6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#51

Pildid olid megasuured, aga praeguseks on need oluliselt väiksemaks tehtud. Cyber tubli.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#52

huvitav lähenemine asjale.siia lisan ka omapoolsed mõtted:

muidugi me saame aru, et sellise magnetisysteemi puhul on tegemist Focault´i vooludega mis alluvad täielikult Lenzi reeglile: nad valivad need teed ja suunad, et oma mõjuga võimalikult tugevalt vastu panna neid esile kutsutud põhjusele. Et mida tugevam pysimagneti pooluste vahe , seda tugevam vastasmõju. Muidugi need jõud on seespidised ja jagunevad ristlõikes ebayhtlaselt: need justkui tõrjutakse pinnale. Seda nähtust nimetatakse skinnefektiks ( tulnud inglise keelsest sõnast skin- nahk) ehk pinnanähtuseks. Seepärast on vajalik kasutada magnetvoo paremaks ärakasutamiseks väiksemat ristlõiget, läbi mille tungivad Lorenzi jõud. Samuti peaks häid tulemusi saama pysimagneti asendamisel pooliga.ja sellisel juhul mängib tähtsust induksioonivoolu suund. (Kui läheb valetpidi, siis efekt haitub ja pooli poolt tekitatud omamagnetmoment pyyab nõrgendada välise voo muutumist.

Aga selline katsetamine on alati huvitav ja tavalislet kõikidel katsetajatel jääb puudu vaid see väike samm, just see kõige pisem, et asi kasulikuse poole peale hakkaks toimima.
Aga jõudu proovimisel
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#53

saabnetis saab uustulnuk jõhkramalt peksa kui Ilmar Raagi dok filmis...aga see selleks. Kas antud süsteemiga mingit riski faktorit ei kaasne? Huvitav kui kütte paaki panna vana hea keeduspiraal kas oleks sama effekt? vast oleks sõites hirm nii vali et kütet kuluks vähem.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#54

väike seletus ka:
siinsel joonisel on kenasti näha, kuidas magnetvälja toimel yhed molekulid on oma positiivse otsa negatiivse laengu poole ja negatiivse otsa pos. laengu suunas.

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#55

Rahu, ainult rahu ... Saabnetis olemas meil ju Leidur Leo ja Jaan Tatikas ... Päris sellist materdamist ei ole hea lugeda, kuigi väike sarkasm on ju kah edasiviiv jõud millegi tõestamisel. :)
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#56

Natuke OT, aga ..

Tugeva magnetvälja mõju ei maksa alahinnata tegelikult. Eksisteerib palju sellist, millest ükski füüsikaõpik midagi ei pajata.

Suur idanaaber tootis ja müüs ammu juba veekraani otsa käivaid magnetpadruneid, millest läbijooksnud kraanivesi tõepoolest ei moodusta kõva katlakivi, vaid pigem midagi sellist kohupiimalaadset (päris oluline kui palju vett keedetakse, näiteks destillaatoris).

Ülikoolis olid need edukalt käigus ilma, et kari doktorikraadiga keemikuid osanuks nähtust atomistlikul tasemel korralikult ära seletada.

Kas analoogiline nähtus võiks ka kütusekulule kaasa aidata .. raske öelda. Kindlasti on veemolekulide korrastamine ja suunamine palju kergem kui tohutu kirjul seltskonnal vähepolaarsetel alkaanidel, aromaatikal jms mis bensiini moodustavad. Kui ta aitaks näiteks aurustumiskiirust või põlemiskiirust ühtlustada, siis võiks ju kasu olla.
Kütusekulu langus oleks siis täielikuma põlemise tulemus.

Ise küll usuks alles tõsiste katsete järel.
Kasutaja avatar
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#57

Algselt postitas: Tan
...
Ise küll usuks alles tõsiste katsete järel.

Need katsed on sarnase tööpõhimõttega kütusesäästuvidinatega juba tehtud. Madman viitas eespool ühele lehele, kus omakorda on selline link: http://www.epa.gov/orcdizux/consumer/reports.htm.
Niipalju kui mina jõudsin erinevaid testitulemusi uurida, kippus nende testide järeldus olema ikka samasse väravasse: erinevust nn puhta masinaga ei olnud.

