Otsisin foorumis ringi ei leidnud midagi tarka kõlarite kohta
Äkki soovitate tagumisi ovaale midagi normaalset mis läbi ei põruks
Originaalid tunduvad ikka hirm lahjad olevat vahest tahaks nagu kõvemini ka kuulata.
Samas kui kellelgi vedeleb midagi normaalset, mida müüa andke teada.
tonnise tagumised ovaalid
ma ostsin omale vääna lammutusest, olen siiani originaalidega rahul:freak:
üks paar jäi veel sinna. Teiste kohta ei oska eriti vastata.
Originaalid on bassi kõlar ja kõrged eraldi. Vähemalt minu teadmiste ja nägemuste kohaselt.
üks paar jäi veel sinna. Teiste kohta ei oska eriti vastata.
Originaalid on bassi kõlar ja kõrged eraldi. Vähemalt minu teadmiste ja nägemuste kohaselt.
Saku PEOREKKA hooldaja:)
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
mul pole just tegemist kõige rohkem levinud saabi originaal stereoga ja tal tundub seda võimu ka suts rohkem olevat kui need kõlarid kannatavad
Pole eriline audio friik seega kõllidest suurt ei tea aga kvaliteetsest soundist ära ei ütleks.
Pole eriline audio friik seega kõllidest suurt ei tea aga kvaliteetsest soundist ära ei ütleks.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ei ole multimeetriga reaalsust kontrollinud aga võimendi voolujuhtmed on kuidagi peenikesevõitu tonnisel. Ja soovitan vilti ning pigimatti ojeldamatult igale poole toppida. Vahe on tuntav! Muusika jaoks jääb rohkem detsibelle varuks, seda vaatamata tagasihoidlike originaalvaljukatele. Mu meelest hakkavad kõikide esimeste valjukate ja tagumiste kõrgete plekine hääl enne kõrvu kiusama, kui nad plärisema hakkavad.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
kuna sellel blaukaril mis minu masinal peal on annab regullida basse ja kõrgeid täpselt sinna kuhu vaja siis tagumised ei kannata basse välja.
seega paremaid kõlle on igal juhul vaja.
See muidugi ei tähenda et villa ja pigi ei peaks panema.
seega paremaid kõlle on igal juhul vaja.
See muidugi ei tähenda et villa ja pigi ei peaks panema.
Otsi netist äkki leiad kuskilt ovaalid komponent kõlarid, twiitereid ei pea ju panema. Sinna peaks minema vast 6x9 kõlar, NG olid igatahes seal 20 w nominal ja 40 w max, kõlarid ja need plärisevad mul kah suht koledasti juha. Mina soovitaks rõhku panna esikõlaritesse ja need väljavahetada heade komponent kõlarite vastu (helipilt muutub kohe 180 kraadi) ja siis edasi nokitseda
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: vulkanus
kuna sellel blaukaril mis minu masinal peal on annab regullida basse ja kõrgeid täpselt sinna kuhu vaja siis tagumised ei kannata basse välja.
seega paremaid kõlle on igal juhul vaja.
See muidugi ei tähenda et villa ja pigi ei peaks panema.
Mis nom võimsus "blaukaril" on? Võib mitte piisav olla.
Mul seisab Pioneer 4X27W nom. ja orig. kõlarid teevad täitsa heat häält (suurt vahet Pioneeri ovaalidega 80W nom ja 330max ei ole), kõrgeid on küll vähe, aga tweeterid aitavad.
Kui tahad bassi siis ainult woofer aitab;)
__In Boost We Trust__
minu on eelmine ahv kõik tagumised kõlarid pihta pannud....äkki mõni tark oskab öelda kas kasulikum ise sinna midagi toppima hakata või mingi kõlar lihtsalt pagassi koos võimuga lükata kuna eelmisest on ilusti kvaliteetselt veetud juhtmed nii võimule kui kõllile alles jäänud
Algselt postitas: roomlaneAlgselt postitas: snowguy
minu on eelmine ahv kõik tagumised kõlarid pihta pannud....äkki mõni tark oskab öelda kas kasulikum ise sinna midagi toppima hakata või mingi kõlar lihtsalt pagassi koos võimuga lükata kuna eelmisest on ilusti kvaliteetselt veetud juhtmed nii võimule kui kõllile alles jäänud
Mul seisavad oma NG900 tagumised ovaalid keldris. Kui soovid, siis osta ära![]()
tead isegi et mul praegu saabiga tähtsamaidki asju soetada ja paigaldada tarvis:)
Kõik oem valjukad tasub kohe lendama õpetada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Just niimoodi tegingi, esialgu lennutasin nad garaazhi ja auke täidavad nüüd way paremad Hertz'id.Algselt postitas: Trionic
Kõik oem valjukad tasub kohe lendama õpetada.
