohiks selliseid numbreid anda olenemata käigukastistAlgselt postitas: olaviv
järgnevad mõõtmised annavad vähe normaalsemaid numbreid:
20, 0 ja 17,35 l/100 (linn 100%)
9,33 l/100 (mnt 95%, linn 5%)

Järgmised kahtlusalused rehvid - kas väga viletsad ja/või väga tühjad.
Rattalaagrid - hakkavad kõik läbi minema.
Pidurid - jäävad sõites peale.
...et äkki veeretakistus on ebaloomulikult suur.
Aut kast jah aga see iseenesest ei tõsta kulu nüüd nii palju. Aga kikdowni peaks tõesti laskma spetsidel üle vaadata.
Veeretakistused sai piduristendis üle kontrollitud ja vana väitel igati OK. Rehvirõhk ok aga rehvid on mingi odavam kraam ja karta on, et veeretakistus vilets.
Linnasõidu kulu osas ma väga ei viriseks, antud trajektoor on mul ikka päris karm, iga natukese aja tagant tuleb seisatada, foorides rohelist lainet pole ja paigal tiksumist on palju. 7km liikumist, 20-25min aega, 15-20 paigaltvõttu - erilist ökonoomikat sellise sõiduga ei arenda.
Veeretakistused sai piduristendis üle kontrollitud ja vana väitel igati OK. Rehvirõhk ok aga rehvid on mingi odavam kraam ja karta on, et veeretakistus vilets.
Linnasõidu kulu osas ma väga ei viriseks, antud trajektoor on mul ikka päris karm, iga natukese aja tagant tuleb seisatada, foorides rohelist lainet pole ja paigal tiksumist on palju. 7km liikumist, 20-25min aega, 15-20 paigaltvõttu - erilist ökonoomikat sellise sõiduga ei arenda.
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: R Aug 04, 2006 7:06
- Asukoht:
- Auto:
Aga mul oli nii, et kui auto veel terve oli, et kõik bensiini võttis ära mis sisse kallasin....kordagi pole olnud juhust, et oleks midagi tagasi ta käest saanud...kas midagi võis väga rikkis olla?:)
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: IFFAlgselt postitas: M.T
Aga kas selline asi on võimalik, et bensukulu maanteel ühtlasel kiirusel sõites on 7-7.5l/100km, autoks on 9000 2.3 turbo
On küll võimalik ning täitsa reaalne.
Isegi alla 7 võib minna kui üle 100km/h ei kihuta. Jaanuaris tulin Tallinnast Tartu 3 inimest autos. Nullisin keskmisekütusekulu ära ja sain 7.1. -91a CC peaks ekonoomsem veel olema ~200kg kergem. Kaks CC 2.0 vabaõhuhingavad, mis mul olid, maantel sõid 6-6,5, CS sama mootoriga 6,5-7L/100km
__In Boost We Trust__