Kindlat kütusesäästu annavad ikka varuratta väljaviskamine, õige rehvirõhk, õrnem jalg ning enne sõitu korralik kempsuskäik.
:beer:
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#58

Algselt postitas: kaarel
...
Need katsed on sarnase tööpõhimõttega kütusesäästuvidinatega juba tehtud. Madman viitas eespool ühele lehele, kus omakorda on selline link: http://www.epa.gov/orcdizux/consumer/reports.htm.
Niipalju kui mina jõudsin erinevaid testitulemusi uurida, kippus nende testide järeldus olema ikka samasse väravasse: erinevust nn puhta masinaga ei olnud.
...

No ma pidasin silmas konkreetset seadet ja tõsiseid katseid. Sellised nagu seal, kus alguses on mingil ühel vanal saral pidur peal ja pärast mitte, pole IMHO mõtet isegi dokumenteerida.

Aga su väljapakutud säästuplaanid on kindlasti toimivad, lisa sinna veel kaalujälgmine :poke:
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#59

Mina lähen homme poodi ja varustan end füüsika õpikutega.:D
Kasutaja avatar
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#60

http://www.epa.gov/orcdizux/consumer/de ... lysis1.pdf peaks olema suht sarnane apastraat.
Tsiteerin:
The Super FUELMAX is described by the manufacturer as a set of two magnets made with “a neodymium blending”.
ja
The manufacturer claims that, “After going past the FUELMAX device, the hydrocarbon chains are fractured into smaller pieces by resonance, and now positively charged the fuel molecularly attracts the air for better oxidation.”
Kokkuvõte on aga sootuks selline:
The EPA concludes the following from the testing conducted on these two vehicles: the Super FUELMAX device has no effect on fuel economy or exhaust emissions.
Arvestades (minu arust) suht sõltumatut testijat, päris korralikku portsu testkilomeeterid, ei julgeks ma konkreetset testiseeriat lugeda päris umbluuks. Tõsi ta on, et EPA (Environmental Protection Agency) poolt läbi viidud katses polnud kasutusel päris sama seade, mille hr Rpm kokku pani, kuid tööpõhimõte peaks olema siiski sama.
Algselt postitas: Tan
No ma pidasin silmas konkreetset seadet ja tõsiseid katseid. Sellised nagu seal, kus alguses on mingil ühel vanal saral pidur peal ja pärast mitte, pole IMHO mõtet isegi dokumenteerida.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#61

Millegipärast tundub see EPA olema samast sarjast nagu "sõltumatu Šveitsi juukseinstituut":bs:
Muide. Õlle kõrvale tuli selline täiesti lambist mõte: Kas sellise supermagnetiga kapoti avamine ka võimalik on:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#62

Siit oleks selle saanud odavamalt
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fuel-Mag ... 0219881101
:thumb:
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Kasutaja avatar
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#63

Ei, Iisak - kahjuks on EPA selline hull riiklik agentuur USA-s, kelle kleepsud kippusid mõnda aega tagasi enam-vähem kõiki arvutimonitore kaunistama. Kontrollib üle lombi vist enam-vähem iga p...ulaskmist. Päris pesupulbriinstituudiga tegu ei ole. :nono:

total OT: Wikipedias oli hoiatav jutt, et neid neodüümmagneteid pole hea mitmekaupa alla neelata, kuna nad võivad soolikad kokku pigistada või nt südamestimulaatori ära rikkuda.
Algselt postitas: iisak
Millegipärast tundub see EPA olema samast sarjast nagu "sõltumatu Šveitsi juukseinstituut":bs:
Muide. Õlle kõrvale tuli selline täiesti lambist mõte: Kas sellise supermagnetiga kapoti avamine ka võimalik on:wtf:
Kasutaja avatar
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#64

Tavai, Eleri - tule nädalavahetusel salaja Tartu ja hakkame neid jubinaid tootma!
Ma sain ühe salajase lehe pealt joonise ka kätte:
Pilt
MAKE A FUEL MAGNET.
http://www.magnetswork.com
:headbang:
PS ärme ühelegi autotootjale sellest räägi, muidu nad teevad kõik autod ökonoomseks.
PPS ei ole leidnud ühtki lehte, kus oleks mõni tõsiseltvõetav uuring asja toimivusest. Reklaamitakse nagu vesipiipu, mis tervisele head teeb. :wall:
Algselt postitas: Eleri
Siit oleks selle saanud odavamalt
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Fuel-Mag ... 0219881101
:thumb:
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#65