Kui enne ei teinud vahet kas autos mängib 192kb/s mp3 või wav, siis nüüd astus elevant küll kõrva pealt ära

Mul sama jama. Tagumised originaalkõllid täielik saast, kuigi visuaalsel vaatlusel terved ja lähedalt ja vaikselt kuulates justkui töötavad. Ees kaheribalised originaalid, mis ei kõlba ka kuhugi. Enne järgmist kuud ei anna midagi ette ka võtta:(
Alustan vist siiski esimestest kõllidest ja makist.
Alustan vist siiski esimestest kõllidest ja makist.
Nimevahetus vl -> Veiko
Küsiks korra vahele, et meie pere tonnisel on taga kaheribalised, mis kannavad Nokia logo magnetitel:o on need siis originaalid? Orig. CD-mänguriga enne koodiäraunustamist müdisesid küll suhteliselt korralikult (noh minu jaoks:))
Ei kannatanud järgmise kuuni. Käisin Järve Noore Tehniku poes ja küsisin hea kvaliteedi ja normaalse hinnaga 10 cm kõlle. Müüja soovitas Hertz DCX-100, mis hinna poolest olid pigem üle keskmise, aga ma ei kahetse. Vahe võrreldes originaali komponentidega on oluline ja loomulikult uute kõllide kasuks. Kõrgeid ja keskmisi sagedusi mängivad palju paremini ja puhtamalt. Originaalid tegid sellega võrreldes mingid kummalist kõminat, mis minu kõrvakuulmisega eriti ei haakunud.
Lisaks meenus, et riiulil seisavad vanast ajast veel VDO-Dayton HSP-1721 kõllid, 17 cm kaheribalised, mida VDO-Dayton nimetab High Line kõlariteks (võib-olla küll mitte Alpine standardi järgi, ei tea). Püüan natuke vineeri tikksaagida ja originaali 6x9" augu kohale need aretada. Usun, et originaalist (jah mul ka NOKIA-d) on oluliselt paremad.
Aga sellele väikesele aretusele peaks lõpuks ilmselt siiski lisama ka subwooferi (mis võtaks võimalikult vähe ruumi)
Lisaks meenus, et riiulil seisavad vanast ajast veel VDO-Dayton HSP-1721 kõllid, 17 cm kaheribalised, mida VDO-Dayton nimetab High Line kõlariteks (võib-olla küll mitte Alpine standardi järgi, ei tea). Püüan natuke vineeri tikksaagida ja originaali 6x9" augu kohale need aretada. Usun, et originaalist (jah mul ka NOKIA-d) on oluliselt paremad.
Aga sellele väikesele aretusele peaks lõpuks ilmselt siiski lisama ka subwooferi (mis võtaks võimalikult vähe ruumi)
Nimevahetus vl -> Veiko
Ka mina olen hädas nende orginaal kõllidega, (ng 900) asi on eriti hull
kuna üks tagumine ovaal ütles täiesti üles. Otsisin ja leidsin sellised ovaalid. Kuna olen auto helisüsteemide kohapealt täielik võhik siis küsingi, kas need sobivad orginaalide asemele ? Kas makk toidab need ära ? Autos orginaal makk nelja kõlariga.
http://www.elfaelektroonika.ee/cgi-bin/ ... =615-10114
Palun vastake.

http://www.elfaelektroonika.ee/cgi-bin/ ... =615-10114
Palun vastake.
Hertz on üks kaubamärgi nimi.Tuntus või mitte tuntus on suhteline mõiste.Ma ei tea, kas Audison on tuntud või tundmatu laiadele massidele.
1979 loodi Itaalias firma Elettromedia, kes lasi esimese Audisoni nimelise võimendi välja 1983.1987 lisati toodangusse märk AudisonCable, nüüd AudisonConnection, mis toodab kaableid võimendite kasutamiseks.1998 hakati tootma valjukaid kaubamärgiga Hertz, väitega, et nad peavad oma võimenditele sobivaid valjukaid ka pakkuma.Hertzi tipp on Mille seeria, mille kolmeribaline krossoveriga komplekt maksab meil 25 000.Odav komponentidega ots algab 1000-st.Vallika autosse läks 2-tonnine komplekt ja selle raha eest mängib küll.Tippkvaliteeti ei ole selle raha eest eriti oodata.Mis ei ole muidugi lõplik väide.Paigaldus on see, mis asja mängima paneb ja odava asja võib ka suhteliselt hästi käima saada.Ja ahela tugevuse määrab nõrgim lüli.Ehk ka muud osad peavad proportsioonis käima.
Kuna hetkel on ühed vana põlvkonna Millede kolm riba saadaval, siis mõtlesin isegi selle peale.Konsulteerisin targemaga, siis tema rääkis,olles kuulnud autot nendega, et ei olnud see tulemus nii väga hea.Et on tunduvalt paremaid.Liialt üles haibitud on see märk.Samas on kõik nii suhteline, et kes mida on endale eesmärgiks seadnud.