Algselt postitas: iisak
Muide. Õlle kõrvale tuli selline täiesti lambist mõte: Kas sellise supermagnetiga kapoti avamine ka võimalik on:wtf:
ole nüüd. "ainus rõõm on ära panna" Pilt

las ta katsetab. ning las mõõdab ilma leiutiseta oma kulu ära. tõik, et sel teemal kirjandust on,
võiks ideaalmaailmas muuta inimese avatumaks (tema jaoks) uutele teooriatele.
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#66


las ta katsetab. ning las mõõdab ilma leiutiseta oma kulu ära. tõik, et sel teemal kirjandust on,
võiks ideaalmaailmas muuta inimese avatumaks (tema jaoks) uutele teooriatele.

asi on ju ära katsetatud, mythbusters tegi seda, ja just nimelt selle ebay komplektiga. ei toiminud mingit pidi. mitte, et ma kellegi hoogu tahaks maha tõmmata.:)

kaarel: kohtume laupäeval seal......
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#67

Mimoodi te "seal" laupäeval kohtute? Ma ei näe teid sama ürituse nimekirjas mõlemaid..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#68

kaarel ütles ju et salaja noh, me ei saagi olla ühel üritusel kirjas, mudu poleks ju salaja:D
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 867
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#69

Algselt postitas: Tan
Natuke OT, aga ..

Tugeva magnetvälja mõju ei maksa alahinnata tegelikult. Eksisteerib palju sellist, millest ükski füüsikaõpik midagi ei pajata.

Suur idanaaber tootis ja müüs ammu juba veekraani otsa käivaid magnetpadruneid, millest läbijooksnud kraanivesi tõepoolest ei moodusta kõva katlakivi, vaid pigem midagi sellist kohupiimalaadset (päris oluline kui palju vett keedetakse, näiteks destillaatoris).

Väidetavalt vee puhul on mõju hoopis vees lahustunud (või väga peened tahked osad) ainetele/ühenditele. Bensiinis aga pole midagi sellist ... või peaks juurde aretama mingi "raua veski" süsteemi :P. Või mõjutaks kütust ultraheliga ;).
Tegelikult igasugune isearetus/katsetamine ei ole ju paha, palju hullem on ju valmis "super-puper" värgi ostmine.
MangustGrupp
Postitusi: 350
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#70

mul foto tehtud, kiirsel 90km/t 5.2L/100km :) saab 9-5 2.3LPT ;)
rpm
Postitusi: 39
Liitunud: N Juul 20, 2006 20:46
Asukoht:
Auto:

#71

Tere jälle, mind tegi rõõmsax asjaolu et kui sain ta sügisel tõeliselt hea inimese käest siis võttis trassil Tallin-Tartu 11-12 ja linnas rohkem, Statoili kütusega juba10-11 vahel ja mergiga 9-10 vahel mingit tähtsust pole ülitäpsel mõõtmisel kuna kõik mõõtmised on tehtud ühe ja sama vahendiga siis proportsioonid on enamvähem õiged ja ma juba teadsin palju ma tavaliselt saan paagitäiega sõita, nii et tunda on seda kohe ja kuna nüüd kõigub kütuse näit 6-7 liitri vahel siis minujaox rõõmu kui palju, masin on 2001 ja läbisõit umbes 2-3 saja vahel, sõidustiil on ikka sama , esimene süsteem oli plast toruga kuna huvitas lihtsalt teooria kontroll aga see lagunes ära külmaga kannatas besu aga soojaga mitte, ja kui sõitsin paar kolm päeva ilma siis olid vanad numbrid tagasica 10l/100, peale vasktoruvärgi paigaldamist asi korras.:thumb:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#72

Kas kulu loed SIDilt või oled arvestanud paak-täis meetodil?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#73

Algselt postitas: rpm
võttis trassil Tallin-Tartu 11-12 ja linnas rohkem, Statoili kütusega juba10-11 vahel ja mergiga 9-10 vahel
Su autol on miskine viga külges! Või sõidad pidevalt täislastis autoga, millel lisaks jalgrattad katusel.
rpm
Postitusi: 39
Liitunud: N Juul 20, 2006 20:46
Asukoht:
Auto:

#74

SID-i, näit on paak tühi süsteemiga balansis, ega ise ka algul ei uskunud, aga kui kilometraaz on paagitäiega kolmandiku suurem(tavaliselt nullin uue paagiga ära).
rpm
Postitusi: 39
Liitunud: N Juul 20, 2006 20:46
Asukoht:
Auto:

#75

Loodan et see "viga" areneb edasi ja lõpuks on tulemused ka uue ja korras auto suhtes tõsiselt võetavad, kunagi alguses keegi siin foorumis ütles et alla 9 litra pole mõtet lootagi Aeroga (bensiin) ja nüüd siis kuulen et igati normaalne on sõita 6 litraga huvitav nüanss.
Vasta