Mulle ei ole muidugi palju kogemusi, aga oma kitsa silmaringiga saan ma väita seda, et kõikidest võimendeist, mida mina olen saanud enda autos poovida, oli parim üks vana Audisoni võimendi.Mul on autos kolm võimu kaks neist audisonid, aga see mida heaks nimetasin on asendatud teise tootja oma, aga ka itaallasega.Nimelt on mul osa transe maha kärsanud ja ootavad vahetamist.Minu arust ei ole audisoni tipp samast ajast ka nii hea, kui just see, mis mul remonti ootab.Kuna mul on mõlemad võrdlemiseks olemas.Samas on mul neid odavaid audisone ka ja ma leia küll, et need midagi head oleksid.
Kõik need väited ei ole ilmeksimatu tõde, vaid vaade läbi minu kitsa silmaringi pilu ja pisikese mätta otsast.Kuna heli taasesitus on raskemini hinnatav, kui näiteks auto hobujõud rullidel ja reaalne kiirendus sajani, siis on võimalikud igasugused arvamused.Ühed tahavad, et joon jookseks kõikides sagedusalades sirgelt, suur osa tahab bassi esile tõsta.Mina olen arusaamisele jõudnud, et saadav emotsioon on tähtsam, kui see sirgjoon.Mida paremini tajuv kuulaja on, seda rohkem võivad teda muidugi häirida lohud ja muhud karakteristikus, aga esimene peaks ikkagi emotioon olema.Samas ei tule emotsioone ilma kuuldavate detailideta ja detaile ei tule väga odava prügiga.
1979 loodi Itaalias firma Elettromedia, kes lasi esimese Audisoni nimelise võimendi välja 1983.1987 lisati toodangusse märk AudisonCable, nüüd AudisonConnection, mis toodab kaableid võimendite kasutamiseks.1998 hakati tootma valjukaid kaubamärgiga Hertz, väitega, et nad peavad oma võimenditele sobivaid valjukaid ka pakkuma.Hertzi tipp on Mille seeria, mille kolmeribaline krossoveriga komplekt maksab meil 25 000.Odav komponentidega ots algab 1000-st.Vallika autosse läks 2-tonnine komplekt ja selle raha eest mängib küll.Tippkvaliteeti ei ole selle raha eest eriti oodata.Mis ei ole muidugi lõplik väide.Paigaldus on see, mis asja mängima paneb ja odava asja võib ka suhteliselt hästi käima saada.Ja ahela tugevuse määrab nõrgim lüli.Ehk ka muud osad peavad proportsioonis käima.
Kuna hetkel on ühed vana põlvkonna Millede kolm riba saadaval, siis mõtlesin isegi selle peale.Konsulteerisin targemaga, siis tema rääkis,olles kuulnud autot nendega, et ei olnud see tulemus nii väga hea.Et on tunduvalt paremaid.Liialt üles haibitud on see märk.Samas on kõik nii suhteline, et kes mida on endale eesmärgiks seadnud.
Mulle ei ole muidugi palju kogemusi, aga oma kitsa silmaringiga saan ma väita seda, et kõikidest võimendeist, mida mina olen saanud enda autos poovida, oli parim üks vana Audisoni võimendi.Mul on autos kolm võimu kaks neist audisonid, aga see mida heaks nimetasin on asendatud teise tootja oma, aga ka itaallasega.Nimelt on mul osa transe maha kärsanud ja ootavad vahetamist.Minu arust ei ole audisoni tipp samast ajast ka nii hea, kui just see, mis mul remonti ootab.Kuna mul on mõlemad võrdlemiseks olemas.Samas on mul neid odavaid audisone ka ja ma leia küll, et need midagi head oleksid.
Kõik need väited ei ole ilmeksimatu tõde, vaid vaade läbi minu kitsa silmaringi pilu ja pisikese mätta otsast.Kuna heli taasesitus on raskemini hinnatav, kui näiteks auto hobujõud rullidel ja reaalne kiirendus sajani, siis on võimalikud igasugused arvamused.Ühed tahavad, et joon jookseks kõikides sagedusalades sirgelt, suur osa tahab bassi esile tõsta.Mina olen arusaamisele jõudnud, et saadav emotsioon on tähtsam, kui see sirgjoon.Mida paremini tajuv kuulaja on, seda rohkem võivad teda muidugi häirida lohud ja muhud karakteristikus, aga esimene peaks ikkagi emotioon olema.Samas ei tule emotsioone ilma kuuldavate detailideta ja detaile ei tule väga odava prügiga.
Mugavaks teeb heli pigem paigas faas,kui sirge karajoon.
Sümboolse hinna eest oleks pakkuda sellised, http://www.noortehnik.ee/index.php?id=2&id2=11&id3=70
proovimis võimalus ja siis otsusta kas sobivad
proovimis võimalus ja siis otsusta kas sobivad